תוצאות 1 עד 15 מ 77

אשכול: התלבטות בשדרוג אדוונצ'ר

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ה-KTM יהיה אובר קייל עבורך, מה גם שבגובה שלך יהווה אתגר לא קטן.

    המון חסרונות אל מול אופי השימוש הצפוי ואני לא חושב שהגדרת נכון את הצרכים האמתיים שלך.

    אם האופנוע יהיה 90% בכביש ו-10% מהשימוש בשבילים קלים, חשב מסלול מחדש.

    אתה צריך אופנוע טיולים שיודע לרדת מדי פעם לשביל. מבלי לאבד לא מנוחות הכביש והשימושיות
    ולא מהיכולת לשנע אותך מבלי לשלם מחיר יקר.

    ה-G/S של BMW עושים את זה הכי טוב, אבל הם יקרים להחריד ולא מתאימים לכל אחד.

    אני הייתי בודק שוב כמה חשוב לך נושא השבילים כי הויסטרום 1000 יודע לטפל יפה בהם ובכביש.
    גם הסופר טנרה ייתן לך קצת יותר שטח על חשבון הכביש אבל עדין בתחום הנסבל.

    קשה למצוא שילוב מנצח בשתי התחומים ודבר בא על חשבון השני. כך שכול רוכב יודע לבחור לו את
    היחס כביש/שטח המתאים לו ביותר ומה הם נקודות הפשרה שלו והקווים האדומים.

    אני מת לרדת לשבילים אבל בחרתי לי כלי שנותן לי את מנת הבשר שלי והחלטתי לוותר על יכולת
    כזו בתמורה לדברים אחרים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ה-KTM יהיה אובר קייל עבורך, מה גם שבגובה שלך יהווה אתגר לא קטן.

    המון חסרונות אל מול אופי השימוש הצפוי ואני לא חושב שהגדרת נכון את הצרכים האמתיים שלך.

    אם האופנוע יהיה 90% בכביש ו-10% מהשימוש בשבילים קלים, חשב מסלול מחדש.

    אתה צריך אופנוע טיולים שיודע לרדת מדי פעם לשביל. מבלי לאבד לא מנוחות הכביש והשימושיות
    ולא מהיכולת לשנע אותך מבלי לשלם מחיר יקר.

    ה-G/S של BMW עושים את זה הכי טוב, אבל הם יקרים להחריד ולא מתאימים לכל אחד.

    אני הייתי בודק שוב כמה חשוב לך נושא השבילים כי הויסטרום 1000 יודע לטפל יפה בהם ובכביש.
    גם הסופר טנרה ייתן לך קצת יותר שטח על חשבון הכביש אבל עדין בתחום הנסבל.

    קשה למצוא שילוב מנצח בשתי התחומים ודבר בא על חשבון השני. כך שכול רוכב יודע לבחור לו את
    היחס כביש/שטח המתאים לו ביותר ומה הם נקודות הפשרה שלו והקווים האדומים.

    אני מת לרדת לשבילים אבל בחרתי לי כלי שנותן לי את מנת הבשר שלי והחלטתי לוותר על יכולת
    כזו בתמורה לדברים אחרים.
    איך בדיוק ה KTM מאבד מנוחות בכביש?, אם רוב הנסיעות כביש ניתן ללכת על הדגם הרגיל ולא ה R (זה מה שאני עשיתי) ואז מקבלים את תנוחת הרכיבה של אופנוע אדוונצ'ר שהיא הכי נוחה שיש עם גלגלים קטנים יותר (17 ו- 19 לעומת 18 ו- 21 בדגם ה R) לטובת היגוי קל יותר וכך אתה מקבל אופנוע שנותן בראש לורסיס לויסטורם ולכל אופנוע אחר על אותו הסיגמנט ואפילו נותן בראש להרבה אופנועים שנחשבים ספורטיבים, אובר קיל זאת הגדרה ממש לא נכונה מכיוון שמעבר לקטנוע אף אחד לא צריך, אנחנו רוכבים כי אנחנו רוצים וקונים מה שהלב רוצה ובטוח לא מה שנכון לנו.
    לא יודע לאיזה GS התכוונת, אלו עם המנועים הקטנים או ה 1200 שיקר וחלש משמעותית מהכתום?
    לסיכום, אני הייתי הולך על הכתום מבלי לחשוב פעמיים.

אשכולות דומים

  1. ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר
    על ידי Busy בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 28-05-2019, 22:16
  2. מתלבט בשדרוג מגיני ברכיים
    על ידי Tilbalisti בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-02-2018, 22:41
  3. התייעצות בשדרוג האופנוע
    על ידי ohmatan בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-04-2017, 16:32
  4. אדוונצ'ר-סינגל חדש וקרבי לק.ט.מ
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-12-2016, 12:31
  5. אדוונצ'רים במבחן ק.ט.מ מול ב.מ.וו
    על ידי ehudco8 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 12:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO