עמוד 8 מתוך 8 ראשוןראשון ... 678
תוצאות 106 עד 115 מ 115

אשכול: יש טעם לעשות היום רישיון לאופנוע? או שהכל כבר גם ככה עוד מעט יהיה רק חשמלי?

  1. #106
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
    להוציא מקרים חריגים כמו סיאט מחוסרת אגזוז, אתה יכול למצוא קשר ישיר בין הרעש למידת ההנאה.
    כל חובב הגה יעדיף V8 בשרני על מנוע חשמלי.
    איזה V8?! לפורשה 911 יש מנוע “flat 6” והוא די שקט. זה רכב שעולה כמעט מיליון שח.
    ״חובבי הגה״ מצואים - זה אלה בסיאט בלי אגזוז עם מנוע 1.6 רגיל לגמרי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #107
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    איזה V8?! לפורשה 911 יש מנוע “flat 6” והוא די שקט. זה רכב שעולה כמעט מיליון שח.
    ״חובבי הגה״ מצואים - זה אלה בסיאט בלי אגזוז עם מנוע 1.6 רגיל לגמרי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מצד שני נראה לי סביר שילד שרוכב על אופנועים ומפנטז שהוא מיק דואהן יעשה ורום ורום. ההנאה מהעוצמה מתבטאת גם באוזן. כל שוק האגזוזים המשופרים פועל בגלל שמדובר בריגוש די שכיח. הטמבלים הצעירים עם הסיאט מתבגרים והופכים לטמבלים של הקורבט וההאמר- אם יש להם מספיק כסף. הסיכוי שאחד מאלה יוותר על הסאונד הוא נמוך.

    באותו עניין, אני מסתכל על הדור הנוכחי של הצעירים היותר איכותיים (אחרי צבא+) ולרובם אין שום עניין עם אופנועים וספורט מוטורי. אנחנו הלכנו קילומטרים רק כדי לראות אופנוע נדיר. הרכב מבחינתם היא קופסא בטוחה חסינת תקלות ולכן החלונות תמיד סגורים, המזגן תמיד עובד, המוזיקה רועמת, הטלפון הוא הדבר האמיתי ושמירת מרחק או נתיב היא ענייין של זקנים. דור שלא מבין אחיזה וסל"ד כי יש ABS ומנתק הצתה. הקטנה שמתפדחת להגיע מורכבת לתיכון (!) תנהג בחשמלי בלי בעיה וללא חוסרים.

  3. #108
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מצד שני נראה לי סביר שילד שרוכב על אופנועים ומפנטז שהוא מיק דואהן יעשה ורום ורום. ההנאה מהעוצמה מתבטאת גם באוזן. כל שוק האגזוזים המשופרים פועל בגלל שמדובר בריגוש די שכיח. הטמבלים הצעירים עם הסיאט מתבגרים והופכים לטמבלים של הקורבט וההאמר- אם יש להם מספיק כסף. הסיכוי שאחד מאלה יוותר על הסאונד הוא נמוך.

    באותו עניין, אני מסתכל על הדור הנוכחי של הצעירים היותר איכותיים (אחרי צבא+) ולרובם אין שום עניין עם אופנועים וספורט מוטורי. אנחנו הלכנו קילומטרים רק כדי לראות אופנוע נדיר. הרכב מבחינתם היא קופסא בטוחה חסינת תקלות ולכן החלונות תמיד סגורים, המזגן תמיד עובד, המוזיקה רועמת, הטלפון הוא הדבר האמיתי ושמירת מרחק או נתיב היא ענייין של זקנים. דור שלא מבין אחיזה וסל"ד כי יש ABS ומנתק הצתה. הקטנה שמתפדחת להגיע מורכבת לתיכון (!) תנהג בחשמלי בלי בעיה וללא חוסרים.
    1+


    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    איזה V8?! לפורשה 911 יש מנוע “flat 6” והוא די שקט. זה רכב שעולה כמעט מיליון שח.
    ״חובבי הגה״ מצואים - זה אלה בסיאט בלי אגזוז עם מנוע 1.6 רגיל לגמרי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    הנאה נחשבת עוצמתית יותר כשיש בה מעורבות של כמה שיותר חושים. אז אולי נשארנו עם ראיה, מישוש, ואולי גם ריח, אבל איבדנו את אחד החושים החשובים בתחום.
    כשאתה "מוותר" על השמיעה, אתה מאבד חלק מההנאה.

    השקט הזה, יכול לשרת מטרות אחרות, ואני יכול להבין למה אתה מתכוון. אפשר להתחבר יותר טוב לשקט של הטבע, להתמסר לפעולת הניהוג עצמה,
    אבל זה לא משנה את המסקנה הסופית: אתה מאבד חלק מהחוויה.

  4. #109
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
    .
    כשאתה "מוותר" על השמיעה, אתה מאבד חלק מההנאה.
    אני מבין שזה חדש לך, אבל אני אגלה לך ״סוד״. אתה אמור לרכב עם אוטמי אוזניים כמו שאתה אמור לרכב עם קסדה.
    אז מ-״חוויה״ שלך ״נהנים״ אנשים מסביב.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #110
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני מבין שזה חדש לך, אבל אני אגלה לך ״סוד״. אתה אמור לרכב עם אוטמי אוזניים כמו שאתה אמור לרכב עם קסדה.
    אז מ-״חוויה״ שלך ״נהנים״ אנשים מסביב.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ילדי דור ה- (איבדתי את המעקב) שרגילים שהמחשב אומר להם הכל, ויכולים למצוא פתרונות בגוגל, הסברים ביוטיוב ובטוחים
    שהם המציאו את העולם ויודעים הכי טוב, רוכבים עם אטמים.

