עמוד 10 מתוך 13 ראשוןראשון ... 89101112 ... אחרוןאחרון
תוצאות 136 עד 150 מ 189

אשכול: התחדשתי באופנוע שפתח תת קטגוריה חדשה: מוטו גוצי V85 TT

  1. #136
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Kenderkin צפיה בהודעה
    וואי וואי מה קרה חמוד שלי? קשה לך עם צאת החג?
    הדג עומד לך בגרון שהדרך היחידה שלך להרגיש טוב עם עצמך היא לרדת על אחרים?

    ההימליאן אופנוע מצוין.
    אני לא חייב לך או לאף אחד אחר הצדקה.
    לך תעלה על הגוצי שלך ותתאוורר.
    יש לך זמן עד יום כיפור להרהר על הגישה המעוותת שלך.

    אני סיימתי.
    במקום כל הכעס הזה, לא עדיף לרשום למה אתה חושב שזה "שטויות במיץ"?
    לא בקטע רע, בקטע של יש לך דעה אחרת ואני חושב שאנשים יעדיפו לקרוא אותה.
    לרשום רק "שטויות במיץ" לא אומר כלום לאף אחד וזה קצת מתריס לדעתי.
    אתה לא חייב כלום לאף אחד, אבל אז נשאלת השאלה למה בחרת להגיב.

  2. #137
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Kenderkin צפיה בהודעה
    וואי וואי מה קרה חמוד שלי? קשה לך עם צאת החג?
    הדג עומד לך בגרון שהדרך היחידה שלך להרגיש טוב עם עצמך היא לרדת על אחרים?

    ההימליאן אופנוע מצוין.
    אני לא חייב לך או לאף אחד אחר הצדקה.
    לך תעלה על הגוצי שלך ותתאוורר.
    יש לך זמן עד יום כיפור להרהר על הגישה המעוותת שלך.

    אני סיימתי.
    לכתוב "שטויות במיץ" זאת תגובה שלא מכבדת את הכותב ולא מוסיפה שום דבר לדיון, כאן זה לא פייסבוק! לאורך השנים המנהלים כאן שמרו על רמה יחסית גבוהה אז התרגלנו ליותר.

    עכשיו שאני יודע למה התייחסת שכתבת שטויות במיץ אני יכול לענות לך, שכמו שכתבתי, האנפילד הוא בעל שימושיות מוגבלת, זה אופנוע אדוונצ'ר עם 400 סמ"ק 24 כח סוס ו32 nm מומנט, במקומות כמו הודו זה מספק אבל במערב כמו אירופה או ארצות הברית אי אפשר ממש לטייל איתו, הוא חלש מידי, בכביש המהיר דעתי האישית הוא שזה מסכן את הרוכב ובאלפים עם נתונים כאלו וציוד עליו יהיה אתגר להגיע לפיסגה מבלי ליצור פקק מאחוריך.
    קראתי שהם עומדים להוציא גירסה חדשה עם 650 סמ"ק ו50 כח סוס שזה כבר יותר הגיוני ומעשי לתיור.

  3. #138
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    קראתי שהם עומדים להוציא גירסה חדשה עם 650 סמ"ק ו50 כח סוס שזה כבר יותר הגיוני ומעשי לתיור.
    האינטרספטור וה GT כבר פה בארץ. ההימאלאין שחולק את אותו מנוע בדרך
    https://www.youtube.com/watch?v=Yro5WX_5bQQ
    לי אין ניסיון רכיבה כמו לך, אבל מבלי אפילו לעשות עליו רכיבת מבחן לא הייתי נוגע בו עם מקל
    אני שומע הודית ישר בא לי להקיא כאילו שתיתי מסאללה עם גהי חמוץ מקולקל (וסליחה על שפת ה FXP)

