נוחות זה משהו סובייקטיבי ולכן כדאי שתנסה לקחת רכיבות מבחן. אני הייתי מוסיף את הויסטורם לרשימה
אני איש רגוע בן 50 שמחפש לקנות אופנוע שיסיע אותי מחדרה לתל אביב כי נמאס לי לנסוע ברכבת..
30 שנה רישיון לאופנוע (ללא הגבלה)
נוסעתי המון על קטנועים 250 , הפסקה ב 5 השנים האחרונות
מתלבט ביער האפשרויות , עד 80K
אם כבר קונה אז אשמח לטייל עימו בסופ"ש
חושב על רכישה של חדש להרבה שנים כנראה
BMW f 750GS
NC750Xהונדה
ימהה Tracer 700
אשמח ואודה למחשבות ועצות מבינות, אפשרויות טובות אחרות.
נוחות זה משהו סובייקטיבי ולכן כדאי שתנסה לקחת רכיבות מבחן. אני הייתי מוסיף את הויסטורם לרשימה
אני בעלים של nc750x.
כלי חביב ונוח למדי.
חסכוני מאוד להחזקה ודלק.
לרעתו קצת חלש למרות שלדעתי אם אתה מטפס מקטנועי 250 סמק אז אתה לא תרגיש את זה.
ממליץ בחום.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ה-NC750 מיוצר להיות כלי תחבורה נוח, יציב, וחסכוני. אין לו המון כח או משהו שיפתיע אותך, מצד שני יש מספיק כח כדי לטייל בנוחות בזוג עם ארגזים בכל כביש בארץ.
הבעיה שלו בעיקר נובעת מזה שזה לא כלי שהוא סופר מהנה. המנוע שלו חרישי ושקט,עיקר הכח נמצא בסל"ד נמוך והדבר הכי מלהיב בו הוא זה שהוא שותה דלק כמו קטנוע 250 סמ"ק.
בזמנו אני קניתי אותו משתי סיבות, האחת היא התא אפסון הנוסף שנמצא איפה שבאופנוע קלאסי ממוקם מיכל הדלק.
קסדת L שלי לא נכנסת בצורה נוחה אבל אני שומר שם את השרשרת, כפפות ומגני ברכיים כשאני לא רוכב. זה משהו שבזמנו היה בונוס מבחינתי ופשוט הפך לאחת התכונות הכי שימושיות באופנוע.
הסיבה השניה זה שהוא אחד האופנועים היחידים שמגיעים בגרסה אוטומטית. (DCT)
אני אישית, מוצא את זה שימושי כשאני מנסה להתרכז במה שהולך סביבי ולא בתפעול האופנוע.
מצד שני, עדיין יש לך כפתורים על הכידון שמאפשרים לך להחליף הילוכים.
למען ההגינות, אני מוכר את ה-NC750 האוטומטי שלי בדיוק בגלל שהוא טיפה יותר מדי "כלי תחבורה" מבחינתי.
אם תיבת ההילוכים האוטומטים לא מעניינת אותך, יש לך גם את הויסטרום 650 החדש של סוזוקי שמגיע עם בקרת החלקה (שים לב שבדגמים קודמים הוא הגיע רק עם ABS).
הוא גדול יותר ומעט מרווח יותר. אמנם אין לו תא אחסון מקדימה וצריכת הדלק שלו מעט גבוהה יותר אבל המנוע שלו הוא פשוט פנינה.
יש לא מעט כלים ביד 2 עם מעל ל-100 אלף קמ והוא נחשב ללא פחות אמין מה-NC.
אצלי, אגב, קסדת שואי s, נכנסת לתא הקדמי גם עם דיבורית קארדו מורכבת (g9x- אחת הגדולות). גם שואי nxr מידה m נכנסת, ואני די משוכנע שגם L, בתנאי שזאת לא קסדה נפתחת.
אבל רגע,
אני שם לב שאני עונה בשני שרשורים זהים לחלוטין שפתחת, וזה מיותר.
