אם אתה מחפש אנדורו התקציב שלך יאפשר רק כלים ישנים ושחוטים. בנוסף, תצטרך להגיע לשטח דרך הכביש וזה משהו שאופנועי אנדורו לא ממש אוהבים.
שלום לכולם,לא מזמן התחדשתי בF750GS, ודי מהתחלה פזלתי לכוון השבילים ורכיבת שטח. עשיתי הדרכה די קצרה בשטח של פרו-רייד, ושבת אחרונה גם נסעתי קצת עם חבר שהוא אלוף ברכיבת שטח. הפחד להפיל את האופנוע מנעו ממני להנות כמו שציפיתי. אני די חדש באופנועים-כ4 שנים. הגעתע מעולם רכיבת אופני שטח, וכמו שבאופניים לא נכנסים עם אופני כביש לשטח כך גם חשבתי לרכוש אופנוע נוסף רק לרכיבות שטח. אני משוכנע שלא מעט אנשים מחזיקים אופנוע נוסף למטרה זו.
עכשיו השאלה: האם אפשר\כדאי לרכוש אפנוע נוסף בתקציב של כ 10-15 אלף רישוי צהוב, משהו התחלתי אבל לא ג'אנק? מקום לאחסן? לא מתכוון לעשות ביטוח מקיף רק חובה מצומצם.
אם אתה מחפש אנדורו התקציב שלך יאפשר רק כלים ישנים ושחוטים. בנוסף, תצטרך להגיע לשטח דרך הכביש וזה משהו שאופנועי אנדורו לא ממש אוהבים.
אם אתה רוכב רגוע אתה יכול לחפש crf250l. הוא זול ואמין. יעשה עבודה סבירה בשבילים וכו'. אפשר לרכוב איתו בכביש עד לשטח.
מה אופי השטח שאליו אתה מייעד את הכלי? אם זה רק שבילים אז ל750gs אין שום בעיה. תמגן אותו ותהנה. בנוסף, תחשוב כמה באמת תצא לשטח, פעם בשבוע/שבועיים/חודש... לא הייתי רץ ישר וקונה כלי נוסף ״רק״ לשטח, העלויות מאוד גבוהות לתחביב הזה.
ה750gs הוא אופנוע חזק וברגע שאתה ממגן אותו כמו שצריך כבר פחות יהיה אכפת לך אם הוא ייפול על הצד בשביל. אם שטח טכני מושך אותך, אז הוא לא מתאים.
ההגדרה של שטח רחבה מאד ואתה צריך לדעת להסביר בדיוק לאיזה סוג רכיבה אתה מתכוון.
האופציות יכולות לנוע החל מאופנועים דו שימושים דוגמת ה-DR650 דרך אופנועי שטח מקצועיים
שאף אחד מהם לא יעמוד בתקציב שלך.
אפשרות נוספת שוב בהתאם לאופי הרכיבה שלך גם בכביש וגם בשטח זה לחפש אופנוע שייתן לך קצת
מכל דבר, בתנאים שלך. ולא שני אופנועים שמייקרים את החבילה ולא פוגעים בכלום.
כאופנוע אחד הימאהה טנרה ואחיו יתנו לך יכולת שטח סבירה+ ורכיבת כביש מהנה.
לדעתי אופנוע אחד דו"ש תוכל להגיע לכלי חביב ונחמד שלא יגרור אותך להוצאות במקום שני כלים
שני ביטוחים ואף אחד מהם לא פוגע באמת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה חברים, מאמץ את הגישה שלcrazyclown, והחיזוק של שושנים. התחלתי לחפש חבילת מיגון יותר רצינית לבימר שלי, אשקול גם להחליף צמיגים 70\30 אם יש כאלה לאופנוע שלי. התדירות היא באמת אולי פעם בחודש.
הבחור הזה מוציא לרכיבות שבלים למתחלים בחינם כוללת הדרכה מדובר על אופנועי אדוונצ'ר מכל הסוגים
חברה נחמדים שמסייעים לכולם ברכיבות שבלים שווה לך ליצור איתו קשר:
https://www.facebook.com/gilad.koriat
וזו הקבוצה:
https://www.facebook.com/groups/3158...7836133776187/
גם כן יש לך הזמנה פתוחה למחר:
https://www.facebook.com/events/491478931612637/
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לא יודע מה הציפיות של פתייש ,אבל טיולים בקבוצה הזו די קללים.ה750 יעשה הכל די בקלות ,זה לא " שטח" שטח,אבל לפני צד כזה,כמו קנייה crf ,היתי מנצל מה שיש
פות"ש, למה לא קנית מההתחלה את ה-850 ? הוא דומה ל750 אבל מיועד לשטח? סתם בזבוז כסף.
למה לקנות את ה-750 ולעשות לו התאמה לשטח?
זה קצת מפתיע למה אנשים לא טורחים לקרוא את השאלה, מתחילים לענות.
איפה מדובר על "התאמה לשטח 750"?
החזקתי crf250l שהוחלף ב-700gs.
הרבה יותר קל וכיף לרכוב בשבילים עם ה-crf. גם לא כואב הלב כשהוא נופל, כי ברוב במקרים לא קורה לו כלום (להונדה פלסטיקה גמישה בשונה מה-700/750gs שמגיעים עם פלסטיקה קשיחה ורגישה לנפילות).
גם בשורה התחתונה זה לא צפוי לצאת יותר יקר כי:
1. עושים ביטוח מוזל ומקבלים 20% הנחה על שני הביטוחים (יש לבדוק עם הפול את האותיות הקטנות ושזה אכן כך).
2. עלויות אחזקה של ההונדה אפסיות.
3. עלות המיגון והתוספות לב.מ.וו יחד עם נזקים אפשריים יעלו יותר מהאחזקה של ההונדה.
בטח זה פתרון הכי טוב.750 צעצוע יפה ,אבל אפילו עם מיגונים ,אין איתו מה לחפש בשטח.
זה טוב אם אפשר להרשות לעצמך לתחזק שני אופנועים
מובן,אבל זו לא היתה השאלה.
פות"שאותה בעייה תיהיה גם עם 850.הפחד להפיל את האופנוע מנעו ממני להנות כמו שציפיתי.
חוץ מזה ה850 די קבד,לא צוין על מה רוכב חבר שלו ,אבל לרכב עםאדיף משהו קל,לא 750 ו לא 850 ...גם לא חדש "למתחיל"אלוף ברכיבת שטח