ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
רק הפוך.
AK תומחר נמוך משמעותית כי היה מדובר בכלי חדש ולא מוכר, ומחברה שהיא אנדר דוג. (בדיעבד, וזה לא מפתיע לדגם חדש, אכן יש לו הרבה תקלות).
כאן המצב שונה. מדובר באופנועים מוכרים מחברה שמחשיבה את עצמה כ "פרימיום". במקרה הטוב, הם יורידו קצת מחיר לכיוון מחירי המתחרים כדי לחדור לשוק.
Kymco בכלל לא חברה אנדרדוג.
נכון הכלי החדש אבל החברה הזו מייצרת למעלה מ-40 שנה חלקי חילוף לשאר החברות בעולם (כגון הונדה, ימאהה, פיאג'ו) ומנועים שמחזיקים למעלה מ-100 אלף קילומטר.
ההחדרה הנמוכה לשוק הייתה רק בגלל נתוני המכירות המטורפים ביחס למחיר של ה tmax.
400+ יחידות שכל אחת כ-85 אלף שקלים בשביל אופניים עם מנוע זה מטורף (רק במדינה עם חשיבה פרימיטיבית זה יכול להיות).
בוא לא נשכח את gilera nexus 500 שהיה קיים פעם וגם את xcitning 500 שהיה קיים.
אז הטכנולוגיה על ה tmax היא לא כזו ממציאה דרך, היא פשוט עקבית ועם המון כוח שיווק חכם.

Sent from my MI 5X using Tapatalk