בקש מהמנהלים שיאחדו שרשורים.
[QUOTE=dani11]
אני בעשור יותר גדול ממך (לא בהכרח יתר מבוגר) התחלתי עם דו גלגלי לפני 4 שנים ומאז האהבה פורחת. נסעתי כשנה וחצי על הNC- כלי נהדר ובעיקר חסכוני. נסעתי לעבודה כ35 ק"מ לכוון. נוח, יציב, בזמנו כשקניתי כולם אמרו משעמם, לפני כ3 חודשים החלפתי ל-F750GS, ואז הבנתי למה אמרו שה-NC משעמם, התנהגות בסיבובים לא מי יודע מה, התאוצה, אין מה להשוות למה שהגרמנים יודעים לעשות. הטיפולים בBMW יותר זולים,צריכת הדלק- 24 ק"מ לליטר לעומת 33 בNC. חלקים לא חייבים לקנות בחברה, שם יורידו לך את המכנסיים. סבל, ארגז, מגן מנוע, משקף קדמי גבוה קניתי באבנוע ברבע מחיר. לדעתי ה80K מצדיקים את המכונה שאתה קונה.
עדיין אם הגובה שלך מאפשר (מעל175,) הייתי בודק את הורסיס 1000, שנת 2018 ייכנס לך בתקציב.
[QUOTE=kanter.m;143304]לדעתי הוורסיס 1000 עדיף על הבימר 750 בהכל. החזקתי 700gs כמעט שנה, באותו יום שעשיתי סיבוב על וורסיס 1000 הוא פורסם למכירה. עם זאת, לא התחברתי לעיצוב של הוורסיס (מבוגר מידי לטעמי) אז הלכתי על 4 בשורה אחר.נכתב במקור על ידי dani11
בתור אחד שרכב גם על ה NC וגם על הטרייסר - ה NC לגמרי כלי תחבורה שפוי, הגיוני...ואפשר אשכרה להירדם תוך כדי נסיעה. לא ממש מומלץ לנסיעות מונוטוניות על כביש החוף ולו רק אם בגלל זה.
הטרייסר מאידך פחות הגיוני בגלל צריכת הדלק הגבוהה יותר (+אם אתה רוצה אחסון - צריך ארגז) ובהחלט פחות שפוי (כי אם תמשוך את המצערת תקבל בעיטה שתעיף אותך 20 קמ"ש קדימה תוך שניה, ולא משנה בכלל המהירות שאתה רוכב בה). אבל כל כך הרבה יותר כיפי לנהיגה, וואו.
גם לטיולי סופ"ש הוא מעולה, חזרתי היום מטיול של כמה שעות לגלבוע - בערך שעה וחצי נסיעה לכיוון - ועם כל זה שאנשים שאינם מרופדים באופן טבעי אולי ירצו כרית רכה יותר לשבת עליה, היה גם נוח.
חזרתי לרכב אחרי 30 שנה וכבעל NC750 אני שמח שבחרתי בו כדגם החזרה לרכיבה.
כלי ידידותי, נוח מאוד ומהר מתרגלים אליו.
בכבישים 4, 6 ושאר נסיעות מנהלתיות משייט ב 130, הילוך 6, 4,000 סל"ד, 30 ק"מ לליטר.
בניגוד לאחרים, אני מסכים שחסר לו כוח ואולי גם אופי אבל הוא בהחלט מספק הנאה בכבישים שיש סיבה לחפש בהם הנאה- מפותלים עם עליות וירידות.
אמנם אני יחליף את שלי (גיר רגיל) כי מתחשק לי לרדת לשטח וגם קצת יותר כוח אבל כאופנוע ראשון לאחר הפסקה- אחלה בחירה.
. חלקים לא חייבים לקנות בחברה, שם יורידו לך את המכנסיים.
אז איפה אתה קונה? אתה מדבר על חלקי חילוף של האופנוע? ואיפה מרכיב את החלפים במוסך מורשה של BMW? זה לא פוגע באחריות?