    בתקופה שהאופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה, הדרך היחידה לדעת שהאופנוע מזייף, לא עובד נכון, או לפני בעיה רצינית
    הייתה להקשיב למנוע ולמערכות ולהריח אותו. היום המחשב (אם יעבוד הבן זונה ולא יעבוד עליך!) יספר לך.

    אגב גם להעביר הילוך וגם לדעת את חום המנוע מנוע צריך לדעת להקשיב.

    אז לדור שלי זה נשמע קצת מופרך לרכוב מנותק מהאופנוע, רק צ'אק נוריס או סטיב מקווין יכול לתקן מיכל דלק מנוקב עם מסטיק
    ולהמשיך לעבר השקיעה.

    וכן אני לא שומע, בגיל מסוים זה דווקא יתרון אדיר, אתה פחות מקשיב לשטויות של אחרים ומקשיב לעצמך.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #111
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    שושנים, אני מדור שלך (אם הערכתי גיל נכון). ו ... לא. אני מעריך שמיעה שלי הרבה יותר מנועה.

    אני מעדיף אופנוע שלא מסריח ויודע שיש הבדל בין עוצמה ורעש.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #112
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    "נוסטלגיה הוא מונח שמשמעותו געגועים והתרפקות על העבר, על פי רוב תוך אידיאליזציה שלו."
    מתאר במדויק חלק מהדברים שנרשמים פה.

  8. #113
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אני מבין שזה חדש לך, אבל אני אגלה לך ״סוד״. אתה אמור לרכב עם אוטמי אוזניים כמו שאתה אמור לרכב עם קסדה.
    אז מ-״חוויה״ שלך ״נהנים״ אנשים מסביב.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    עם או בלי אטמים, הסאונד הוא חלק מהחוויה. ניתקת אותו, ניתקת חלק מהחוויה. אין לי מה להוסיף בנושא, זה ברור לי כשמש.
    אני לא מרגיש צורך להתעסק בשאלה "מדוע אני נמשך לרעש המנוע?" - אני פשוט מבין שזה חלק ממה שמושך אותי.
    גבר נמשך לחזה נשי. למה? כובע. זה הטבע שלו. באופן דומה, אין לי מה להרהר בשאלה מדוע זה מושך אותי, זה פשוט מושך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ילדי דור ה- (איבדתי את המעקב) שרגילים שהמחשב אומר להם הכל, ויכולים למצוא פתרונות בגוגל, הסברים ביוטיוב ובטוחים
    שהם המציאו את העולם ויודעים הכי טוב, רוכבים עם אטמים.

    בתקופה שהאופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה, הדרך היחידה לדעת שהאופנוע מזייף, לא עובד נכון, או לפני בעיה רצינית
    הייתה להקשיב למנוע ולמערכות ולהריח אותו. היום המחשב (אם יעבוד הבן זונה ולא יעבוד עליך!) יספר לך.

    אגב גם להעביר הילוך וגם לדעת את חום המנוע מנוע צריך לדעת להקשיב.

    אז לדור שלי זה נשמע קצת מופרך לרכוב מנותק מהאופנוע, רק צ'אק נוריס או סטיב מקווין יכול לתקן מיכל דלק מנוקב עם מסטיק
    ולהמשיך לעבר השקיעה.

    וכן אני לא שומע, בגיל מסוים זה דווקא יתרון אדיר, אתה פחות מקשיב לשטויות של אחרים ומקשיב לעצמך.
    ילדי הדור הזה לא נופלים מילדי הדור שהריחו אגזוזים, ועם זאת, גם לא עולים עליו.
    אני יכול רק להעיד על עצמי ולומר שאני נוטה להתחבר יותר לסוג הדור הקודם שאתה מתאר, "להתעסק" עם האופנוע, לחוש אותו.
    ולכן, אני מצר על השינויים שחלים בענף המוטורי ובדו-גלגלי בפרט.

  9. #114
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ttarazi צפיה בהודעה
    עם או בלי אטמים, הסאונד הוא חלק מהחוויה. ניתקת אותו, ניתקת חלק מהחוויה. אין לי מה להוסיף בנושא, זה ברור לי כשמש.
    ברור, ברור. רק תעשה טובה - על תצטרף לארסים על MT בלי משתיק. מעצבן אחרים וננראה/נשמע מטופש.

  10. #115
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    ברור, ברור. רק תעשה טובה - על תצטרף לארסים על MT בלי משתיק. מעצבן אחרים וננראה/נשמע מטופש.
    למה אתה ישר הולך לקיצון השני? אי אפשר סתם להנות מצליל מנוע 2 פעימות?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 04-09-2018, 11:28
  2. רישיון לאופנוע - ..
    על ידי Natan בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-05-2017, 17:56
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 09:42
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 12:23
  5. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-07-2015, 08:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO