עמוד 5 מתוך 7 ראשוןראשון ... 34567 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 95

אשכול: אלבר-מוטו תייבא את אופנועי טריומף לישראל

  1. #61
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    גם אם קימקו תייצר בעצמה את המנוע של הטימקס.
    עדיין היא תחשב חברת אנדרדוג.
    ואם כבר דיברנו,
    מנסיון עם המנוע שלהם בקטנוע של ב.מ.וו, ומנסיון השוואתי בין הדאונטאון (שכשלעצמו הוא באמת קטנוע טוב), לבין אקסמקס, יש לקימקו עוד דרך לעשות.

  2. #62
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    גם אם קימקו תייצר בעצמה את המנוע של הטימקס.
    עדיין היא תחשב חברת אנדרדוג.
    ואם כבר דיברנו,
    מנסיון עם המנוע שלהם בקטנוע של ב.מ.וו, ומנסיון השוואתי בין הדאונטאון (שכשלעצמו הוא באמת קטנוע טוב), לבין אקסמקס, יש לקימקו עוד דרך לעשות.
    שכחת כנראה שקימקו ייצרו את g-dink 250.
    קטנוע העושה בין 125 ל-150 אלף קל.
    איקס מקס עושה 80 אלף קל.
    שזה ימאהה שמו abs על קטנוע ולקחו אותו למעצבי על, לא הופך אותו ליותר טוב.
    קימקו חברה הרבה יותר טובה בסגת הקטנועים (לדעתי), הוכיחה את עצמה לא פעם - התרגלתם לימאהה בארץ, זה הכל.

    באותה נשימה אני חושב ש mt07 אופנוע פח אשפה (לדעתי) ויש דברים יותר טובים כמו cb.

  3. #63
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    רגע, אתה משווה קימקו וטריומף? אתה באמת חושב שמישהו יתלבט בין MT וטריומף?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #64
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    שכחת כנראה שקימקו ייצרו את g-dink 250.
    קטנוע העושה בין 125 ל-150 אלף קל.
    איקס מקס עושה 80 אלף קל.
    שזה ימאהה שמו abs על קטנוע ולקחו אותו למעצבי על, לא הופך אותו ליותר טוב.
    קימקו חברה הרבה יותר טובה בסגת הקטנועים (לדעתי), הוכיחה את עצמה לא פעם - התרגלתם לימאהה בארץ, זה הכל.

    באותה נשימה אני חושב ש mt07 אופנוע פח אשפה (לדעתי) ויש דברים יותר טובים כמו cb.
    לא שכחתי כלום.
    היה לי grand dink, היה לי b&w, היה לי דאונטאון, היה לי אקסייטינג, (אגב האקסייטינג 250 והגראנד דינק זכו לתואר המפוקפק של הקטנועים הכי גרועים שהיו לי).
    במקביל אליהם היו לי xmax 250, 300, 400 ומג'סטי.
    אה, וגם טימקסים (כן, ברבים, שניים מהם אגב, עזבו אותי תקינים, עם מנוע מעל 200 אלף ק"מ).
    בנוסף רכבתי במשך שנתיים לסירוגין על ב.מ.וו. c600 (מנוע של קימקו).
    חוץ ממחירי החלפים (שבדאונטאון כבר לא כאלו זולים), אין שום פרמטר שבו הקימקו מתקרבים לימהה.
    מתקן,
    הדאונטאון יותר נוח וכורסתי מהאיקמקס.

    במבחן של עלות לעומת תמורה, ומה שרוכב ממוצע צריך מקטנוע יש כאן דיון.
    בכל הנוגע לאיכות המוצר הסופי אין כאן (עדיין) תחרות.

    אז לא. לא שכחתי.

  5. #65
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    שכחת כנראה שקימקו ייצרו את g-dink 250.
    קטנוע העושה בין 125 ל-150 אלף קל.
    זה אמיתי? יש כאן מישהו שאשכרה ראה גראנד-דינק עם 150,000 ק"מ?

  6. #66
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    זה אמיתי? יש כאן מישהו שאשכרה ראה גראנד-דינק עם 150,000 ק"מ?
    זה אינטרנט אם תשאל, תמצא כאלה שראו גודזילה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #67
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    צודק. בקיצור נשמע לי תמוה משהו הטענה.
    כל ה250 שאני מכיר מתפרקים מקסימום באיזור ה80K. מקסימום K100 אם טופלו ונרכבו בכפפות של של שמן.

  8. #68
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    זה אמיתי? יש כאן מישהו שאשכרה ראה גראנד-דינק עם 150,000 ק"מ?
    אני...
    ראיתי 2 כאלו, לא אחד על 125 אלף.
    מנוע סופר אמין אם מטפלים בו כמו שצריך.
    לעומת זאת ראיתי המון tmax שהלך להם קראנק, בוכה, מיסבים...

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  9. #69
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    טריומף מוכרים בעולם כחברה מצליחה ונחשקת
    הכלים שלה מתמודדים במבחני דרכים מול קטם\במוו\דוקאטי ולעיתים קרובות מאד - מנצחים במבחנים האלו
    אלו לא אופנועי תקציב ומן הסתם לא יתומחרו כאופנועי תקציב

  10. #70
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אני...
    ראיתי 2 כאלו, לא אחד על 125 אלף.
    מנוע סופר אמין אם מטפלים בו כמו שצריך.
    לעומת זאת ראיתי המון tmax שהלך להם קראנק, בוכה, מיסבים...

    Sent from my MI 5X using Tapatalk
    אני ראיתי גם המון טימקסים שהתפגרו, זה נכון.
    בדגמים הקודמים גם היו כמה מחלות כרוניות (למשל משאבת דלק),
    אבל!
    תשווה את אופי השימוש בין הקטנועים (וכשאתה רוכב על אחד, אתה נחשף יותר לרוכבים אחרים על כלי כמו שלך).
    רוב הכלים סובלים מהתעללות קשה, עם מערכות משופרות "עאלק"- דהיינו וריאטורים "משופרים", מערכות פליטה "פתוחות", פאוורקומנדר שקרכלשהו, ושאר מריעין בישין.
    הנעה של הקטנוע ומעבר ממצב מדומם למצב פולגז בפחות משניה הוא שיטת הרכיבה המועדפת וכו....
    עם הg-dink ספציפית אין לי נסיון, רק עם הגראנד. לא יודע אם זה אותו מנוע.
    אבל הנסיון המצטבר גורם לי לעמוד מאחורי מה שכתבתי כמה הודעות מעלה.
    אם תשאל אותי מה הייתי קונה היום, דאונטאון או אקסמקס? הייתי קונה דאונטאון. לא כי הוא יותר טוב (הוא לא, ואני רוכב ביומיום על שניהם) אלא כי במבחן העלות תועלת הוא מנצח.

  11. #71
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אנחנו אנשים שונים.
    כי אם אתה שואל אותי הייתי קונה איבו 250.
    תועלת לאמינות.
    אני לא מאמין ב downtown...
    אבל אם זה תלוי בי, בגדולים הייתי קונה את ה ak מול הtmax.

    כל הבעיות שלו ניתנות תיקון והן מיניטוריות ומתקנים אותן בגדר האחריות.

    לגבי טריומף...
    עוד נחכה ונראה, זו חברה גדולה.

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  12. #72
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    92
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש הבדל בין להגיד "איך הייתי רוצה לראות אופנוע כזה בארץ" לבין "מחר אני קונה עם מביאים אותו"

    אבל עזוב זה התפתח כאן מעל לכל פופורציה.
    אני בכלל לא מנבא לטריומף כישלון בישראל, הם כנראה ימצאו את הנישה שלהם.
    אני בוחר להמשיך לחלום, לקום כל בוקר ולהגיד לעצמי שיום יבוא ואקנה את האופנוע שאני רוצה שמטעמים כלכליים סטודנטיאליים לא יכול להרשות לעצמי כרגע.

    בכל אופן, מרגיש שמנסים לחפש בציציות כל מילה שאתה כותב כדי להראות שאני יודע יותר/אתה טועה,
    אבל ככה זה באינטרנט ...

  13. #73
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    חלק גדול מאד מבין השורצים כאן, רחוקים מאד מלהגיע לסוכנות ולקנות בדיוק את אופנוע חלומותיהם בצבע שהוא הכי אוהבים.
    הסיבות שונות ומשונות אבל זה המצב.

    הרוב יתפשרו על אופנוע תקציב יעיל משומש שמתאים לקצב החיים שלהם.

    יחידי סגולה יכנסו לסוכנות אלבר ויזמנו אופנוע חדש. אותם אלה יצטרכו להיות אנשים מאד מיוחדים בכדי להיכנס
    להרפתקה הזאת, יותר "קל" למכור להם בימר מהעדר, או אופנוע סיני מחופש לאיטלקי בגלל מחיר מפתה, או פשוט
    להתהדר שוב בנוצות הטווס של "אמינות" בלתי מתפשרת ולמכור סושי במחיר קוויאר.

    היתרון כפי שנאמר פה לא אחת לאלבר היא היכולת "לשחק" עם המחיר או תנאי התשלום, אם האופנועים האלה יתחרו
    במחיר של הורסיס 1000 ה-MT09 טרייסר, ההונדה ויסרום 1000 בתחום האדוונצ'ר ויזנבו במתחרים האחרים בנפחים
    הקטנים יותר, אין לי ספק שימכרו פה הרבה אופנועים, הציבור מוכן לפתוח ארנק אם הוא מריח מציאה לדעתו, ע.ע אופנועי
    המזרח המתחדשים.

    מי שיישאר ללא פגיעה הן דווקא האופנועים היקרים מאד דוגמת ההארלי ואינדיאן שמחזיקים קהל רוכשים שונה בתכלית באופי
    בשאיפות ובעומק הארנק והיכולת לעשות "תנועת כיס".

    האדוונצ'רים של הבאוורים עלולים לספוג מכה בכנף, כי מי שחסרים לו כמה רבבות לאופנוע חדש מגרמניה, יתחיל להרהר אם שווה
    אחד משומש או בריטי נוצץ חדש למהדרין, ואם הוא מחפש להיות מיוחד אז הבחירה קלה ביותר.

    ההרגשה שלי שאלבר יבחרו בדרך הקלה והמוכרת שלהם, הוא יפציצו את הקונה בהסדר תשלומים שיהפוך את אפשרויות הקניה
    שלהם למשהו שהוא בר השגה לכאורה לכל אחד, כנס עם אופנוע משומש עד 60K והשאר בתשלומים של XXX עד קץ הדורות.

    ואני מניח שימצאו כאלה שילכו על זה.

    כולם מצפים שכניסה של שחקן חדש תביא לשינוי מדיניות המחירים בארץ, תפתח תחרות, בפועל השחנקים החדשים מתחרים כל
    אחד בליגה מאד מצומצמת ויחודית שלהם ואין להם השפעה על הליגות האחרות. הוסף לזה קרטל יבואנים קשוח וחונק, וזאת
    הסיבה שהרוכב הישראלי יחלום הרבה זמן על אופנוע חדש, או יצטרך להצטרף לאיזה אקזייט משוגע!

    התשובה שכולם מחפשים זה יבוא מקביל אמיתי, כזה שיתחרה באמת בענקים והמפלצות, הוא לא יצטרך מערך תצוגה ענק, עשרות
    אנשי מכירות ופרסום לפרנס, הוא אפילו לא יצטרך שטחי נדל"ן במרכז תל אביב, הוא יצטרך מרכז בעיר מנומנמת ורחוקה, צפון או בדרום
    ומשם לנהל שילוח והזמנות לכל הארץ. אם אותו יבואן יצליח להפחית בהוצאות וקזז משמעותי במחיר האופנועים החדשים המחירים כאן
    יהיו כמו בשאר העולם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #74
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אין לנו שוק מספיק גדול כדי שיפתח פה ייבוא מקביל שיהיה רווחי דיו ליזם חדש להתחיל עם זה.

    היבואנים דווקה מזה לא פוחדים.

    התחרות האמיתית היא פתיחה של השוק לייבוא של כלים משומשים מעל לגיל שנתיים כמו שניתן לעשות במדינות רבות בעולם.

    זה יאפשר לנו הצרכנים לרכוש כלי במחיר אפסי להוסיף מס על פי החוק ולהרוויח את ירידת הערך והקופון של היבואן.

    דבר נוסף פתיחת שוק החלפים ומתן אפשרות לאזרח לתחזוקה עצמית שלמיטב ידיעתי אסורה בחוק (פחות ישפיע על מחירי האופנועים אבל יקל על הצרכן בייבוא חלפים).

    כל זה מה שהיבואנים לא רוצים שיקרה.

    כל השאר זו חרטא אחת גדולה שתשאיר אותנו עם ההגמוניה של מטרו עופר או כל יבואן אחר מקביל או לא.

    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 27-05-2019 בשעה 07:07.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #75
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הוא אפילו לא יצטרך שטחי נדל"ן במרכז תל אביב, הוא יצטרך מרכז בעיר מנומנמת ורחוקה, צפון או בדרום
    שאלת תם (אני באמת לא יודע)-
    נגיד והיה קם איזה צדיק כזה. מי אמור לתת עבורו שירות? תמיכה באחריות? טיפולים?
    הרי 90% מהרוכבים לא יקנו אופנוע (במחיר מפתה ככל שיהיה) אם בשביל טיפולים ושירות הם יצטרכו להגיע כל פעם לאותה עיר מנומנמת ומרוחקת.

אשכולות דומים

  1. אופנועי טריומף בדרך לישראל!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 03-04-2019, 16:51
  2. טריומף Moto2 אבטיפוס במבחן: תענוג משולש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22-10-2018, 12:04
  3. מדוע אין טריומף בארץ?
    על ידי guyn1212 בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 12-10-2017, 13:54
  4. אלבר מעדכנת את מחירי דגמי ה-125 סמ"ק של דיאלים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 15:00
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-03-2016, 22:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO