עמוד 1 מתוך 5 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 77

אשכול: התלבטות בשדרוג אדוונצ'ר

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    התלבטות בשדרוג אדוונצ'ר

    חזרתי לרכב לאחר הפסקה ענקית על כלי ידידותי וחלש ועכשיו אחרי בערך 8 חודשים, קורס רכיבה מתקדמת והרבה הנאה מטיולים החלטתי שאני נשאר עם אופנוע.
    ה- NCX750 עומד למכירה לטובת כלי משודרג משומש במצב טוב באזור ה- 70.
    המטרה להתנסות בשטח, לטייל בסופי שבוע לבד או עם האישה ולקבל יותר ביצועים והנאה מבלי לאבד נוחות עבורי או עבורה. אני די פתוח לרעיונות ובמילים אחרות לא סגור מה באמת אני רוצה או כדאי ולא רכבתי על כלום מלבד הכלי שלי.

    הונדה אפריקה טווין- יש תלונות על תחושה מעורפל מהקדמי באפסלט ובולם רך. בנוסף יש כאלה שאומרים שהבלם הקדמי חלש. עד כמה זה מפריע? י
    KTM אדוונצ'ר 1190 R- הבנתי שקיימת בעיה ידועה של הפצת חום. איך זה מרגיש לעומת אופנועים אחרים? מה לגבי אמינות ועלות החזקה? זה קצת מוגזם לעבור מכל של 50 כ"ס לכלי של 150 כ"ס?
    BMW800F- אני 1.76, מפחד שירגיש לי גבוה מדי.

    אני גם מתלבט לגבי שטח. מבחינת תנוחה האדוונצ'ר מתאימים לי אבל אין לי שום ניסיון מלבד רכיבה קצרה על DR 600 בשבילי קק"ל שהרגיש לי די סבבה וידידותי. כן מגרד לי ללמוד ולהתנסות. פחות בקטע של קפיצות וצליחת סהרות אלא לסייר ספונטני בשבילי 4X4 עבירים בעיקר בשפלה ובהרים בתחושת ביטחון.

    השאלה אם לרכב עם כלי כבד בדרך כלל לבד זה משהו שלא מומלץ לטירון לעשות ועדיף לקנות כלי לשטח באזור ה 30 ולטייל רק עם חברים. באסה כי זה אומר להחזיק 2 כלים ומאלף ואחת סיבות לא בא לי.

    אשמח להכוונה ועצות מבעלי נסיון עם הכלים.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    ממליץ לך לשקול גם ויסטרום 1000
    כן נכון, זה לא באמת אדוונצ'ר כמו האפריקה או הקטום אבל לפי מה שאני מבין ממך
    אתה לא באמת מתכוון לעשות שטח כשוח. מנסיון שלי זה מאוד כואב בכיס לעשות רכיבות
    שטח עם האדוונצרים הגדולים, כל נפילה קטנה מתורגמת לכמה מאות שקלים במקרה הטוב.
    כלי לא מאיים, בעל מומנט חזק, מכלולים איכותיים, זול ונוח.

    זה יפה לראות סרטים ביוטיוב על אדוונצרים גדולים שחוצים יבשות וכובשים פסגות הרים
    אבל בסופו של יום, ובמידה ואין לך יותר מידי נסיון, אתה טיפול ולא פעם, ותשלם על זה.

    בזמנו היה לי KLX250 ואז טנרה 660 שהיו משמשים אותי ליום יום, ובסופשים הייתי מטייל איתם.
    כול חודש/חודשיים הייתי מבקר במוסך עם הגה עקום, מנופים שבורים, איתותים, פלסטיקה וכו..
    זה היה מבאס כי לא יכולתי לנסוע לעבודה עד לתיקון.
    כמובן שעם הזמן המקרים האלו פחתו, אבל אתה מבין את הרעיון.

    כמובן שחוויה של כל אחד היא אחרת אבל אני למדתי להפריד בין השניים, עכשיו רוכב יחד
    עם הגברת על ויסטרום 1000 בשבילי קק"ל ובמדבריות של הערבה. ובמידה ובא לי יותר
    "שטח" אז יש לי קטום מכוסח בן 10 מלא בצלקות קרב שלא אכפת לו מכלום.

    אגב עם צמיגי קוביות הויסטרום שלי חרש את הרי ירושלים עם מורכבת, וזה בהחלט שיפר
    את התנהגות השטח, אבל נאלצתי לשלם על כך בהתנהגות כביש ירודה מאוד.
    לאחר מספר חודשים החלפתי בחזרה לצמיגי כביש.

