רכבתי לפני כמה שנים על ה- 800XC בפרו. אופנוע אדוונצ׳ר אמיתי! כזה שאפשר לטחון איתו הכל, עם מנוע טריפל פצצה.
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...F8%E9%E5%EE%F3
אני די בטוח שהיבואן החדש עשה "תוכנית כלכלית" ובדק את הנתונים מדעית, בגלל גודלו הוא גם כזה שיכול לספוג הוצאות
משמעותיות ועבודה ללא רווח לפחות לתקופה מסוימת, מה גם שהוא נשען על רווחים לא מבוטלים מהמותג האמריקאי שלו.
עכשיו נשאלת השאלה אם ימכור מעט אופנועים ברווח גדול, או יכוון ליותר אופנועים ברווח קטן יותר, אגב למי שמתפתה לפריסת
תשלומים, בצורה כזו האופנוע הרבה יותר יקר, על הנוחות החודשית מפסידים המון כסף.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מחכה שנה שנתיים. אין מה למהר
אז ככה:
יש רק אישור לייבוא.
לא ידוע איזה כלים יביאו.
לא ידוע תמחור.
לא ידוע אם יהיה תמכור כניסה לשוק.
לא ידוע עוד כמה זמן יתחילו להיכנס לשוק.
אני כן יודע שחלמתי על triple כבר המון זמן אז בדקתי מימון ואם יהיה תמכור כניסה לשוק נכון הוא בדוק בכיס שלי.
יש לכם ניחוש מתי יתחילו להכניס אותם לשוק?
Sent from my MI 5X using Tapatalk
שמעו... יש כאן 2 בעיות קשות מאוד.
1. זה לא עוונדה.
2. מוסיף חטא על פשע - זה גם לא כלי יפני.
בזה כנראה יסתכם העניין ל99% מציבור הקונים כאן.
לא יודע מה אייתך, אבל אני מספיק שנים על כביש ועוד יותר בסצנת האופנועים, ואני מרגיש בשנים האחרונות שינוי גדול.
הרוכבים השתנו, האופנועים השתנו, בעצם הכל השתנה, פלח השוק של הלא יפנים לא מוכר פחות, המדרגה של הגדולים
לפחות מנועים מעל 1000 סמ"ק מעורבב מכל העולם והם פלח יציב אבל לא גדול.
פלח האדוונצ'ר בשליטה גרמנית, אז אם האנגלים למדו משהו ממלחת העולם השנייה בליץ ומצור על גרמנייה תביא לניצחון.
מזמן לא היו חייבים רבים כל כך למעטים כל כך!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא נכון.
שנים בכינו שאין דושים שאשכרה יכולים לעשות שטח (dr/xt/xr). החזירו את הdr, והוא נחטף כמו לחמניות.