התחלתי את החיפוש עם תקציב של 25 עם פער לחריגות, אין המון מציאות בשוק.
אמרתי לעצמי שאם אני לא מוצא מציאה, אני מוכן להוריד את התקציב ולקנות קטנוע 250 שמור שאני לא אתבאס למכור מאוחר יותר.
הצרכים שלי לא מקוריים במיוחד. נסיעות מגוונות בין חצי שעה לשעה על הכביש ושיהיה בסדר להרכיב עליו.
התנאי היחידי הוא שיהיה יפני בשביל להמשיך לטפל במוסך שאני אוהב בלי יותר מדי צרות.
השאיפה הראשונית הייתה למצוא SV650S עם בעלים שאוהב אותו אבל לא מספיק כדי לשמור אותו לעצמו.
ישנם מעט, במצב די נורא והם נמכרים מעל המחירון. באסה.
היו מספר 600 ו-650 ישנים למדי שעברו מספיק ידיים כדי שאני אצטרך לספור גם על היד השניה.
יש לא מעט כלים שנראים נהדר אבל מעל 25 אלף ובלי ABS
ישנם SV650 וכמה קוואסקים שנושקים ל-30 עם ABS אבל המכלולים הבסיסיים והמראה הכללי הוריד לי את החשק.
בגזרת הגדולים, רוב הכלים עברו את ה-100 אלף וכאלה שלא, נראים כאילו עברו יותר. אין מה לחפש שם.
אחרי כמה ימים, הבנתי שעד 30 בעיקר יש קטנועים ואופנועי "פרויקט".
אמרתי לעצמי שאעשה סיבוב בשוקן ואם אני לא מוצא איזה מציאה טובה, לא יפריע לי לשבת על קטנוע קצת.
רגע לפני שנסגרתי על קטנוע, קפצה הזדמנות לקנות CBF1000 בן 10, שבדיוק סיים את טיפול 48 אלף הראשון שלו (!!)
כמו ילד בן 5, הרגש יצא וכל התוכניות נזרקו לפח. יש לי קטע כנראה עם אופנועים "משעממים".
בלי יותר מדי ברבורים, אחרי כמה ימי סידורים קיבלתי את הילד:
התמונות לפני השטיפה, אז סלחו על הטינופת.
אני לא מרגיש את הצורך לפאר את הכלי בתיאורי רכיבה עמוקים כך שאם יש לכם שאלות, תשאלו![]()