ה-KTM יהיה אובר קייל עבורך, מה גם שבגובה שלך יהווה אתגר לא קטן.
המון חסרונות אל מול אופי השימוש הצפוי ואני לא חושב שהגדרת נכון את הצרכים האמתיים שלך.
אם האופנוע יהיה 90% בכביש ו-10% מהשימוש בשבילים קלים, חשב מסלול מחדש.
אתה צריך אופנוע טיולים שיודע לרדת מדי פעם לשביל. מבלי לאבד לא מנוחות הכביש והשימושיות
ולא מהיכולת לשנע אותך מבלי לשלם מחיר יקר.
ה-G/S של BMW עושים את זה הכי טוב, אבל הם יקרים להחריד ולא מתאימים לכל אחד.
אני הייתי בודק שוב כמה חשוב לך נושא השבילים כי הויסטרום 1000 יודע לטפל יפה בהם ובכביש.
גם הסופר טנרה ייתן לך קצת יותר שטח על חשבון הכביש אבל עדין בתחום הנסבל.
קשה למצוא שילוב מנצח בשתי התחומים ודבר בא על חשבון השני. כך שכול רוכב יודע לבחור לו את
היחס כביש/שטח המתאים לו ביותר ומה הם נקודות הפשרה שלו והקווים האדומים.
אני מת לרדת לשבילים אבל בחרתי לי כלי שנותן לי את מנת הבשר שלי והחלטתי לוותר על יכולת
כזו בתמורה לדברים אחרים.