אני ראיתי גם המון טימקסים שהתפגרו, זה נכון.
בדגמים הקודמים גם היו כמה מחלות כרוניות (למשל משאבת דלק),
אבל!
תשווה את אופי השימוש בין הקטנועים (וכשאתה רוכב על אחד, אתה נחשף יותר לרוכבים אחרים על כלי כמו שלך).
רוב הכלים סובלים מהתעללות קשה, עם מערכות משופרות "עאלק"- דהיינו וריאטורים "משופרים", מערכות פליטה "פתוחות", פאוורקומנדר שקרכלשהו, ושאר מריעין בישין.
הנעה של הקטנוע ומעבר ממצב מדומם למצב פולגז בפחות משניה הוא שיטת הרכיבה המועדפת וכו....
עם הg-dink ספציפית אין לי נסיון, רק עם הגראנד. לא יודע אם זה אותו מנוע.
אבל הנסיון המצטבר גורם לי לעמוד מאחורי מה שכתבתי כמה הודעות מעלה.
אם תשאל אותי מה הייתי קונה היום, דאונטאון או אקסמקס? הייתי קונה דאונטאון. לא כי הוא יותר טוב (הוא לא, ואני רוכב ביומיום על שניהם) אלא כי במבחן העלות תועלת הוא מנצח.



ציטוט ההודעה בתגובה