ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
לא היה לי דרוזי אבל 5 שנים על XT600 ובהחלט הילוך שישי חסר אבל יחד עם זאת הכל עיניין של התפשרות והתאמה למצב.
אפשר לשחק קצת עם יחסי העברה הסופיים - אין לי מושג איך זה יתבטא בדרוזי, בשלי לא נגעתי, העדפתי לשמור על יחס מקורי ולשייט ברגוע על איזור ה 100 עם גיחות למעבר לצורכי עקיפות, בצורה הזאת הסיכוי לקבל דו"ח על מהירות כמעט ולא קיים. אז תגיע "לאט" יותר... מישהו רודף אחרייך? גם ככה העיניין הוא להנות והוא יפצה המון על הבינעירוני כשתיכנס איתו לשטח.
כיסא תמיד אפשר לקחת לרפד, מיכל דלק אפשר להחליף למוגדל או להתנייד עם ג'ריקן\מיכל יעודי, תיכנון נכון של המסלול ביחס לטווח נסיעה של מיכל מלא עם נק' ציון של תחנות דלק (שיש כמעט בכל מקום אלא אם כן אתה יורד למדבר) ואז אין צורך גם במיכל מוגדל\ג'ריקן.
בשנות התשעים אפילו הנבלות האלו הבריקו. כמעט אף רכב ברמזור לא היה מספיק חזק בהאצה.
אז עוד לא הפליצו את המילה "אדוונצ'ר" . האופנועים הללו (דו"שים בינוניים) היו האדוונצ'ר, ובמחסור בכלים מקצועיים אנשים עשו איתם כמעט הכל בשטח.
לדידי, היום "לשייט ברגוע" כהגדרתך זה להביט כל הזמן במראות. לא כיף.
אין כאן פתרונות קסם. יש את הספקטרום שדיברתי עליו
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...l=1#post144996

אלא אם פותש יפזול לכלי חזק פי 2 - הקטום 690R והמשובטים שלו.
הוא קל (יחסית) ומספיק חזק לזרום בכביש 6
פות"ש לא דיבר על אמינות או עלויות אחזקה, לכן הצעתי את הכלי הזה.