במידה ואקנה אופנוע 125 לפרוייקט קוסמטי (להפוך אותו לקפה רייסר), האם נדרש עדכון כלשהו/ אישורים מול משרד הרישוי ?
השינויים שאני מתכנן לעשות הם בעיקר:
מיכל דלק,
קליפונים,
מושב,
פנס/ מסיכה,
לא יותר מידי.
האם עליי לבקש אישור/ לעדכן משהו ?
תודה !
במידה ואקנה אופנוע 125 לפרוייקט קוסמטי (להפוך אותו לקפה רייסר), האם נדרש עדכון כלשהו/ אישורים מול משרד הרישוי ?
השינויים שאני מתכנן לעשות הם בעיקר:
מיכל דלק,
קליפונים,
מושב,
פנס/ מסיכה,
לא יותר מידי.
האם עליי לבקש אישור/ לעדכן משהו ?
תודה !
חוקית כל שינוי נחשב שינוי במבנה הרכב ומחייב אישור.
בפועל אני רואה לא מעט אופנועים שעברו שינויים קוסמטיים ואחרים.
להערכתי פחות בודקים אופנועים ראה לא מעט אופנועי הארלי וחיקויים שלהם שקיבלו מזלגות ארוכים קיצורי שילדה למושב אחד, בוברים, צ'ופרים ועוד
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 27-07-2019 בשעה 14:51.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני אתקן את עצמי - לפי לשון החוק כל שינוי במבנה אסור: "לא ישנה אדם מבנהו של רכב אלא לפי היתר בכתב מאת רשות הרישוי". מצד שני, חוק בישראל תקדימי ודי הרבה שינוים הם "דה פאקטו" חוקיים. לדוגמא שלך - לא מאמין שיימצא שופט שיחשיב ריפוד קרוע כ-"שינוי במבנה הרכב". כנ"ל להחליף מכה בכנף או רדיו חליפי.
הוא נראה די שקוף כי הוא לא קיים.
בסופו של דבר זה רק 2 בעיות: בוחן תנועה\שוטר, טסט.
כל עוד זה לא נראה שינוי מבנה קיצוני לא יתחילו לחפור לך בכלי.
יש דברים ש"דורשים" את זה כמו הארכת זרוע אחורית, הגדלת מידות צמיגים, אגזוז, קסנונים,לדים וכו'..
שאר הדברים בדר"כ יעברו מתחת לרדאר.
מומלץ לשמור על מספר שילדה ומנוע בהתאם לרישיון הרכב, זה תנאי סף. כל השאר, במדינתנו מומלץ לשמור סולידי ולא לעשות שינויים קיצוניים מדי. בכל מקרה אתה תלוי הרבה בבוחני התנועה במכון הטסטים ובשוטרים בוחני תנועה, צריך קצת מזל בחיים.
תחליף חופשי.
ברישיון לא כתוב תכולת דלק,צבע,בולמים ארוכים או קצרים.
תדאג לא לשנות מידות צמיגים ושיישאר אופנוע.