תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: אופנוע ראשון בחיי A1 לנסועה גבוהה נוחות טובה ושמירת ערך

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    110
    הי, בתור רוכב a1 חדש בעצמי, שעבר תהליך דומה מאוד לשלך, הייתי רוצה לשתף אותך בכמה נקודות למחשבה.

    1) סוג ואופי הכלי:
    כמו שאתה כבר בטח שמת לב היום יש מגוון מאוד רחב של כלים המתאימים לרכיבה עם רישיון a1.
    סגנונות האופנועים שונים מאוד, ובלי ניסיון על כלים אחרים\דומים אתה כרגע רק יכול לרצות ״עם העיניים״.
    מה שאומר שאתה תכלס חושב שאתה יודע מה אתה רוצה, אבל בלי ניסיון ברכיבה אתה לא באמת יודע.

    2) רכישת כלי חדש \משומש:
    זה נהדר שאין לך מגבלת תקציב פיסית (כלומר יש לך את הכסף). אבל אני הייתי ממליץ ליצור לעצמך מגבלת תקציב מלאכותית.
    כמה סיבות:
    2.1) אנחנו תמיד רוצים את ההכי טוב שאנחנו יכולים להשיג, וכשאין מגבלת תקציב אתה עשוי לקנות אופנוע מאוד שווה ויקר.
    אבל בתור רוכב חדש אתה:
    א) לא תמצה את הכלי \ לא תדע להעריך את הכלי עוד הרבה זמן ולכן רוב ההשקעה היא להרגשה טובה ש״יש לך״.
    ב) בתור רוכב חדש אתה תעשה המון טעויות, חלקן יעלו לך בנזק לכלי. החל מתפעול הילוכים וגז גרוע, עד הפלות וכדומה.
    ג) כל מה שאתה מדמיין על עולם הדו-גלגלי יכול להיסתבר כשונה מהותית כאשר נקודת המבט שלך תהיה מתוך מושב האופנוע.
    ד) בהתאם לנקודה ה (1) - אתה עלול לקנות כלי יקר מאוד שבכלל תבין מהר מאוד שזה לא הסגנון שאתה רוצה.
    ה) אין לך עוד מושג כמה באמת עולה עולם הדו גלגלי. החל ממיגון שיפתיע אותך במחירים שלו(במיוחד אם אתה בעל אמצעים כי אז תחפש את הטוב ביותר), ועד ביטוח ואביזרים.
    גם בבחירת אלה אתה תעשה המון טעויות ותרצה להחליף\לקנות חדש. תשאיר לך תקציב לזה.
    2.2) אתה כרגע מוציא רישיון a1, אם הכל ילך כמו שאתה רוצה אתה 99% תרצה לעשות רישיון a עוד שנה , גג שנתיים. מה אז עם האופנוע היקר והנוצץ שלך?
    * לא הייתי בונה על פתיחת מגבלה כי תאמין לי כאשר אין לך ניסיון עם כלים אחרים ייגרדו לך האצבעות מהר מאוד לנסות עוד ועוד כלים. אתה לא באמת תרצה להישאר עם האופנוע הראשון 5 שנים.


    אלו רק דעות פרטיות שלי שמתאימות לי לפי האופי שלי, אשמח אם זה יעזור לך במשהו, אבל אם לא אז לא.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2019
    הודעות
    2
    ציטוט נכתב במקור על ידי lygav צפיה בהודעה
    הי, בתור רוכב a1 חדש בעצמי, שעבר תהליך דומה מאוד לשלך, הייתי רוצה לשתף אותך בכמה נקודות למחשבה.

    1) סוג ואופי הכלי:
    כמו שאתה כבר בטח שמת לב היום יש מגוון מאוד רחב של כלים המתאימים לרכיבה עם רישיון a1.
    סגנונות האופנועים שונים מאוד, ובלי ניסיון על כלים אחרים\דומים אתה כרגע רק יכול לרצות ״עם העיניים״.
    מה שאומר שאתה תכלס חושב שאתה יודע מה אתה רוצה, אבל בלי ניסיון ברכיבה אתה לא באמת יודע.

