כנראה שנרדמתם בשיעורי אזרחות.
לעלות עם דו גלגלי פשוט לכביש, זה דבר שבכל מדינת עולם שלישי הכי מפגרת בעולם הוא בסיסי ביותר! לא דיברתי על להחזיק R1 גרסת מפעל ולהחליף צמיגים כל שני וחמישי.
העובדה שבנאדם שחי קצת מעל לשכר המינימום, מתקשה מאוד לעמוד בעלויות של קטנוע 125 סמ"ק, היא בושה למדינה.
חברות הביטוח מאוד רוצות לבטח דו גלגלי, זה שקר שהן מוכרות.
חברות הביטוח, מחויבות לבטח את כל משתתפי הדרך הממונעים על פי חוק.
זה קרטל ללא כל תחרות שהמדינה מחייבת מהאזרחים לשלם לו על פי חוק.
זאת אחת המתנות הכי גדולות שהמדינה נתנה לטייקונים.
זה כאילו שפתאום המדינה תחייב את כל האזרחים לבטח את עצמם בביטוח חיים, ואז יגידו, תשמעו... אנחנו אולי עושים 10 מילאירד בשנה רווח עליכם, אבל על בני ה70+ אנחנו מפסידים מלא כסף, בואו נחייב אותם לשלם עוד 1000 שקל בחודש על הביטוח הזה... לא מתאים לנו להפסיד עליהם.
ביטוח החובה לא צריך להיות ריווחי לחברות הביטוח!!! הוא צריך להיות מאוזן לחלוטין, זה מס בריאות לכל דבר על פי חוק, לא ביזנס.
על מה ולמה דו גלגלי מעל 250 סמ"ק, משלם עוד 1000 שקל בשנה ?
מה ההבדל בין ג'וימקס 250, לבין ג'וימקס 300, ששווה עוד 1000 בביטוח ?
האם רוכב הארלי 1200 סמ"ק, מסתכן יותר משליח בעיר על 125 ?
חוץ מזה, שבתור רוכבים, אתם צריכים לדעת שהרבה מאוד מהתאונות שלנו נגרמות בגלל רכבים, וגם אם אתה אשם בתאונה, העובדה שהיה רכב או משאית על הכביש, ולא דו גלגלי אחר, תרמה בהרבה לתאונה, ג'יפ חוסם לך את כל שדה הראייה ואת מרחב התמרון, דו גלגלי לא.
לא הגיוני שבגלל שרכב נכנס בי או גרם לי בעקיפין לתאונה, ואני תובע את הביטוח, תעלה לנו הרוכבים הפרמייה, כי זה לא "כלכלי" לבטח אותנו פתאום, הרי הרכב, הוא זה שמסכן אותנו ומי שמסכן אחרים בכביש גם צריך לשלם על זה, איך יכול להיות ששאר משתמשי הדרך לא משלמים את המחיר המלא על הפגיעה בנו הרוכבים ?
ביטוח חובה הוא לא מוצר ביטוח רגיל, הוא חייב לשקף צדק חברתי.
בכל טענה שתפנו לחברות הביטוח בנוגע לביטוח החובה, תקבלו תשובה שזה מה שהוחלט על פי חוק בועדות הכנסת, ואלו החלטות של המפקח על הביטוח.
מפקחי הביטוח הם לוביסטים שאחר כך הולכים לעבוד אצל הטיקונים בבנקים ובחברות הביטוח.
וכמובן שה"נתונים" שהם מציגים חסויים ושיקריים, ועודפי הגבייה לא חוזרים לציבור בהורדות פרמייה.
גנבים בחסות החוק.