ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
אני מבין שזה חדש לך, אבל אני אגלה לך ״סוד״. אתה אמור לרכב עם אוטמי אוזניים כמו שאתה אמור לרכב עם קסדה.
אז מ-״חוויה״ שלך ״נהנים״ אנשים מסביב.


Sent from my iPhone using Tapatalk
עם או בלי אטמים, הסאונד הוא חלק מהחוויה. ניתקת אותו, ניתקת חלק מהחוויה. אין לי מה להוסיף בנושא, זה ברור לי כשמש.
אני לא מרגיש צורך להתעסק בשאלה "מדוע אני נמשך לרעש המנוע?" - אני פשוט מבין שזה חלק ממה שמושך אותי.
גבר נמשך לחזה נשי. למה? כובע. זה הטבע שלו. באופן דומה, אין לי מה להרהר בשאלה מדוע זה מושך אותי, זה פשוט מושך.

ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
ילדי דור ה- (איבדתי את המעקב) שרגילים שהמחשב אומר להם הכל, ויכולים למצוא פתרונות בגוגל, הסברים ביוטיוב ובטוחים
שהם המציאו את העולם ויודעים הכי טוב, רוכבים עם אטמים.

בתקופה שהאופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה, הדרך היחידה לדעת שהאופנוע מזייף, לא עובד נכון, או לפני בעיה רצינית
הייתה להקשיב למנוע ולמערכות ולהריח אותו. היום המחשב (אם יעבוד הבן זונה ולא יעבוד עליך!) יספר לך.

אגב גם להעביר הילוך וגם לדעת את חום המנוע מנוע צריך לדעת להקשיב.

אז לדור שלי זה נשמע קצת מופרך לרכוב מנותק מהאופנוע, רק צ'אק נוריס או סטיב מקווין יכול לתקן מיכל דלק מנוקב עם מסטיק
ולהמשיך לעבר השקיעה.

וכן אני לא שומע, בגיל מסוים זה דווקא יתרון אדיר, אתה פחות מקשיב לשטויות של אחרים ומקשיב לעצמך.
ילדי הדור הזה לא נופלים מילדי הדור שהריחו אגזוזים, ועם זאת, גם לא עולים עליו.
אני יכול רק להעיד על עצמי ולומר שאני נוטה להתחבר יותר לסוג הדור הקודם שאתה מתאר, "להתעסק" עם האופנוע, לחוש אותו.
ולכן, אני מצר על השינויים שחלים בענף המוטורי ובדו-גלגלי בפרט.