    לגבי האפריקה, יצא לי לעשות מספר רכיבות על כלים של חברים, ההרגשה היא של אופנוע
    שטח אמיתי בהשוואה לסטרום, אכן לטעמי הקדמי רך, אבל זה משהו שהתרגלתי אליו עוד
    מימי הטנרה אז לא הייתה לי בעיה עם זה. מה שהפריע לי בעיקר זה הסל"ד הנמוך שעליו
    עובד המנוע שלו ( יחסית כמובן ), בעקיפות הייתי מגיע למנתק דיי מהר.
    אני מניח שזה עניין של חוסר הכירות שלי עם הכלי ועניין של הרגל.

    אגב עוד משהו שלמדתי על אופנועים, אדוונצרים וטיולי שטח:
    זה אף פעם לא האופנוע, אלא הרוכב.

  3. #3
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    לאדוונצ'ר של 1000 סמק ומעלה יש אחלה פוזה סקסית של מגלה ארצות וכובש מדבריות אבל
    א. צריך להיות רוכב-על כדי להשתלט ולתפעל אותו בצורה סבירה בשטח
    ב. כל נפילה מתורגמת מיידית לקנס של אלפי שקלים

    ובפרפראזה על דבריה של הגרב - כח אינו שווה דבר אם אין איך להשתלט עליו
    אני אומר - הברירה היא בין פוזה מטריפה ליעילות וביצועים במציאות

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי mor-t צפיה בהודעה
    לאדוונצ'ר של 1000 סמק ומעלה יש אחלה פוזה סקסית של מגלה ארצות וכובש מדבריות אבל
    התכוונתי לתנוחה ישיבה שמתאימה לי. רואים גבוה ונוח.

    א. צריך להיות רוכב-על כדי להשתלט ולתפעל אותו בצורה סבירה בשטח
    ב. כל נפילה מתורגמת מיידית לקנס של אלפי שקלים
    הכוונה להתחיל על שבילים שבהם רכב ליסינג\ ג'יפ עירוני נוסע. אני יכול גם NCX עם ה אבל זה לא מרגיש בטוח ובטח שלא מהנה. אם היה אפשר להחליף גלגלים \ צמיגים בבית בלי לפתוח סדנא זה מה שהייתי עושה.

    ובפרפראזה על דבריה של הגרב - כח אינו שווה דבר אם אין איך להשתלט עליו
    אני אומר - הברירה היא בין פוזה מטריפה ליעילות וביצועים במציאות
    הבנתי שיש לך ניסיון עם ה KTM.
    מה לגבי מוניטין ההתחממות?

  5. #5
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הבנתי שיש לך ניסיון עם ה KTM.
    מה לגבי מוניטין ההתחממות?
    אני רוכב כמעט רק רכיבות בין-עירוניות כך שמצד אחד - לא נתקלתי בתופעה ומצד שני - אני לא דוגמה

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    הבנתי שיש לך ניסיון עם ה KTM.
    מה לגבי מוניטין ההתחממות?
    רוכב על KTM adventure 1190, בימים חמים פליטת החום מטורפת, מניח שהבעיה מחריפה בעיר אבל אצלי כל הרכיבות בבין עירוני, מוכן לסבול גם פליטת חום יותר גדולה בשביל מנוע עם 150 כ"ס לעומת 95 כ"ס של האפריקה וכמובן לדעתי גם מבחינת הפוזה הKTM לוקח בגדול.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי 0x80 צפיה בהודעה

    כמובן שחוויה של כל אחד היא אחרת אבל אני למדתי להפריד בין השניים, עכשיו רוכב יחד
    עם הגברת על ויסטרום 1000 בשבילי קק"ל ובמדבריות של הערבה. ובמידה ובא לי יותר
    "שטח" אז יש לי קטום מכוסח בן 10 מלא בצלקות קרב שלא אכפת לו מכלום.

    אגב עוד משהו שלמדתי על אופנועים, אדוונצרים וטיולי שטח:
    זה אף פעם לא האופנוע, אלא הרוכב.
    מבחינת כביש שקלתי אבל לא בטוח שהויסטרום 1000 עדיף בשטח מה NCX. חבל שאי אפשר להחליף צמיגים בקלות.

  8. #8
    על אפריקה כשנתיים, מבקר בשטח מתון, ממש לא רוכב-על, הרבה פחות מרוב חבריי לרכיבה.
    הפלתי אותו עשרות פעמים וטרם שילמתי על כך יותר ממגיני ידיים מקוריים שהתקפלו.
    אולי זה מזל, אולי האופנוע בנוי לזה, לא באמת יודע לומר בוודאות.

    לגבי רכיבה בכביש, עבר הרבה מאוד זמן מאז שרכבתי על אופנוע כביש טהור, משהו כמו 12 שנה, אז קשה לי כבר להרגיש כמה הוא רך או מעורפל, יכול לומר שמאוד מרוצה, כלי פשוט חזק ועושה כל מה שתבקש.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ה-KTM יהיה אובר קייל עבורך, מה גם שבגובה שלך יהווה אתגר לא קטן.

