טוב עידכון קטן, הבעיה עדיין לא נפטרה
מה שנעשה עד עכשיו:
פירקתי את כל הפירינגים עברתי על החשמל אולי משהו רופף, מצאתי קצת קורוזיה בריילי של הסטרטר, מאוורר וכיבוי מנוע, הכל נוקה ושמתי קצת גריז.
בדקתי שסתומים כולם בסדר פרט לשתי שסתומי יניקה שהיו טיפה סגורים וצריכים כיוון קל, הפלאגים ניראו בסדר בכל מקרה הזמנתי חדשים,
הבית מצערת היה מלוכלך נוקה.
הכל הורכב בחזרה נתתי לאופנוע לעבוד ואיך שהוא מתחמם והמאוורר נכנס לפעולה הטעינה של האופנוע יורדת, הורכב מיישר זרם אחר ומצבר אחר לבדיקה ועדיין יש את הבעיה.
מה לדעתכם יכול להיות שקשור למאוורר שגונב לאופנוע כל כך הרבה מתח?
רק לציין שהאופנוע נוסע מעולה פרט לבעיה עם המאוורר.