כמה דברים ברשותכם:
1) הפיל הגדול בחדר הוא אחוז רווח היבואן מול המחיר אותו הוא מקבל מהיצרן. אם נזכור שמוצרי תנובה נמכרים זול יותר בחו"ל אולי נבין
את חוסר האמון המושרש בין הלקוח ליבואן-יודע ומכיר שקיימות המון סיבות למחיר גבוה אבל כשמשווים את המחיר לחו"ל ההרגשה שהלקוח
בישראל נדפק ועם הרגשה קשה להתווכח.

2) לא יהיה מדובר בשום תצורה באופנוע זול הוא יהיה יקר הרבה יותר ממה שהרוכב הממוצע יכול/מוכן לשלם. אבל...אם נסתכל לעבר האופנועים
שנמכרים כאן במחירים שמעל 100K נראה שיש שם שוק לא קטן- השאלה כרגע מול מי מתחרה המותג וכמה נמוך יהיה מוכן לרדת!

3) כלל המכירות של אופנועים חדשים בארץ לא עוברת את רף כמה המאות אופנועים בשנה, חלקם אפילו מתחת לרף המאה-השאלה מה תחשב הצלחה?

4) בתחום האדוונצ'ר-סוד גלוי הוא שיש הרבה מקרב רוכשי ה--BMW שבחדרים סגורים מעקמים את האף ומביעים אי שביעות רצון, אבל כלפי חוץ הכל דבש.
נניח עכשיו שבמקום להוציא X ש"ח על אופנוע חדש תהיה להם אופציה להוציא פחות כסף ולקבל תמורה טובה. (עכשיו יגידו האוהדים גרמניה זה לא אנגליה)
האמנם?

5) בעניין אחר-כל אחד יכול לפנטז על אופנוע החלומות שלו ולקוות לחדש, זה לא עושה אותו שום דבר פרט לחולם, וחלומות זה טוב, אז אם יש למישהו
אופנוע אייקוני או מנצח במירוץ של עצמו-אחלה!