אני רק יכול להמליץ שתפתח שרשור כזה בפורום הכללי במקום כאן.
אתה לא רוכב מתחיל ורוב האנשים שיכולים לעזור לך, כולל כאלה שמחזיקים אופנועים דומים, לרוב לא נכנסים לכאן.
אני איש רגוע בן 50 שמחפש לקנות אופנוע שיסיע אותי מחדרה לתל אביב כי נמאס לי לנסוע ברכבת..
30 שנה רישיון לאופנוע ללא הגבלה
נוסע רוב חיים על קטנועים 250 , הפסקה ב 5 השנים האחרונות
מתלבט ביער האפשרויות , עד 80K
אם כבר קונה אז אשמח לטייל עימו בסופ"ש
חושב על רכישה של חדש להרבה שנים כנראה
BMW f 750GS
NC750Xהונדה
ימהה Tracer 700
אשמח ואודה למחשבות ועצות מבינות, אפשרויות טובות אחרות.
אני רק יכול להמליץ שתפתח שרשור כזה בפורום הכללי במקום כאן.
אתה לא רוכב מתחיל ורוב האנשים שיכולים לעזור לך, כולל כאלה שמחזיקים אופנועים דומים, לרוב לא נכנסים לכאן.
תודה , אעשה זאת![]()
לדעתי זה המקום הנכון.
אני אתן את התובנות שיש לי מהnc750x.
האופנוע הוא אופנוע פרקטי. הוא עושה את העבודה של לקחת אותך ממקום למקום, לכל מרחק, ובכל מהירות, בלי בעיה, בחסכון מופתי. שיוט בכבישים מהירים מתבצע בסל"ד כל כך נמוך שאתה לא תאמין, וגם אז אתה מהיר בהרבה מהתנועה. התחלת נסיעה היא כמו בטרקטור. גם אם בטעות התחלת לנסוע בשני, לא ייכבה (עם רגש כמובן).
גם כשנכנסים לעיר הוא לא מסורבל מדי.
התא הקדמי הוא נכס. בשילוב של תא קדמי עם ארגז אתה מקבל פרקטיות של קטנוע וזה מעולה.
אם תוסיף ארגזי צד, אתה כבר יכול לצאת לטיול של כמה ימים עם ציוד מלא (די מיותר בארץ ותכלס זה לא שיקול בקניית אופנוע, אבל ציינתי בכל זאת).
נשמע אידילי נכון?
בוא ניגע שניה בנקודות כואבות.
ובכן,
אם אתה מחפש פאן (fun), זה פחות הקטע.
אתה נוסע בכביש, מוריד הילוך, נותן גז ו.... מחכה....
זה לא שהוא לא סוחב או משתנק, אבל הוא לא מאיץ כמו אופנועים אחרים. יותר בסגנון של "אוסף מהירות בהחלטיות".
לי אישית זה לא מפריע, אבל אני מכיר כמה אנשים שמכרו בגלל זה אחרי כמה שבועות.
אז,
אם אתה איזי ריידר, שצריך כלי פרקטי וזול לאחזקה, שיודע לכסות מרחקים, (גם מהר) אין אופנוע טוב ממנו.
אם אתה מחפש את האדרנלין מדי פעם, תצטרך לעבוד קשה כדי להשיג אותו.
מסכים עם ayalzo.
אם הילד שבך עוד חי אציע שתוותר על ההונדה ושתבדוק מקרוב את ה-750gs או את ה-וי סטרום. אם אתה מחפש קטנוע בינעירוני למטרות שינוע שיהיה אמין, זול ונוח - ההונדה עדיף.
תנסה גם את ה - tracer 700 .