ליצרן דווקא יש אינטרס..
להציג את הכלים שלו ככאלה שדורשים טיפול כל הרבה זמן (פחות התעסקות לרוכב)
היום שה"סטנדרט" זה טיפול ב-12 (נגיד), אם אתה מוכר כלים שמצריכים טיפול ב-6 או אפילו 10 אתה לא עדכני, ופחות אטרקטיבי ללקוחות חדשים (שלא מבינים יותר מידי אבל טיפול ב-12 במקום 10 נשמע להם פלוס רציני..)
ומה תגיד על אופנועים מודרניים יותר שהשמנים היום היו בתקופתם - אם שמנים "חדשים" לאופנוע ישן זה "מפצה", אז אולי לאופנוע חדש צריך לקצר טווח כדי לפצות ?
לא יודע - אני גם מתלבט בזה עכשיו..