    2) רכישת כלי חדש \משומש:
    זה נהדר שאין לך מגבלת תקציב פיסית (כלומר יש לך את הכסף). אבל אני הייתי ממליץ ליצור לעצמך מגבלת תקציב מלאכותית.
    כמה סיבות:
    2.1) אנחנו תמיד רוצים את ההכי טוב שאנחנו יכולים להשיג, וכשאין מגבלת תקציב אתה עשוי לקנות אופנוע מאוד שווה ויקר.
    אבל בתור רוכב חדש אתה:
    א) לא תמצה את הכלי \ לא תדע להעריך את הכלי עוד הרבה זמן ולכן רוב ההשקעה היא להרגשה טובה ש״יש לך״.
    ב) בתור רוכב חדש אתה תעשה המון טעויות, חלקן יעלו לך בנזק לכלי. החל מתפעול הילוכים וגז גרוע, עד הפלות וכדומה.
    ג) כל מה שאתה מדמיין על עולם הדו-גלגלי יכול להיסתבר כשונה מהותית כאשר נקודת המבט שלך תהיה מתוך מושב האופנוע.
    ד) בהתאם לנקודה ה (1) - אתה עלול לקנות כלי יקר מאוד שבכלל תבין מהר מאוד שזה לא הסגנון שאתה רוצה.
    ה) אין לך עוד מושג כמה באמת עולה עולם הדו גלגלי. החל ממיגון שיפתיע אותך במחירים שלו(במיוחד אם אתה בעל אמצעים כי אז תחפש את הטוב ביותר), ועד ביטוח ואביזרים.
    גם בבחירת אלה אתה תעשה המון טעויות ותרצה להחליף\לקנות חדש. תשאיר לך תקציב לזה.
    2.2) אתה כרגע מוציא רישיון a1, אם הכל ילך כמו שאתה רוצה אתה 99% תרצה לעשות רישיון a עוד שנה , גג שנתיים. מה אז עם האופנוע היקר והנוצץ שלך?
    * לא הייתי בונה על פתיחת מגבלה כי תאמין לי כאשר אין לך ניסיון עם כלים אחרים ייגרדו לך האצבעות מהר מאוד לנסות עוד ועוד כלים. אתה לא באמת תרצה להישאר עם האופנוע הראשון 5 שנים.


    אלו רק דעות פרטיות שלי שמתאימות לי לפי האופי שלי, אשמח אם זה יעזור לך במשהו, אבל אם לא אז לא.
    ואוו.. תודה רבה
    העצות שלך אכן פותחות את הראש
    אתה צודק באמה אחוז - מה גם שאני מכיר את עצמי שחלק מההנאה היא לשנות ולנסות עוד ועוד
    אבל האם יש כלים שהם שומרים יותר על ערכם מכלים אחרים?

    לגבי תנוחת הנהיגה אני בטוח שאני לא רוצה ספורט, זה לא מעניין בשלב זה
    או קסטום או כביש/טורר/אדבנצ'ר לפי מה שראיתי, אלה מציעים תנוחת נהיגה זקופה שיכול להתאים לשעת נסיעה רצופה לכל כיוון - כי בינתיים השיקול הכי חשוב שלי הוא נוחות - זה להחליף את הרכב, אין לי רצון/כוונה לפתוח בתחרויות או לשבור שיאים

    לדוגמה, CB500: האם הוא אמין? כל כמה עושים טיפולים? מה צריכת הדלק שלו (בין עירונית נסיעה במהירות 130-140 קמ"ש כביש 6) האם נחשב לנוח מאוד?

אשכולות דומים

  1. האם MT03 הוא אופציה טובה לאופנוע ראשון?
    על ידי mastery בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 12-12-2017, 13:02
  2. דיון | אופנוע עם התמורה הכי טובה ב30K
    על ידי Idandi בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 18-10-2017, 08:47
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-03-2016, 10:30
  4. אופנוע ראשון לרוכב גבוהה (אופנוע כביש 250 סמ"ק)
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO