דווקא יש תחלופה בלוחות. אני מאמין שאם תעקוב ותהיה זריז תמצא, כלים עם נתונים טובים נמכרים די מהר.
תבדוק גם את ה - GSX-S1000F , הוא קצת יותר קליל מה- Z1000SX
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Gsxs1000f 2017
לא שלי ואני לא מכיר את המוכר
https://www.facebook.com/groups/1611...58966627703708
יש נוחים ומרווחים מהטרייסר 900 אבל הוא גם יעשה את זה בלי בעיה.
Tracer 900
הטריסר 09 אופנוע מעולה שעושה הכל בצורה מצוינת יש לו מנוע נהדר ושובב, חלוקת משקל נהדרת
וגם עם הארגזים הוא נראה בסדר, את המתלים שלו אפשר לשפר בקלות, והיה היה יכול להיות מספר 1
אבל רק דבר מעיב על החגיגה שלו.
הורסיס 1000.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני רוכב קרוב ל200 קילומטר ביום על דוקאטי מונסטר וכל עוד אני לא עובר את ה150 קמ"ש אין לי בעיה של רוח בכלל. זה די עניין של המבנה של האופנוע.
הנוחות והשימושיות לא מסתיימת ברכיבה ומיגון הרוח בלבד, כשמשתמשים באופנוע ככלי ראשי לגמיעת מרחקים יש להביא בחשבון
משתנים רבים נוספים כיוון שהמשימה היא לא רק להגיע מהר מנק' א' לנק' ב'.
מי שגומע מרחקים יצטרך בנוסף על הציוד האישי ליום עבודה גם ערכות ע"'ר תיקון פאנצ'ר, ציוד אלקטרוני, ועוד, הוסף על כך מקום
לציוד אישי בסוף הרכיבה או בעצירות בדרך, מקום לבקבוק מים, קניות קלות ועוד, ולפתע הרעיון של אופנוע נייקד הופך לבעייתי.
הפרסומת אומרת "את הכי יפה כשנוח לך" ככה זה גם באופנוע הוא הכי שימושי ונכון כשנוח לך והוא ממלא את הצרכים שלך.
לכן הגולדווינג אופנועי האדוונצ'ר ההארלי הגדולים מצוידים בהמון מקום לדברים הכרחיים גם מחוץ לזמן הרכיבה. הרעיון המסדר מאחורי
הקונספט כשאתה רחוק מהבית הבית נוסע אייתך.
אז לא צריך להגזים ביום יום אני מתנייד עם ארגז גדול אחד וזה מספיק+ אבל בכל טיול מעבר לרכיבה שבת קלה מצטרפים אלי עוד שני
ארגזים ניתקים מקוריים, ככה אני מרוויח משני הצדדים תרתי משמע!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הגולדווינג הוא דוגמה לכלי עם המון מקום למטען בגלל צורך ואופי, לא המלצה לרכישה.
ולפותח השרשור רכבתי על הטרייסר 09 בקוראטיה וסלובניה המון ק""מ במגוון שטחים, בזוג ועם המון מטען,
הוא הרבה יותר חוליגן מהורסיס ואם אתה אומר שהוא "קטן" עליך, אז אני מניח שאתה רוכב בחסד עליון,
ואתה צריך יאבוסה או מינימום את הקטנה החדש של סוזוקי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מסכים, נוחות זה לא רק מושב ורוח, זה גם אחסון ועוד. ארגזים אפשר לשים גם על נייקד, אם כי אני אישית בוחר שלא לשים על המונסטר שלי.
200 קילומטר זה לא מעט, אבל גם לא כל כך הרבה בשביל לסחוב איתי את הבית. מה שאני מוצא לנכון לסחוב נכנס בקלות בתיק גב קטן או בתיק זנב, ובמקרה הכי גרוע אני תמיד קרוב לעיר כלשהי אז הכל אמור להיות די בסדר. גולדווינג זה סבבה אבל זה אוברקיל מטורף בשבילי כשמדובר לנסוע לעבודה.
אני אומר ש160 קילומטר ביום זה לא מעט אבל לא הרבה מידע בשביל נייקד כיף.