ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
ליצרן דווקא יש אינטרס..
להציג את הכלים שלו ככאלה שדורשים טיפול כל הרבה זמן (פחות התעסקות לרוכב)
היום שה"סטנדרט" זה טיפול ב-12 (נגיד), אם אתה מוכר כלים שמצריכים טיפול ב-6 או אפילו 10 אתה לא עדכני, ופחות אטרקטיבי ללקוחות חדשים (שלא מבינים יותר מידי אבל טיפול ב-12 במקום 10 נשמע להם פלוס רציני..)



ומה תגיד על אופנועים מודרניים יותר שהשמנים היום היו בתקופתם - אם שמנים "חדשים" לאופנוע ישן זה "מפצה", אז אולי לאופנוע חדש צריך לקצר טווח כדי לפצות ?
לא יודע - אני גם מתלבט בזה עכשיו..
היצרן מרוויח מזה שיווקית אבל מניח שזה לא נעשה בהחלטה של "בוא נראה איך אני מבדל את עצמי מאחרים בלי בדיקות".
האם יש בזה אינטרס שיווקי? בטח.
אבל האינטרס השיווקי "דחף" את היצרנים להגיע לרמת ייצור ואמינות שמאפשרת טווח טיפולים מורחב.
אני לא טענתי ששמן מודרני "מפצה" באופנוע ישן, אני אומר שאם אמרו לך החלפת שמן כל 5k אין מה להגדיל ראש ולהחליף כל 3k.
בטח שהאופנוע הוא בן 20 שנה והטווח שנרשם בזמנו היה עם שמנים "ישנים" שהאיכות שלהם היא נמוכה משמעותית ממה שהיום קיים בשוק.