זהו, החבר'ה מתחילים לעזוב את התחביב. לאחרונה אני גם נתקל בהרבה מודעות מכירה, "יורד מהתחום" וכאלה.
אחרי עשור רצוף של עליות מטורפות - שוק האנדורו חווה ירידה של כ-20% במכירות; ממתינים לדגמי 2020.
http://fullgaz.co.il/%d7%a9%d7%95%d7...9%d7%93%d7%94/
זהו, החבר'ה מתחילים לעזוב את התחביב. לאחרונה אני גם נתקל בהרבה מודעות מכירה, "יורד מהתחום" וכאלה.
"יחד עם זאת, חשוב לציין כי בשל כניסת דגמים חדשים ב-2020 של ק.ט.מ והוסקוורנה, שיחד מהווים כשני שליש משוק האנדורו הישראלי, רוכבים רבים העדיפו להמתין עם רכישת אופנוע חדש ולחכות להגעתם ארצה של דגמי 2020 (יגיעו ארצה במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2019). בנוסף, דגמים רבים של מספר יצרנים אזלו מהמלאי, כשהמלאי כאמור יתחדש רק עם כניסתם של דגמי 2020. המשמעות היא שייתכן מאוד שהמחצית השנייה של שנת 2019 תדביק את הפער שנוצר, ושהשנה הקלנדרית 2019 לא תסתיים בירידה."
נראה לי יותר סביר...
שוק המשומשים הפך לאטרקטיבי
אני מכיר מס' רוכבים שמחכים הרבה זמן לקבל את ה 2T TM300 מהחברה,
אבל מסיבה לא ברורה היבואן מתקשה להביא / משרד התחבורה מערים קשיים
או לא יודע מה..
מעבר לזה שמדובר באופנוע מעולה ואיכותי,
הבנתי שדגם 2019 טוב עוד יותר!
החברה ישרה קו עם המציאות והאופנוע סוף סוף קיבל סטרטר חשמלי (עם גיבוי קיק)
והאופנוע נטול וויברציות!