כביש 6 יעמיד אותך קרוב מאוד לסף של הכלים האלה וזה עשרות קילומטרים ביום על סל"ד גבוה. מהנסיון שלי עם אופנוע 300, זה אפשרי ביותר אבל לא נחמד ולא בטוח אם זו ערובה לחיי מנוע ארוכים.
יש קטנועים עם מנועים גדולים יותר שיעשו את הזה בקלות (כמו הטימקס או הX-ADV, אם אפשר להגדיר אותו ככזה) אבל הם יקרים.
אופנועים כמו הCB500ים של הונדה וה400ים של קוואסאקי (נינג'ה או Z) יעשו את זה בלי דרמה מיותרת ומרווח הטיפולים שלהם הוא 12,000 ק"מ. הCB500X יעשה את זה גם בנוחות והכלים האלה של הונדה נחשבים אמינים ביותר. לכל אופנוע אפשר להוסיף ארגז שידאג לאחסון והקלאץ' לא ממש מטריד, גם בפקקים. זה לא אוטו.
משתמע מהדברים שלך שאתה נהנה מהלימוד ואין לך בעיה להסתדר עם הקלאץ' - אם זה באמת המצב אז לא הייתי נרתע מאופנוע. אף אחד מהכלים האלה הוא לא רמבו ואם אתה רוכב שקול, זהיר ורגוע אז הכלי לא יהווה בעיה.


ציטוט ההודעה בתגובה