תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: CBR600 תופעות אחרי התחממות

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    45

    CBR600 תופעות אחרי התחממות

    שלום לכולם,
    יש לי שתי תופעות אחרי שהאופנוע מתחמם, אולי מישהו נתקל באחת מהבעיות ויתן לי כיוון.
    מדובר ב600RR 2003
    האופנוע חדש אצלי, גיליתי טעינה חלשה והסלילים נשלחו לליפוף אצל אלון, בנוסף הוחלף מצבר חדש כי היה מורכב מצבר עם אמפראז נמוך יותר.
    יש טעינה, האופנוע נוסע טוב ומניע בנגיע כשהוא קר אבל אחרי נסיעה של כחצי שעה אם לכבות אותו ולנסות להניע הסטרטר עייף,
    נשמע כאילו המצבר גמור ואין כוח לסטרטר לסובב את המנוע, אם האופנוע מתקרר בעמידה 20 דקות +- מניע בנגיע.
    בנוסף יש עוד תופעה בפעמיים שהייתי בנס הרים, אחרי העליות ועצירה האופנוע לא עומד על טורים בסרק ונכבה, כאן אותו סיפור המתנה של 20 דקות
    וכאילו לא קרה כלום.

    חשוב לציין שהאופנוע אפילו לא מתקרב לסלד האדום, רוכב רגוע ומעביר הילוכים הרבה יותר מוקדם מהצפוי.
    חשבתי אולי הבעיה היא בקירור, הרדיאטור ניראה עייף כ30 אחוז מהצלעות קירור מקופלות ואם מנסים ליאשר אותם הן פשוט מתפוררות,
    רוב הנסיעות שעשיתי עד עכשיו היו באמצע יום, קיץ גם ככה חם ואולי הבעיה בקירור? לפי השעון רוב הזמן החום מראה 100
    ב104 נדלק המאורר אבל היה מצב שראיתי גם 108 כשרכבתי אחרי רכב איטי בעליה של נס הרים, בנוסף גם ברכיבה איטית בכביש פתוח בערב
    הטמפרטורה נשארת באזור ה100 ורק כשאני מתחיל לרכב יותר מהר הטמפרטורה יורדת לאזור ה95.
    פשוט זוכר מהאופנוע הקודם שאמנם היה יותר חדש, מאוד נדיר שהייתי רואה ספרה 100 בשעון חום ואולי אין קשר בכלל לקירור, אני בכל מקרה רוצה לחליף את הרדיאטור.
    אם מישהו נתקל בעיה דומה אשמח לעזרה, תודה ורכיבות בטוחות.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    תוכל לקרוא מהשרשורים הללו מפורום בחו"ל שמדבר על טמפרטורות תקינות (לכל שנות המודל - יש גם ביחידות מטריות, לקרוא את רוב התגובות) ונראה שאצלך זה באיזור תקין.

    https://www.600rr.net/vb/62-troubles...tem-temps.html
    https://www.600rr.net/vb/62-troubles...tem-temps.html

    בנוגע לקושי בהנעה (העייפות שתיארת) הייתי חושד בסטרטר שיכול להיות שדורש שיפוץ, ,יכול להיות שהסרטון הבא יכול לעזור.
    https://www.youtube.com/watch?v=yDZPuaBWm0M
    נערך לאחרונה על ידי Oznik; 06-07-2019 בשעה 12:30.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    לפני שאתה רץ לשחק עם סטרטרים. מתי בפעם האחרונה בדקת מרווח שסתומים?

    Sent from my SM-A520F using Tapatalk

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    45
    תודה קראתי בפורום של הCBR600 מידע חשוב עזר לי מאוד,
    לגבי כיוון שסתומים אני צריך לעשות טיפול שבוע הבא ולבדוק שסתומים, האם לדעתך שסתומים סגורים יכולים לגרום לתופעה כזאת?אני יודע שאם יש בעיה במרווח שסתומים בדרך כלל הכלי לא מניע טוב כשהוא קר.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא רואה איך סטרטר חלש קשור למרווח שסתומים.
    סטרטר חלש על מנוע חם יכול להעיד על בעיה בסטרטר.
    אחרי שהמנוע חם הטעינה בשיאה,גם כשיש טעינה חלקית - אחרי רכיבה אתה במצב טוב יותר מאשר בעמידה,אז אם מניע טוב אחרי עמידה של כמה שעות זה לא שייך לטעינה ובאמת נשמע שסטרטר זה הכיוון להתחיל ממנו.
    תשיג ספר מכונאים ותחפש את הקטג' של הסטרטר בסבירות טובה תהיה בדיקה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    45
    בלי קשר לבעיה של סטרטר חלש כשהמנוע חם, בטיפול רציתי לבדוק שסתומים פשוט כי אני לא יודע מתי נעשתה בדיקה אחרונה, על הדרך אבדוק את הסטרטר
    תודה רבה

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    תבדוק שוב טעינה כדי לשלול את האפשרות הזו.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    וגם - חוץ מבדיקת סטרטר, עדיף גם לבדוק ריליי וצמת חשמל מסוויטש ההנעה לסטרטר...
    אצלי בגרמני (אמנם לא קרוב לדגם ולא יפני אפילו, אבל שווה בדיקה) שהיה חם אחרי רכיבה הוא ממש לא אהב להניע וסטרטר חלש מאוד, אחרי שלילת הטעינה המצבר והחלפת סטרטר כולל ריליי שטיגן עצמו למוות באחד הטיולים, נדב שחם לפני שבאתי אליו לטיפול האחרון מנע ממני להחליף שוב סטרטר ומצא שיש לגרמנים צמה+ריליי משודרגים להנעה חמה... מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    אז, בכלים ישנים עדיף לעבור על מוליכי/צמות החשמל, בעיקר באיזורים חמים כמו אצלנו, כדי לבחון אם הן כבר עייפות והחיווט לא בלוי ומותך מהחום
    בנוסף - אם אתה מתכוון להישאר איתו כמה שנים טובות קדימה, אכן גם עדיף להחליף רדיאטור וגם את צינורות/מעברי הגומי ממנו למנוע, יעשה לו רק טוב!!
    נערך לאחרונה על ידי erani99; 15-07-2019 בשעה 14:23.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אצלי היה פשוט סטרטר עייף ומטונף. פירוק, נקיון והרכבה החזירו אותו לחיים (היה אופנוע שראה הרבה שטח, וכנראה שחלק מהמים והאבק הצליחו איכשהו להכנס ולייצר ג'יפה).

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    45
    טוב עידכון קטן, הבעיה עדיין לא נפטרה
    מה שנעשה עד עכשיו:
    פירקתי את כל הפירינגים עברתי על החשמל אולי משהו רופף, מצאתי קצת קורוזיה בריילי של הסטרטר, מאוורר וכיבוי מנוע, הכל נוקה ושמתי קצת גריז.
    בדקתי שסתומים כולם בסדר פרט לשתי שסתומי יניקה שהיו טיפה סגורים וצריכים כיוון קל, הפלאגים ניראו בסדר בכל מקרה הזמנתי חדשים,
    הבית מצערת היה מלוכלך נוקה.
    הכל הורכב בחזרה נתתי לאופנוע לעבוד ואיך שהוא מתחמם והמאוורר נכנס לפעולה הטעינה של האופנוע יורדת, הורכב מיישר זרם אחר ומצבר אחר לבדיקה ועדיין יש את הבעיה.
    מה לדעתכם יכול להיות שקשור למאוורר שגונב לאופנוע כל כך הרבה מתח?
    רק לציין שהאופנוע נוסע מעולה פרט לבעיה עם המאוורר.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    45
    עידכון: הבעיה של המאוורר נפטרה, חיברתי מאוורר חיצונים של אופנוע אחר ראיתי שזה לא פוטר את הבעיה, ברגע שהמאוורר נדלק הטעינה יותר מתחת ל13V אבל מספיק נגיע קצת בגז והטעינה קופצת, כאשר עברתי על הספר מכונאים ראיתי שכתוב בספר, סלד סרק צריך להיות 1.3 אלף כשהמנוע חם, אצלי זה היה 1.5 כשהמנוע קר ויורד ל1 עגול כשהוא חם.
    העלתי את הטורים ל1.3 והכל הסתדר לא נכבה הטעינה מעולה, כניראה שה300 סיבובים בדיוק מה שהיה חסר לאופנוע.
    כמה טוב לקרוא ספר רכב. לגבי הסטרטר אפתח אותו כשאפרק את האופנוע להחליף פלאגים.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי TPH צפיה בהודעה
    עידכון: הבעיה של המאוורר נפטרה, חיברתי מאוורר חיצונים של אופנוע אחר ראיתי שזה לא פוטר את הבעיה, ברגע שהמאוורר נדלק הטעינה יותר מתחת ל13V אבל מספיק נגיע קצת בגז והטעינה קופצת, כאשר עברתי על הספר מכונאים ראיתי שכתוב בספר, סלד סרק צריך להיות 1.3 אלף כשהמנוע חם, אצלי זה היה 1.5 כשהמנוע קר ויורד ל1 עגול כשהוא חם.
    העלתי את הטורים ל1.3 והכל הסתדר לא נכבה הטעינה מעולה, כניראה שה300 סיבובים בדיוק מה שהיה חסר לאופנוע.
    כמה טוב לקרוא ספר רכב. לגבי הסטרטר אפתח אותו כשאפרק את האופנוע להחליף פלאגים.
    יפה מאוד, תודה על העדכון!

אשכולות דומים

  1. מוכר חלקים ל cbr600 f4 99 00
    על ידי gilad בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-11-2018, 14:25
  2. התחממות חלק מהיקף הצמיג - עזרה
    על ידי RoadSwimmer בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-10-2018, 19:01
  3. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-03-2017, 10:57
  4. למכירה גלגל אחורי של CBR600 F3
    על ידי הפלג הצפוני בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-06-2016, 21:42
  5. התחממות מנוע cr 125
    על ידי Ilai445 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 17:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO