וואו. תודה על הפירוט.
זה ממש מוזר כי חברה שיש לה ככ הרבה ניסיון עם גלי הינע אמורה בתיאוריה לתכנן משהו שעובד.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
וואו. תודה על הפירוט.
זה ממש מוזר כי חברה שיש לה ככ הרבה ניסיון עם גלי הינע אמורה בתיאוריה לתכנן משהו שעובד.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
It's not about the speed. It's about the ride!
זה בדיוק מה שנאמר באינטרנט, מוטוגוצי עושה גלי הנע עשרות שנים והיא אמורה להיות מובילה בתחום עם אמינות גבוהה של המכלול הזה.
מאמין שהדילר סידר את זה עכשיו כי הוא היה מודע לעניין הלחץ על המחזיר ובנוסף קיבל הוראות ממוטו גוצי.
כרגע ידוע לי על אחד שקיבל טיפול דומה והוא נכון להיום כבר עשה 14000 קילומטר על המחזיר החדש.
אכן לא ברור למה צריכה להיות הנדסה לקויה או תכנון שמזמין טעויות הרכבה ברכיב פשוט כמו גל הינע...
אם זאת, חבר שהיה לו בעברו V7 RACER קיבל 2 תיקוני אחריות (מעופר אבניר) לגל ההינע.
פעם ראשונה, הייתה נזילה עקב משטח לקוי - היציקה של הגוף הייתה פגומה. החליפו לו את היציקה (מאופנוע אחר), ולאחר כמה אלפי קילומטרים הגג"ש של גל ההינע נטחן למוות (ואז כל המנגנון הוחלף באחריות).
יכול להיות שזה קרה בגלל טעות בהרכבה הראשונה.
יכול להיות שזה קרה עקב חלק פגום.
בשני המקרים זה לא כיף... מצד שני, הוא קנה הוסקווארנה 701 חדשה, והספיק כבר לקבל פאשלות מוסך ותיקוני אחריות, כך שלהימנע מגוצי זה לא פתרון)
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual