תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: אופנוע/ קטנוע לנסיעות בין עירוניות :)

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    1

    אופנוע/ קטנוע לנסיעות בין עירוניות :)

    שלום חברים!

    אני צריכה עזרה..
    אני רוצה לקנות אופנוע/ קטנוע בפעם הראשונה בחיי (הייתי עם מכונית עד כה).
    אז ככה אני רוצה קטנוע או אופנוע (תגידו לי אתם מה יותר טוב בהתאם לדרישות שלי)

    1. אני נוסעת עד 40 ק"מ גג ביום בנסיעות בין עירונית אז מה הסמ"ק המומלץ?
    2. אני מחליפה מטעמי כספים לכן - מחפש משהו שווה לכיס גם מבחינת טיפולים

    בכללי כמה עולה החזקה של אופנוע פר חודש? (אני יודעת שזה משתנה מאוד אבל בהתאם להמלצה שלכם)

    תודה מראש !!!

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינה צפיה בהודעה
    שלום חברים!

    אני צריכה עזרה..
    אני רוצה לקנות אופנוע/ קטנוע בפעם הראשונה בחיי (הייתי עם מכונית עד כה).
    אז ככה אני רוצה קטנוע או אופנוע (תגידו לי אתם מה יותר טוב בהתאם לדרישות שלי)

    1. אני נוסעת עד 40 ק"מ גג ביום בנסיעות בין עירונית אז מה הסמ"ק המומלץ?
    2. אני מחליפה מטעמי כספים לכן - מחפש משהו שווה לכיס גם מבחינת טיפולים

    בכללי כמה עולה החזקה של אופנוע פר חודש? (אני יודעת שזה משתנה מאוד אבל בהתאם להמלצה שלכם)

    תודה מראש !!!
    לי יוצא 750 על דלק בחודש
    ביטוחים שנתיים ( חובה מוזל, תאונות אישיות, צד ג' ביחד 3800) 318 לחודש.
    טיפולים ( בהנחה ותעשי במוסך ) במקרה שלי 1200 לקטן,1600 לגדול, בהנחה ותעשי לבד ותקני חלפים בארץ 100 שקל לקטן, 600 לגדול. כל 4000 קילומטר שזה חודש וחצי בשבילי.
    וזה על אופנוע 125.

    אם השימוש שלך זה רק מה שאמרת - תחלקי את כל המספרים שכתבתי פה ב3.5 בערך, פרט לביטוחים.

    אופנוע זה עסק יקר, במיוחד אם לא יודעים להתעסק עם זה.
    תשארי עם המכונית.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    יש גם הוצאות נלוות

    + 2500 עבור ציוד מיגון ראשוני בסיסי
    + מיגון הקטנוע, בנוסח אזעקה + מנעול
    + עלות לא גדולה במיוחד אבל אם אני זוכר נכון 300 שקל לטסט פעם בשנה.

    חוץ מהטיפולים השוטפים יש בלת"מים בנוסח צמיגים, רפידות ותקלות אחרות שתמיד צריך להיות עם קצת כסף בצד.
    במקומך, במקום לספור כמה זה עולה לחודש, הייתי סופר את ההוצאות המתוכננות לשנה הראשונה והוצאות לכל שנה אחריה (אין צורך במיגון וציוד מקיף)

    אם את מחפשת כלי תחבורה, הייתי מתחיל מקטנוע 250 סמ"ק (רשיון A1) בנוסח xevo של פיאג'ו או s3 advanced של דיאלים.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני רוכב על bmw f800st

    צריכת דלק של 1 ל23
    משמע 0.263 אגורות לק"מ בדלק.
    2 צמיג אחורי ואחד קידמי שמחזיק לי כ 50000 ק"מ עולה לי 2900 משמע 0.058 אגורות לק"מ
    טיפול קטן עולה לי 120 שקל, טיפול גדול 180 שקל. משמע 0.015 אוגורת לק"מ ממוצע
    ברקסים 1100 שקלים אחת ל 50000 משמע 0.022 אגורות לק"מ

    שזה 0.358 שקל לק"מ נוסיף לזה בלתמ"ים ויש לי כ חצי שקל לק"מ שזה 20 שקל ליום לערך שזה 420 שקל לחודש לערך בנסועה שציינת.

    בנוסף 308 שקלים אגרת רכב שנתית
    38 שקלים אגרת בדיקה שנתית
    500 שקל לשנה צד ג' וגרר
    עוד כ 3400 חובה לשנה

    אני מטפל לבד באופנוע .

    אצל אישתי על bmw f650cs יוצא סכום דומה

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    סטרלוק בוא נסכים על זה שהיא לא תטפל לבד...

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2015
    הודעות
    7

    להתחיל ברגוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    יש גם הוצאות נלוות

    אם את מחפשת כלי תחבורה, הייתי מתחיל מקטנוע 250 סמ"ק (רשיון A1) בנוסח xevo של פיאג'ו או s3 advanced של דיאלים.
    אלכס צודק במאה אחוז, אישית נראה לי הדיאלים יותר סבבה להתחיל איתו ברגוע אבל זה את כבר תצטרכי לעשות סיבוב בדיקה

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    12
    אם חסכון בכסף זו הסיבה היחידה שאת רוצה לעבור ממכונית לדו"ג, אמליץ לך בחום להשאר עם מכונית. קיאה פיקאנטו עולה לי לראש, חסכונית בטירוף בכל מה שקשור לדלק וטיפולים וגם אמינה וכמובן - ביטוח זול יותר. לא חסר מכוניות זולות לאחזקה.

    אם בכל זאת דו"ג זה הכיוון, CBR250 נותן תצרוכת דלק מעולה, גם ביחס להרבה קטנועי 125, מרווח הטיפולים שלו גדול יחסית והטיפולים יחסית זולים.
    אם את רוצה יותר נוחות ולא איכפת לך ללכת על קטנוע אז אמליץ, כמו תמיד, על הXEvo 250. אותי הוא שירת בנאמנות במשך שנה (16,000 ק"מ), הדבר היחיד שקרה זה שנשרפה לי נורה. סיפור של 20 ש"ח אם יש לך מברג פיליפס בבית. . תצרוכת הדלק שלי איתו היתה 1:25, מרווח הטפולים שלו גדול יחסית לקטנוע וגם בהשוואה לשאר קטנועי ה-250 הטיפולים שלו זולים. יש הרבה מקום למטען (2 קסדות מלאות מידה לארג' ומעיל רכיבה היו נכנסים אצלי מתחת למושב), הוא נוח מאוד לרכיבה, חלק ונעים. אני לא מאוד מעודכן בשוק עכשיו, אבל עד שיצא הג'וימאקס החדש (הוא כבר לא כזה חדש, 2013) הXEvo שלט מאוד בשוק קטנועי ה-250 ובצדק.

    בגדול לא הייתי הולך על פחות מ-250 סמ"ק. קודם כל, לדעתי זה עניין של בטיחות אם עולים לכביש מהיר. אם התנועה זורמת ב-90-100 קמ"ש, את לא תרצי להתקע עם כלי שבקושי סוגר 110. הדבר השני הוא נטו כיף, אבל זה עניין אישי. אם הייתי יכול לחזור אחורה בזמן, הייתי מתחיל עם אחד הכלים הבינוניים והמוגבלים ומתקדם משם.

    בהצלחה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 10-02-2016, 09:47
  2. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 14:45
  3. איזה כלי 250-300 נוח לנסיעות ארוכות ?
    על ידי saar1320 בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 28-09-2015, 19:26
  4. דו גלגלי לנסיעות ארוכות
    על ידי saar1320 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 16:46
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 07:38

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO