ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
1) הפיל הגדול בחדר הוא אחוז רווח היבואן מול המחיר אותו הוא מקבל מהיצרן
הפיל הזה אולי גדול, אבל הגודל שלו ידוע. מספיק להשוות מחירים של מותגים אחרים של אותו יבואן ולגלות שהרלי בארץ עולה X2 ממחירו בארה"ב. והיחס הזה דומה אצל מותגים אחרים ויבואנים אחרים.

ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
השאלה כרגע מול מי מתחרה המותג וכמה נמוך יהיה מוכן לרדת!
ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
נניח עכשיו שבמקום להוציא X ש"ח על אופנוע חדש תהיה להם אופציה להוציא פחות כסף ולקבל תמורה טובה
מחיר זה כמובן דבר חשוב, אבל לא בצורה כזאת. אופנוע ב-140 אלף לא יותר אטרקטיבי מחברו ב-150. הם לא מתחרים על המחיר (בגבולות הקטגוריה).

ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
3) כלל המכירות של אופנועים חדשים בארץ לא עוברת את רף כמה המאות אופנועים בשנה, חלקם אפילו מתחת לרף המאה-השאלה מה תחשב הצלחה?
ליבואן כבר יש מערך שיווק + לוגיסטיקה. לכן השקעה נוספת מצידו די קטנה. לכן (השארה שלי) אפילו 100 תחשב הצלחה.