עידכון: הבעיה של המאוורר נפטרה, חיברתי מאוורר חיצונים של אופנוע אחר ראיתי שזה לא פוטר את הבעיה, ברגע שהמאוורר נדלק הטעינה יותר מתחת ל13V אבל מספיק נגיע קצת בגז והטעינה קופצת, כאשר עברתי על הספר מכונאים ראיתי שכתוב בספר, סלד סרק צריך להיות 1.3 אלף כשהמנוע חם, אצלי זה היה 1.5 כשהמנוע קר ויורד ל1 עגול כשהוא חם.
העלתי את הטורים ל1.3 והכל הסתדר לא נכבה הטעינה מעולה, כניראה שה300 סיבובים בדיוק מה שהיה חסר לאופנוע.
כמה טוב לקרוא ספר רכב. לגבי הסטרטר אפתח אותו כשאפרק את האופנוע להחליף פלאגים.