תודה קראתי בפורום של הCBR600 מידע חשוב עזר לי מאוד,
לגבי כיוון שסתומים אני צריך לעשות טיפול שבוע הבא ולבדוק שסתומים, האם לדעתך שסתומים סגורים יכולים לגרום לתופעה כזאת?אני יודע שאם יש בעיה במרווח שסתומים בדרך כלל הכלי לא מניע טוב כשהוא קר.
תודה קראתי בפורום של הCBR600 מידע חשוב עזר לי מאוד,
לגבי כיוון שסתומים אני צריך לעשות טיפול שבוע הבא ולבדוק שסתומים, האם לדעתך שסתומים סגורים יכולים לגרום לתופעה כזאת?אני יודע שאם יש בעיה במרווח שסתומים בדרך כלל הכלי לא מניע טוב כשהוא קר.
לא רואה איך סטרטר חלש קשור למרווח שסתומים.
סטרטר חלש על מנוע חם יכול להעיד על בעיה בסטרטר.
אחרי שהמנוע חם הטעינה בשיאה,גם כשיש טעינה חלקית - אחרי רכיבה אתה במצב טוב יותר מאשר בעמידה,אז אם מניע טוב אחרי עמידה של כמה שעות זה לא שייך לטעינה ובאמת נשמע שסטרטר זה הכיוון להתחיל ממנו.
תשיג ספר מכונאים ותחפש את הקטג' של הסטרטר בסבירות טובה תהיה בדיקה.