ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
אבל אתה היבואן. האחריות היא עליך.
אותו מוסך מורשה- מי משלם לו? אתה?
מי מספק לו חלקים ב50% ממה שהוא מוכר ללקוח?
אם הבוכנה הלכה אז הונדה משלמת. אבל אתה לא צריך לשכנע את הונדה העולמית - רק דילר בארה"ב, הוא כבר ייסתדר עם הונדה.
לגבי חלפים - זה אפילו יותר פשוט - תקנה סטוק בארה"ב בתיא לארץ ותפיץ אצל המורשים שלך.
אבל במסגרת התאוריה ומכיוון שהפוסט הולך לכיוון של תואר ראשון במנהל עסקים - אז לייבא אופנוע בפחות מ100ש"ח ושיישאר לך רווח יפה ושהיבואנים הרשמיים לא ינסו לקצץ לך ידיים ורגליים לא שווה. אז כל זה לא באמת מחזיק מים.
הרי היה ניסיון בצמיגים וראינו איך זה נגמר.