  4. #139
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Kenderkin צפיה בהודעה
    שטויות במיץ.
    1. לא סוג התגובה הראויה פה.
    2. הבנתי שאתה כועס על היחס להימליאן אתה מוזמן לפתוח לו במה מכובדת לדיון.
    3. פותח השרשור מעלה פה בעיה כלל עולמית הנוגעת לאופנוע חדש שקנה ממיטב כספו, הוא ביצע עבודת מחקר ענקית
    רכב על כמה וכמה אופנועים בחייו גם בארץ ובעיקר בחו"ל שזה שוק זר לנו, ומדווח משם, דבריו רחוקים מלהיות שטויות.
    4. נראה לי שאתה מושך תסכול מהיחס שמקבל האופנוע שלך בארץ ויורה למקומות הלא נכונים.
    5. אתה חושב אחרת נשמח לשמוע את דעתך ומניסיונך עם הכלי תוך הבאת נתונים מחקרים או כל מה שתחליט.
    6. הפורום הזה שורד למרות כל אמצעי המדיה האחרים והמודרניים בדיוק מהסיבה שהיושבים פה מערכים את הדעות של אחרים
    לומדים מהן, ותתפלא רוב היושבים פה גם מכירים את הפרצופים של האנשים מאחורי הכינויים ואפילו רוכבים איתם.
    7. כן יש דעות קדומות כלפי אופנועים מסוימים, כן מדי פעם יש לצעירים הרגשה שמתעללים בהם, תתבגר.
    8. "שברו את הכלים ולא משחקים" מתאים לגן ילדים לא לפורום פה, אז או תעניש את עצמך ותשתוק או כנס לזרם ותגלה המון ידע
    ודברים חדשים.
    9. מזלך הגדול שהתגובה שלך נעלמה מעיניי המנהלים כי כשהם היו קצת יותר צעירים היית מקבל באן במקום.
    10. אתה מוזמן לפתוח שירשור משלך על ההימליאן ואנחנו נשמח לקרוא ולהגיב.

    * אלה היו 60 שניות על כללי התנהלות בפורום.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #140
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    סליחה על הסטיה, רק תיקון קטן לשושני.
    רוב האנשים כאן לא מכירים את הפרצופים של שאר המשתמשים.
    נכון שיש קבוצה/קבוצות קטנות שמכירים ורוכבים,
    אבל באתר יש כ7,000 משתמשים רשומים.
    גם אם רק חצי מהם אמיתיים, עדיין לא נראה לי שאפילו המקושר ביותר כאן, מכיר חלק משמעותי מהמספר הזה.

  6. #141
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    שנה טובה.
    שמחתי לקרוא שלמרות השירות האיטי, כרגע הבעיה נעלמה ואיך נזילות.

    ניסיתי לחפש באינטרנט מידע נוסף על תלונות לגבי נזילה / פריצת מחז"ש בכל הינע ב TT ולא מצאתי.

    ממש מעניין אותי להבין כמה הבעיה נפוצה, מה היחס של היצרן/יבואן ומה אומרים הלקוחות בעוד מדינות.

    או, במילים אחרות, האם מדובר בכשל תכנון בדגם, או כשל ייצור ביחידות בודדות.

    אם יש לך עוד מקורות מידע שמדברים על הבעיה הזו, אשמח להפנייה.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  7. #142
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    שנה טובה.
    שמחתי לקרוא שלמרות השירות האיטי, כרגע הבעיה נעלמה ואיך נזילות.

    ניסיתי לחפש באינטרנט מידע נוסף על תלונות לגבי נזילה / פריצת מחז"ש בכל הינע ב TT ולא מצאתי.

    ממש מעניין אותי להבין כמה הבעיה נפוצה, מה היחס של היצרן/יבואן ומה אומרים הלקוחות בעוד מדינות.

    או, במילים אחרות, האם מדובר בכשל תכנון בדגם, או כשל ייצור ביחידות בודדות.

    אם יש לך עוד מקורות מידע שמדברים על הבעיה הזו, אשמח להפנייה.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    העניין התפוצץ בקבוצות הTT בפייסבוק הבינלאומית, הגרמנית והאיטלקית.
    מי שהעלה את הנושא קיבל בדרך כלל תגובות מגעילות כולל קריאות שקרן ומושתל של המתחרים (אמיתי לגמרי).
    מסתבר שהקהל של מוטוגוצי הוא בעיקרו פאנטי שחושב שמונדלו דל לריו זה מקדש.

    רק מוטוגוצי יודעת כמה מקרים קרו, מסקר שעשיתי בקבוצה אחת יצא משהוא כמו 5 עד 10 אחוז.
    בחודש האחרון לא שמעתי על תלונות נוספות וזה יכול להיות בגלל שאנשים מפחדים להתלונן בקבוצות המשיחיות של מוטוגוצי או שהבעיה נפתרה.

    מדובר במחזיר שמן שמופעל עליו לחץ מכני, המידע האחרון שיש לי זה שהמחזיר נמצא מאחורי טבעת שמוכנסת בלחץ ובמפעל יכול להיות שהכניסו אותה עמוק מידי ובכך לחצו את מחזיר השמן.

    עם כל הבאסה של הסיפור הזה עשיתי כמה רכיבות מבחן על אופנועים אחרים כולל המולטי 950 של דוקאטי שמהללים בביקורות ובצדק אבל אני לפחות יותר נהנה לרכב על הTT, יש לו איכויות שלדוקאטי אין.

  8. #143
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בתמונה מספר 11 הוא מחזיר השמן הבעייתי ועליו נסגרים 12,13,14 ש14 הוא מייסב.
    לפי מה שהבנתי אין מדרגה ביציקה שעוצרת את המתקין לדפוק את המיסב והטבעות בכל הכח על המחזיר

  9. #144
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    וואו. תודה על הפירוט.

    זה ממש מוזר כי חברה שיש לה ככ הרבה ניסיון עם גלי הינע אמורה בתיאוריה לתכנן משהו שעובד.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  10. #145
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    וואו. תודה על הפירוט.

    זה ממש מוזר כי חברה שיש לה ככ הרבה ניסיון עם גלי הינע אמורה בתיאוריה לתכנן משהו שעובד.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    זה בדיוק מה שנאמר באינטרנט, מוטוגוצי עושה גלי הנע עשרות שנים והיא אמורה להיות מובילה בתחום עם אמינות גבוהה של המכלול הזה.

    מאמין שהדילר סידר את זה עכשיו כי הוא היה מודע לעניין הלחץ על המחזיר ובנוסף קיבל הוראות ממוטו גוצי.
    כרגע ידוע לי על אחד שקיבל טיפול דומה והוא נכון להיום כבר עשה 14000 קילומטר על המחזיר החדש.

  11. #146
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שנאמר באינטרנט, מוטוגוצי עושה גלי הנע עשרות שנים והיא אמורה להיות מובילה בתחום עם אמינות גבוהה של המכלול הזה.

    מאמין שהדילר סידר את זה עכשיו כי הוא היה מודע לעניין הלחץ על המחזיר ובנוסף קיבל הוראות ממוטו גוצי.
    כרגע ידוע לי על אחד שקיבל טיפול דומה והוא נכון להיום כבר עשה 14000 קילומטר על המחזיר החדש.
    אכן לא ברור למה צריכה להיות הנדסה לקויה או תכנון שמזמין טעויות הרכבה ברכיב פשוט כמו גל הינע...
    אם זאת, חבר שהיה לו בעברו V7 RACER קיבל 2 תיקוני אחריות (מעופר אבניר) לגל ההינע.
    פעם ראשונה, הייתה נזילה עקב משטח לקוי - היציקה של הגוף הייתה פגומה. החליפו לו את היציקה (מאופנוע אחר), ולאחר כמה אלפי קילומטרים הגג"ש של גל ההינע נטחן למוות (ואז כל המנגנון הוחלף באחריות).
    יכול להיות שזה קרה בגלל טעות בהרכבה הראשונה.
    יכול להיות שזה קרה עקב חלק פגום.
    בשני המקרים זה לא כיף... מצד שני, הוא קנה הוסקווארנה 701 חדשה, והספיק כבר לקבל פאשלות מוסך ותיקוני אחריות, כך שלהימנע מגוצי זה לא פתרון)
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #147
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אחרי 7200 קילומטר ממאי השנה האופנוע נמכר.
    לא זוכר אי פעם שהחזקתי אופנוע לתקופה קצרה כזאת, חוץ מהיסורים שמוטו גוצי האכילו אותי (מוטו גוצי אירופה לא אבניר) זה באמת אופנוע טוב ומהנה וכרגע אני בבעיה למצוא לו מחליף אומנם בכח המנוע יש חזקים ממנו (בתכלס כמעט כולם) אבל הוא מעל כולם בכל הקשור בחדוות רכיבה.

  13. #148
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כשקנית אותו אמרתי לך שאתה אמיץ, הוכחת את זה, אז דרך פרעה לים, ויאללה בלאגן, בימר בימר בימר........
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #149
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כשקנית אותו אמרתי לך שאתה אמיץ, הוכחת את זה, אז דרך פרעה לים, ויאללה בלאגן, בימר בימר בימר........
    הבעיה שלי עם הבימר זה שזה המוני (בגרמניה) כמו לקנות סובארו DL בימים ההם ובנוסף אני לא אוהב ספינות מדבר, מעדיף אותם רזים יותר כמו הV85 TT, אני אוהב את הדזרט סלד של דוקאטי אבל עם מיכל הדלק הקטן שיש לו זה לא ממש אופנוע לטייל איתו

  15. #150
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    "אם תלך בשביל שהלכת, תגיע בדיוק למקום שהיית"-סבתא ננה 1967
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. התחדשתי באופנוע bmw f700gs
    על ידי kondason בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 24-10-2017, 09:30
  2. ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס
    על ידי gaja בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 14:40
  3. התחדשתי באופנוע
    על ידי etz301 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-06-2017, 22:05
  4. קטגוריה חדשה בסופרבייק העולמי - סופרספורט 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 08:35
  5. התחדשתי. לא באופנוע, אבל....
    על ידי א הזקן בפורום אוף טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 14:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO