וגם - חוץ מבדיקת סטרטר, עדיף גם לבדוק ריליי וצמת חשמל מסוויטש ההנעה לסטרטר...
אצלי בגרמני (אמנם לא קרוב לדגם ולא יפני אפילו, אבל שווה בדיקה) שהיה חם אחרי רכיבה הוא ממש לא אהב להניע וסטרטר חלש מאוד, אחרי שלילת הטעינה המצבר והחלפת סטרטר כולל ריליי שטיגן עצמו למוות באחד הטיולים, נדב שחם לפני שבאתי אליו לטיפול האחרון מנע ממני להחליף שוב סטרטר ומצא שיש לגרמנים צמה+ריליי משודרגים להנעה חמה... מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
אז, בכלים ישנים עדיף לעבור על מוליכי/צמות החשמל, בעיקר באיזורים חמים כמו אצלנו, כדי לבחון אם הן כבר עייפות והחיווט לא בלוי ומותך מהחום
בנוסף - אם אתה מתכוון להישאר איתו כמה שנים טובות קדימה, אכן גם עדיף להחליף רדיאטור וגם את צינורות/מעברי הגומי ממנו למנוע, יעשה לו רק טוב!!


ציטוט ההודעה בתגובה