    המון חסרונות אל מול אופי השימוש הצפוי ואני לא חושב שהגדרת נכון את הצרכים האמתיים שלך.

    אם האופנוע יהיה 90% בכביש ו-10% מהשימוש בשבילים קלים, חשב מסלול מחדש.

    אתה צריך אופנוע טיולים שיודע לרדת מדי פעם לשביל. מבלי לאבד לא מנוחות הכביש והשימושיות
    ולא מהיכולת לשנע אותך מבלי לשלם מחיר יקר.

    ה-G/S של BMW עושים את זה הכי טוב, אבל הם יקרים להחריד ולא מתאימים לכל אחד.

    אני הייתי בודק שוב כמה חשוב לך נושא השבילים כי הויסטרום 1000 יודע לטפל יפה בהם ובכביש.
    גם הסופר טנרה ייתן לך קצת יותר שטח על חשבון הכביש אבל עדין בתחום הנסבל.

    קשה למצוא שילוב מנצח בשתי התחומים ודבר בא על חשבון השני. כך שכול רוכב יודע לבחור לו את
    היחס כביש/שטח המתאים לו ביותר ומה הם נקודות הפשרה שלו והקווים האדומים.

    אני מת לרדת לשבילים אבל בחרתי לי כלי שנותן לי את מנת הבשר שלי והחלטתי לוותר על יכולת
    כזו בתמורה לדברים אחרים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ה-KTM יהיה אובר קייל עבורך, מה גם שבגובה שלך יהווה אתגר לא קטן.

    המון חסרונות אל מול אופי השימוש הצפוי ואני לא חושב שהגדרת נכון את הצרכים האמתיים שלך.

    אם האופנוע יהיה 90% בכביש ו-10% מהשימוש בשבילים קלים, חשב מסלול מחדש.

    אתה צריך אופנוע טיולים שיודע לרדת מדי פעם לשביל. מבלי לאבד לא מנוחות הכביש והשימושיות
    ולא מהיכולת לשנע אותך מבלי לשלם מחיר יקר.

    ה-G/S של BMW עושים את זה הכי טוב, אבל הם יקרים להחריד ולא מתאימים לכל אחד.

    אני הייתי בודק שוב כמה חשוב לך נושא השבילים כי הויסטרום 1000 יודע לטפל יפה בהם ובכביש.
    גם הסופר טנרה ייתן לך קצת יותר שטח על חשבון הכביש אבל עדין בתחום הנסבל.

    קשה למצוא שילוב מנצח בשתי התחומים ודבר בא על חשבון השני. כך שכול רוכב יודע לבחור לו את
    היחס כביש/שטח המתאים לו ביותר ומה הם נקודות הפשרה שלו והקווים האדומים.

    אני מת לרדת לשבילים אבל בחרתי לי כלי שנותן לי את מנת הבשר שלי והחלטתי לוותר על יכולת
    כזו בתמורה לדברים אחרים.
    איך בדיוק ה KTM מאבד מנוחות בכביש?, אם רוב הנסיעות כביש ניתן ללכת על הדגם הרגיל ולא ה R (זה מה שאני עשיתי) ואז מקבלים את תנוחת הרכיבה של אופנוע אדוונצ'ר שהיא הכי נוחה שיש עם גלגלים קטנים יותר (17 ו- 19 לעומת 18 ו- 21 בדגם ה R) לטובת היגוי קל יותר וכך אתה מקבל אופנוע שנותן בראש לורסיס לויסטורם ולכל אופנוע אחר על אותו הסיגמנט ואפילו נותן בראש להרבה אופנועים שנחשבים ספורטיבים, אובר קיל זאת הגדרה ממש לא נכונה מכיוון שמעבר לקטנוע אף אחד לא צריך, אנחנו רוכבים כי אנחנו רוצים וקונים מה שהלב רוצה ובטוח לא מה שנכון לנו.
    לא יודע לאיזה GS התכוונת, אלו עם המנועים הקטנים או ה 1200 שיקר וחלש משמעותית מהכתום?
    לסיכום, אני הייתי הולך על הכתום מבלי לחשוב פעמיים.

  11. #11
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    אדוונצ'ר 790

    לא מבשל את הרגליים (מנוע טווין מקבילי בדומה לאפריקה או הgs, לא וי כמו ב1190) רכבתי איתו בים המלח ב32 מעלות חום, הופתעתי.
    לא גבוה (יש אפילו קיט הנמכה שמביא אותו לכדי 80 ס"מ בלבד (שזה יותר נמוך אפילו מהnc) במקור המושב 85 ומתכוונן ל83
    המשקל שלו יותר נמוך מהnc, רק 189 קילו יבש לעומת 220 של הnc)
    כוח מספק אך לא מאיים, 95 סוסים. (ועדיין יותר זריז וחזק לעומת הgs850 החדש והאפריקה טווין)
    מרווח טיפולים גדול של 15k קטן ורק ב30k הגדול
    מגיע עם ג'אנטים 21-18 ושפיצים, וגם בקרת אחיזה לשטח, זה לא צרצר, אבל כאדוונצ'ר ראשון לשטח הוא הידידותי ביותר.

    הוא מעל התקציב שלך בעשירייה, אבל לפי התיאור שלך, נשמע כאילו הוא יתאים לך הרבה יותר מכל אדוונצ'ר אחר.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אדוונצ'ר 790

    לא מבשל את הרגליים (מנוע טווין מקבילי בדומה לאפריקה או הgs, לא וי כמו ב1190) רכבתי איתו בים המלח ב32 מעלות חום, הופתעתי.
    לא גבוה (יש אפילו קיט הנמכה שמביא אותו לכדי 80 ס"מ בלבד (שזה יותר נמוך אפילו מהnc) במקור המושב 85 ומתכוונן ל83
    המשקל שלו יותר נמוך מהnc, רק 189 קילו יבש לעומת 220 של הnc)
    כוח מספק אך לא מאיים, 95 סוסים. (ועדיין יותר זריז וחזק לעומת הgs850 החדש והאפריקה טווין)
    מרווח טיפולים גדול של 15k קטן ורק ב30k הגדול
    מגיע עם ג'אנטים 21-18 ושפיצים, וגם בקרת אחיזה לשטח, זה לא צרצר, אבל כאדוונצ'ר ראשון לשטח הוא הידידותי ביותר.

    הוא מעל התקציב שלך בעשירייה, אבל לפי התיאור שלך, נשמע כאילו הוא יתאים לך הרבה יותר מכל אדוונצ'ר אחר.
    חיפשתי באתר של היבואן ואין דגמים ולא מחירים.

    בנוסף ראיתי שיש במוו 800GS בגירסת אדוונצ'יר עם מיכל דלק צדדי מאחור (בוידיאו למטה).
    ביד 2 לא רואים כאלה כי לא הגיעו לארץ או שיש מעט מאוד?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אדוונצ'ר 790

    לא מבשל את הרגליים (מנוע טווין מקבילי בדומה לאפריקה או הgs, לא וי כמו ב1190) רכבתי איתו בים המלח ב32 מעלות חום, הופתעתי.
    לא גבוה (יש אפילו קיט הנמכה שמביא אותו לכדי 80 ס"מ בלבד (שזה יותר נמוך אפילו מהnc) במקור המושב 85 ומתכוונן ל83
    המשקל שלו יותר נמוך מהnc, רק 189 קילו יבש לעומת 220 של הnc)
    כוח מספק אך לא מאיים, 95 סוסים. (ועדיין יותר זריז וחזק לעומת הgs850 החדש והאפריקה טווין)
    מרווח טיפולים גדול של 15k קטן ורק ב30k הגדול
    מגיע עם ג'אנטים 21-18 ושפיצים, וגם בקרת אחיזה לשטח, זה לא צרצר, אבל כאדוונצ'ר ראשון לשטח הוא הידידותי ביותר.

    הוא מעל התקציב שלך בעשירייה, אבל לפי התיאור שלך, נשמע כאילו הוא יתאים לך הרבה יותר מכל אדוונצ'ר אחר.
    פנימית או טיובלס?

  14. #14
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    פנימית או טיובלס?
    טיובלס
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    הייתי בביג בויז ומתברר שיש רשימת המתנה. ראיתי אפריקה טווין וקטמ 1290. ישבתי על שניהם והרגיש נוח. הקטמ הרגיש יותר כבד המנוע מקרקש והכלי מכוער.
    בינתיים גם הגיע קונה שנראה רציני אז יצאתי לרכיבת פרידה לילית באזור בית גוברין. עם הפנסים בצד יש הרבה אור. כביש ריק וכיף גדול. חבר אמר לי לשקול שוב אופונוע שטח שני.

אשכולות דומים

  1. ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר
    על ידי Busy בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 28-05-2019, 22:16
  2. מתלבט בשדרוג מגיני ברכיים
    על ידי Tilbalisti בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-02-2018, 22:41
  3. התייעצות בשדרוג האופנוע
    על ידי ohmatan בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-04-2017, 16:32
  4. אדוונצ'ר-סינגל חדש וקרבי לק.ט.מ
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-12-2016, 12:31
  5. אדוונצ'רים במבחן ק.ט.מ מול ב.מ.וו
    על ידי ehudco8 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 12:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO