
נכתב במקור על ידי
2 Strokes
הרבה מכם סקפטים לגבי הכלי הזה...
אני לא יודע למה.
הכלי הזה רץ ב 3 גרסאות באירופה והוא אחד הנבחרים מכמה סיבות:
המנוע עושה בין 100 ל 160 מייל בתחזוק קבוע.
הוא יפה.
הוא נוח גם למירוצים והוא נוח בכללי.
הוא שלושה צילינדרים על 765cc בעוד שאחרים כגון ימאהה באים ב 860cc לערך.
אנשים מעדיפים קטן עם כוח ואמין והוא מספק את הסחורה...
השאלה יחידה ששאר היא: כמה יהיו הטיפולים / חלקים בארץ.
Sent from my MI 5X using Tapatalk