זה נשמע לי כמו ... (מכיר?)
ה"משקיע" הוא אלבר עם גב חזק. מקסימום שימן עם כמה ניירות בשביל האפשרות לייבא. ויביא כלי או שניים.
אם לא יימכרו - יוריד במחיר עד שימכרו כל מה שבמלאי ואז יפסיק.
אם כן - יביא עוד
מדוע אתה סבור שמישהו מאלבר יבצע חרקירי לנוכח הבושה שלא נמכרו כלים למרות ההבטחות?
מדוע אתה לוקח את הצד של התאגיד? ניסוי בכלכלה? אלף בית של הגימל דלת בשיווק.
תגיד, אילו ראשים נערפו באלבר עקב ה"ניסוי בכלכלה" עם דיאלים ורוני לייבוביץ?
בערכים מוחלטים אתה צודק.
בסופו של דבר ויסטרום הוא אופנוע הרבה יותר ורסטילי (אם נוריד שניה את עניין השטח).
בפועל,
נתח השוק שהdr משרת הוא הרבה יותר קטן,
ובכל זאת,
אתה רואה הרבה כאלו על הכביש. ממש הרבה, בהתחשב בתחרות שיש לו היום. אם לא הייתי לכסות כל יום מרחקים גדולים בכביש בינעירוני, הייתי קונה כזה. מה לעשות, שכשכתבתי בזמנו שחבל שלא מביאים אותם לארץ (לפני כעשור) הצרכים שלי היו אחרים.
אם הייתי נמצא היום באותה סיטואציה בחיים, שבה הייתי אז, הרי שהיה לי בחניה dr, ולא אופנוע כביש של עצלנים.
עצוב לי שלאדם תבוני כמוך אין את היכולת לקרוא, שלא לומר לעכל ולהפנים.
קרא שוב מה כתבתי. KLR אמריקאי.
בבקשה -
https://www.kawasaki.com/products/2018-KLR650
למרות הקללות שהייתי מרביץ על הXR600 שהיה מסרב להניע בייחוד כשהוא חם ( בסוף התגשמו והוא בלע את הלשון - שאב את הפרפר של המשנק) עדיין אני קצת מתגעגע אליו.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI