עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: קניית סופרספורט ישן (תקציב כ-30)

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אם אתן לדמיון שלי לרוץ, בגיבוי הניסוי הלא קטן שיש לי עם נבלות (חלקן ספורטיביות) - איך נראה אופנוע סופרספורט ממוצע בן 15 שנה, שעבר 7-8 ידיים?
    קופץ לו לפחות הילוך אחד תחת עומס. בד"כ שני, לפעמים שלישי, המוכשרים שוברים את הרביעי.
    שרשרת הטיימינג שלו גמורה, כך שהקאמשאפטים סוטים הצידה בחצי שן. ככה זה, כשאוהבים להביא את האופנוע ל-13K סל"ד, אבל לא מחליפים טיימינג כל עוד האופנוע מניע.
    הקלאץ' שלו מאוד לא ידידותי. ברור, הסלסלה משוננת למוות מנסיונות להרים ווילי. אצל המוכשרים הקלאץ' מחליק "בקטנה מעל 170" - כי הרפידות אפויות ודיסקית הלחיצה מעוותת מברן-אאוטים.
    האופנוע נפל לא פעם ולא פעמיים. אולי במבט ראשון הפלאסטיקה הסינית יושבת טוב, אבל רדיאטור מעוך וג'אנטים זורקים מספרים את הסיפור. לפעמים גם הפלאסטיקה הסינית יושבת לא משהו - כי התושבות על השלדה עקומות בדיוק כמו הידיים שהתקינו את הפלאסטיקה.
    אחרי אחת מאותן החלקות, הפרונט עבר יישור "מקצועי" בכפר הקרוב. משמע, הוא עקום רק טיפה.
    כמובן שאף אחד לא טרח לבדוק את מצב הבושינגים בפרונט כשהחליפו מחז"שים (שנפרצו אחרי נחיתה מווילי). קצת נקישות בבלימה עוד לא הרגו אף אחד.
    איזשהו בורג הולך לצאת עם ההברגה מהבלוק. אולי זה יהיה פלאג, אולי בורג ריקון, אולי שניהם.
    מדי פעם, האופנוע לא יניע, יכבה ברמזור, ישתגע לו הלוח שעונים או משהו בסגנון. שאריות של 3 אזעקות שונות, קיט קסנון מאליאקספרסס ותאורת לדים שהבעלים ה-4 (מתוך 7) התקין בזמנו הפכו את מערכת החשמל למבוך של מינוטאור.
    בזרוע האחורית יש שפשוף ליד השאריות של הסליידר לשרשרת. לא כולם יודעים למתוח, ובכל מקרה - עוד חודשיים צריך לעשות טיפול, ושם ימתחו לי כבר את השרשרת.

    תמונה אפוקליפטית? נכון, אופנוע כזה יראה כמו נבלה, וסביר להניח שלא ימכר לאדם שמבין משהו (אם כי ראיתי גם כאלה, שבונים על "יישור קו". פראיירים לא מתים, רק מתחלפים).
    אבל לפחות חלק מבעיות האלה - יהיו כמעט בכל סופרספורט ישן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אתן לדמיון שלי לרוץ, בגיבוי הניסוי הלא קטן שיש לי עם נבלות (חלקן ספורטיביות) - איך נראה אופנוע סופרספורט ממוצע בן 15 שנה, שעבר 7-8 ידיים?
    קופץ לו לפחות הילוך אחד תחת עומס. בד"כ שני, לפעמים שלישי, המוכשרים שוברים את הרביעי.
    שרשרת הטיימינג שלו גמורה, כך שהקאמשאפטים סוטים הצידה בחצי שן. ככה זה, כשאוהבים להביא את האופנוע ל-13K סל"ד, אבל לא מחליפים טיימינג כל עוד האופנוע מניע.
    הקלאץ' שלו מאוד לא ידידותי. ברור, הסלסלה משוננת למוות מנסיונות להרים ווילי. אצל המוכשרים הקלאץ' מחליק "בקטנה מעל 170" - כי הרפידות אפויות ודיסקית הלחיצה מעוותת מברן-אאוטים.
    האופנוע נפל לא פעם ולא פעמיים. אולי במבט ראשון הפלאסטיקה הסינית יושבת טוב, אבל רדיאטור מעוך וג'אנטים זורקים מספרים את הסיפור. לפעמים גם הפלאסטיקה הסינית יושבת לא משהו - כי התושבות על השלדה עקומות בדיוק כמו הידיים שהתקינו את הפלאסטיקה.
    אחרי אחת מאותן החלקות, הפרונט עבר יישור "מקצועי" בכפר הקרוב. משמע, הוא עקום רק טיפה.
    כמובן שאף אחד לא טרח לבדוק את מצב הבושינגים בפרונט כשהחליפו מחז"שים (שנפרצו אחרי נחיתה מווילי). קצת נקישות בבלימה עוד לא הרגו אף אחד.
    איזשהו בורג הולך לצאת עם ההברגה מהבלוק. אולי זה יהיה פלאג, אולי בורג ריקון, אולי שניהם.
    מדי פעם, האופנוע לא יניע, יכבה ברמזור, ישתגע לו הלוח שעונים או משהו בסגנון. שאריות של 3 אזעקות שונות, קיט קסנון מאליאקספרסס ותאורת לדים שהבעלים ה-4 (מתוך 7) התקין בזמנו הפכו את מערכת החשמל למבוך של מינוטאור.
    בזרוע האחורית יש שפשוף ליד השאריות של הסליידר לשרשרת. לא כולם יודעים למתוח, ובכל מקרה - עוד חודשיים צריך לעשות טיפול, ושם ימתחו לי כבר את השרשרת.

    תמונה אפוקליפטית? נכון, אופנוע כזה יראה כמו נבלה, וסביר להניח שלא ימכר לאדם שמבין משהו (אם כי ראיתי גם כאלה, שבונים על "יישור קו". פראיירים לא מתים, רק מתחלפים).
    אבל לפחות חלק מבעיות האלה - יהיו כמעט בכל סופרספורט ישן.
    אויש נו, ארוך מדי לחתימה..
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
    איפה כתבתי שסופרספורט אמור להחזיק מאות אלפי ק"מ? כתבתי שעד 200 אלף קילומטר אם הכלי תוחזק כהלכה, המנוע יכול להחזיק מעמד בלי פתיחת מנוע.

    כמו כן, אני רוצה לחדד על נושא הקילומטר של כלים בני 10+ עם 90 אלף קילומטר שזה נשמע לרוב האנשים הגיוני ואני מדגיש אני מדבר על אופנוע שמבחינתי הוא הדוגמא ולא כלי שנשאר יד 1 אצל אותם בעלים במשך 10 שנים.
    בחישוב פשוט של אופנוע שיוצא פעמיים בחודש לטיול/התרגזנות הוא יעשה כ700 קילומטר בממוצע * 12 חודשים+ 8,400 קילומטר ונכון 84,000 קילומטר ב10 שנים.
    אולם מה עם המשתנים הנוספים כמו מספר בעלים שהשתמשו בכלי בתור כלי תחבורה עיקרי, סידורים ויציאות נוספות באמצע החודש ומכאן לדעתי אנחנו מגיעים לנתון של עוד 2,000 קילומטר לכלי בשנה ועוברים את רף ה100 אלף.
    הייתי בעלים של מספר אופנועי ספורט במהלך השנים ובתור מי שרכב עם רוכבים רבים וראה אופנועים רבים בלוחות המודעות ובפייסבוק תמיד הבחנתי באופנועים שצצים בלוחות שנמכרו לפני שנתיים עם 70 אלף קילומטר מפורסמים פתאום עם 60 אלף קילומטר.... אז אני שמח שאנשים עדין אופטימיים ומאמינים בכך, אבל הניסיון האישי שלי מלמד אחרת.
    200,000 זה מאות אלפים
    לדעתי סופרספורטים לא נבנים להחזיק אפילו 100K.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אתן לדמיון שלי לרוץ, בגיבוי הניסוי הלא קטן שיש לי עם נבלות (חלקן ספורטיביות) - איך נראה אופנוע סופרספורט ממוצע בן 15 שנה, שעבר 7-8 ידיים?
    קופץ לו לפחות הילוך אחד תחת עומס. בד"כ שני, לפעמים שלישי, המוכשרים שוברים את הרביעי.
    שרשרת הטיימינג שלו גמורה, כך שהקאמשאפטים סוטים הצידה בחצי שן. ככה זה, כשאוהבים להביא את האופנוע ל-13K סל"ד, אבל לא מחליפים טיימינג כל עוד האופנוע מניע.
    הקלאץ' שלו מאוד לא ידידותי. ברור, הסלסלה משוננת למוות מנסיונות להרים ווילי. אצל המוכשרים הקלאץ' מחליק "בקטנה מעל 170" - כי הרפידות אפויות ודיסקית הלחיצה מעוותת מברן-אאוטים.
    האופנוע נפל לא פעם ולא פעמיים. אולי במבט ראשון הפלאסטיקה הסינית יושבת טוב, אבל רדיאטור מעוך וג'אנטים זורקים מספרים את הסיפור. לפעמים גם הפלאסטיקה הסינית יושבת לא משהו - כי התושבות על השלדה עקומות בדיוק כמו הידיים שהתקינו את הפלאסטיקה.
    אחרי אחת מאותן החלקות, הפרונט עבר יישור "מקצועי" בכפר הקרוב. משמע, הוא עקום רק טיפה.
    כמובן שאף אחד לא טרח לבדוק את מצב הבושינגים בפרונט כשהחליפו מחז"שים (שנפרצו אחרי נחיתה מווילי). קצת נקישות בבלימה עוד לא הרגו אף אחד.
    איזשהו בורג הולך לצאת עם ההברגה מהבלוק. אולי זה יהיה פלאג, אולי בורג ריקון, אולי שניהם.
    מדי פעם, האופנוע לא יניע, יכבה ברמזור, ישתגע לו הלוח שעונים או משהו בסגנון. שאריות של 3 אזעקות שונות, קיט קסנון מאליאקספרסס ותאורת לדים שהבעלים ה-4 (מתוך 7) התקין בזמנו הפכו את מערכת החשמל למבוך של מינוטאור.
    בזרוע האחורית יש שפשוף ליד השאריות של הסליידר לשרשרת. לא כולם יודעים למתוח, ובכל מקרה - עוד חודשיים צריך לעשות טיפול, ושם ימתחו לי כבר את השרשרת.

    תמונה אפוקליפטית? נכון, אופנוע כזה יראה כמו נבלה, וסביר להניח שלא ימכר לאדם שמבין משהו (אם כי ראיתי גם כאלה, שבונים על "יישור קו". פראיירים לא מתים, רק מתחלפים).
    אבל לפחות חלק מבעיות האלה - יהיו כמעט בכל סופרספורט ישן.

    לגזור ולשמור. מדויק עד כאב.

  4. #19
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    מזל ששלי רק ספורט טורינג, כי אני ממש לא מבין על מה אתם מדברים
    Erez Ronen

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אתן לדמיון שלי לרוץ, בגיבוי הניסוי הלא קטן שיש לי עם נבלות (חלקן ספורטיביות) - איך נראה אופנוע סופרספורט ממוצע בן 15 שנה, שעבר 7-8 ידיים?
    קופץ לו לפחות הילוך אחד תחת עומס. בד"כ שני, לפעמים שלישי, המוכשרים שוברים את הרביעי.
    שרשרת הטיימינג שלו גמורה, כך שהקאמשאפטים סוטים הצידה בחצי שן. ככה זה, כשאוהבים להביא את האופנוע ל-13K סל"ד, אבל לא מחליפים טיימינג כל עוד האופנוע מניע.
    הקלאץ' שלו מאוד לא ידידותי. ברור, הסלסלה משוננת למוות מנסיונות להרים ווילי. אצל המוכשרים הקלאץ' מחליק "בקטנה מעל 170" - כי הרפידות אפויות ודיסקית הלחיצה מעוותת מברן-אאוטים.
    האופנוע נפל לא פעם ולא פעמיים. אולי במבט ראשון הפלאסטיקה הסינית יושבת טוב, אבל רדיאטור מעוך וג'אנטים זורקים מספרים את הסיפור. לפעמים גם הפלאסטיקה הסינית יושבת לא משהו - כי התושבות על השלדה עקומות בדיוק כמו הידיים שהתקינו את הפלאסטיקה.
    אחרי אחת מאותן החלקות, הפרונט עבר יישור "מקצועי" בכפר הקרוב. משמע, הוא עקום רק טיפה.
    כמובן שאף אחד לא טרח לבדוק את מצב הבושינגים בפרונט כשהחליפו מחז"שים (שנפרצו אחרי נחיתה מווילי). קצת נקישות בבלימה עוד לא הרגו אף אחד.
    איזשהו בורג הולך לצאת עם ההברגה מהבלוק. אולי זה יהיה פלאג, אולי בורג ריקון, אולי שניהם.
    מדי פעם, האופנוע לא יניע, יכבה ברמזור, ישתגע לו הלוח שעונים או משהו בסגנון. שאריות של 3 אזעקות שונות, קיט קסנון מאליאקספרסס ותאורת לדים שהבעלים ה-4 (מתוך 7) התקין בזמנו הפכו את מערכת החשמל למבוך של מינוטאור.
    בזרוע האחורית יש שפשוף ליד השאריות של הסליידר לשרשרת. לא כולם יודעים למתוח, ובכל מקרה - עוד חודשיים צריך לעשות טיפול, ושם ימתחו לי כבר את השרשרת.

    תמונה אפוקליפטית? נכון, אופנוע כזה יראה כמו נבלה, וסביר להניח שלא ימכר לאדם שמבין משהו (אם כי ראיתי גם כאלה, שבונים על "יישור קו". פראיירים לא מתים, רק מתחלפים).
    אבל לפחות חלק מבעיות האלה - יהיו כמעט בכל סופרספורט ישן.
    בול רשימת הסיוטים שלי.

    כמי שקנה אופנוע (מבית טוב) ישן (1977) בתקווה לשפץ אותו לרמת המקור.
    נסע איתו בכל הארץ וזכה לפעמים גם לחזור.

    ממליץ לך לקרוא את הרשימה שמעלי, לשנות פונט לכתב רש"י ולתלות מעל המיטה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    מזל ששלי רק ספורט טורינג, כי אני ממש לא מבין על מה אתם מדברים
    גם אני עם מולטיסטראדה שעומד על 121 אלף ק"מ לא ספגתי ולו סעיף אחד מהרשימה (פרט אולי לפלסטיקה מעט רופפת). בעיות הזקנה שאני חווה הגיוניות לגמרי לשנתון ומתוקנות מהר.
    אלא מה, קניתי אותו עם 41 אלף ק"מ לפני 4 שנים, ומאז הוא נרכב רגוע 99.9% מהזמן, מטופל עצמאית אצלי, ומה שמתקלקל - מוחלף במקורי או אפטרמרקט שמשפר את המקור, הרבה פעמים גם באופן פרו-אקטיבי.
    זה ממש, אבל ממש לא הסטנדרט בארץ. בטח לא כשמדובר באופנוע סופרספורט (הייתי מרחיב על קהלי היעד העיקריים, אבל לא בטוח שזה עומד בחוקי הפורום), ועוד על אחד שהחליף יותר מ-2-3 ידיים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    גם אני עם מולטיסטראדה שעומד על 121 אלף ק"מ לא ספגתי ולו סעיף אחד מהרשימה (פרט אולי לפלסטיקה מעט רופפת). בעיות הזקנה שאני חווה הגיוניות לגמרי לשנתון ומתוקנות מהר.
    מעניין אותי מאד תהליך ההזדקנות של המגף האיטלקי,
    פרט קצת חוויות, תקלות ומחירים של ההחזקה אצלך,
    ומה רמת הטיפול שאתה עושה מעבר לטיפולים שוטפים?
    וגם תמונה או שתיים לא תימחק ע"י המנהלים אני מבטיח!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שם המשחק באופנוע ישן זה תחזוקה מונעת.

    מהנסיון שלי כלי שנרכש מיד ראשונה רצוי מאדם מבוגר לרוב יהיה מטופל ושמור כאשר ניתן להתחקות אחרי ההסטוריה שלו והיו לי לא מעט כלים ספורטיביים יותר ופחות ששירתו אותי נהדר (רוכב אי שם מ1989).

    תמיד ניתן ליפול ולאחרונה זה קרה לי עם הGTR שאומנם היה כלי לא רע אבל שאב ממני לא מעט כסף לצורך יישורי קו ותחזוקה.

    הוא לא ענה לקרטריוני החיפוש שלי שהם תמיד יד ראשונה (שנייה תלוי בנסיבות) והסטורית טיפולים מוכחת - כלומר מוסך אחד פחות או יותר ותיעוד ורכשתי אותו דרך סוחר כלומר מנוגד לכל מה שאני עושה בדרך כלל ואני מטיל את האשמה עליי.

    אני לא אומר שיד ראשונה זו נוסחה מדעית אבל מהנסיון האישי שלי זה תמיד עבד.

    יישור קו תמיד יש תיאורתית אפילו בכלי חדש מהחברה שהיישור מתבטא באביזרים כמו ארגזים אזעקה מטען לפלאפון לפעמים צמיגים לגומי משובח יותר שבאופנוע משומש אתה עשוי לקבל.

    ניתן למצוא סופרסםורט שמורים זה מצריך סבלנות.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מעניין אותי מאד תהליך ההזדקנות של המגף האיטלקי,
    פרט קצת חוויות, תקלות ומחירים של ההחזקה אצלך,
    ומה רמת הטיפול שאתה עושה מעבר לטיפולים שוטפים?
    וגם תמונה או שתיים לא תימחק ע"י המנהלים אני מבטיח!
    היה איפשהו כאן את סיכום ה-100 אלף שלי... לפני שנה בערך.
    מחירי אחזקה חישבתי לא מזמן:
    https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing

    אני עושה כמה דברים שלא רשומים בספר על בסיס קבוע:
    החלפות שמן כל 6-8 אלף במקום כל 12.
    החלפת מותחני טיימינג - כל החלפת רצועות שניה/שלישית (לפי התחושה מהמיסב כמסובבים את המותחן). הספר לא דורש את זה, והיו מנועים שכשלו עקב מותחן תקוע שגרם לקריעת הרצועה.
    החלפת שמן בפרונט כל 36K (בערך, אני לא גרמני) - הספר דורש, אבל מי בארץ מחליף שמן בפרונט שלא נפרץ? באותה הזדמנות, החלפת נוזל בלם, גירוז ידיות, רגליות, כבלי מצערת.
    החלפת נוזל קלאץ' כל 6-8K - הוא מזדהם מהר, הבנתי שזאת מחלה ידועה.
    בכל החלפת רפידות - ניקוי לבוכנות של הקאליפרים עם נייר לטש עדין.
    כמו שאתה רואה, שום דבר מיוחד. בסך הכל, להיות ערני למכונה.

    מבחינת תקלות - מרגע הקניה, לא יכולתי להגיד שהאופנוע חף מבעיות. זה גם לא היה מצופה מאופנוע 2008 שנקנה בשנת 2015, והספיק להחליף 4 ידיים ולעבור כמה עשרות אלפי ק"מ וכנראה נפילה קלה. הבעיות ברובן לא קריטיות ולא משביתות את האופנוע.

    ממה שאני זוכר:
    קצת אחרי הקניה - 40 וקצת אלף - נסדק הצינור קלאץ' (הידראולי) והשאיר אותי ללא קלאץ' ברמזור. חזרתי הביתה על גרר והתאמתי צינור בלם אחורי של ג'וירייד - שתיפקד ללא דופי עד שהגיע מחו"ל צינור חליפי של HEL, שנמצא על האופנוע עד היום.
    48K - טיפול גדול ראשון, לקח לי כמעט שבוע.
    ~50 אלף - נזילת שמן משמעותית מהצנרות של המצנן. הצנרות עולות לא מעט, אז במקום להחליף את כל החלק, הוחלפו בהן רק האורינגים (אין להם מקט נפרד של היצרן, נרכשו בחנות הידראוליקה בת"א). מתפקדים עד היום.
    ~50 אלף - בעקבות החלקה קלה, נשברה רגלית הבלם. החלק יוצר מחדש על בסיס מה שנשאר מהחלק המקורי, מתפקד עד היום. הנזק לפלסטיקה נפתר בהזמנת חלקים משומשים בצבע מתאים בחו"ל. על הדרך, נרכשו מראות מקוריות משומשות במקום הכיעור שאיתו קניתי את האופנוע.
    ~60 אלף - נפרץ הפרונט. שופץ והוחלף שמן. הוחלפו שלושת הדיסקים (מקוריים) ורפידות (ברמבו). נשרפו כמה "נורות" חיווי (צג LCD) עקב חדירת מים שנגרמה משטיפת האופנוע.
    ~72 אלף - טיפול גדול. הוחלפו מותחני טיימינג (לא נדרש בספר) עקב מיסבים עייפים. הוחלף פילטר דלק (יושב בתוך הטנק עם המשאבה) באופן יזום. נמצא שצינור הנשם שהולך לאירבוקס נפתח בצידו - נסגר באיזולירבנד חבלה, והוזמן חלק מקורי חדש שהותקן לאחר שהגיע.
    ~83 אלף - הוחלף סט שרשרת שהיה על האופנוע ברכישה. עבר 47K.
    ~92K - הוחלפו רפידות ושופצו הקאליפרים הקדמיים, בנסיון למנוע את הפרשי הבלאי העצומים בין הרפידה הפנימית לחיצונית. המצב השתפר מאוד, אך עדיין קיים הפרש.
    96K - טיפול גדול.
    ~105 - הוכשלתי בטסט על עוצמת תאורה. הוזמן פנס משומש מהולנד במצב טוב (1600 ש"ח כולל משלוח ומיסים), גם איתו בקושי עברתי. כבר חושש מנובמבר הקרוב.
    ~110 הוחלפו רפידות אחוריות. חיישן הספידומטר הלך לעולמו, והוחלף במשומש מחו"ל (~300ש"ח). כחודש נסעתי בלי ספידומטר, כך שבפועל יש על האופנוע עוד איזה 2000 ק"מ.
    ~118 הוחלף פנס אחורי במושמש (כ-400 ש"ח כולל משלוח) עקב התכה של בית הנורה, שגרמה לשריפת נורות בלתי פוסקת (מקווה שהדיאגנוזה נכונה, ואפסיק להחליף נורה אחורית כל כמה חודשים). הוחלפה רגלית מורכב (מקורית, 60 שקל לא כולל משלוח) שנשברה ממגע עם רכב בפקק.
    ~120 טיפול גדול כולל מותחני טיימינג (הקודמים היו עדיין שמישים לגמרי). החלפת יוניט בלם קדמי (מקורי חדש מחו"ל, 160 שקל כולל משלוח).

    חוץ מזה?
    יוניט ששולח את טמפ' השמן למד בלוח השעונים נוטה לאבד מגע. מעצבן, אבל לא קריטי שכן זה לתוצגה בלבד. מחזק את המגע פעם-ב.
    הדשבורד רגיש לחדירת מים, ולמדתי את זה בדרך הקשה. כרגע "נוריות" חיווי לאיתות ואור גבוה לא פועלות, ויש כתם שחור הפינה של מד הקילומטראז'. החלפת דשבורד כרוכה בהחלפת מחשב ומפתחות (מגיע כסט עקב האימוביליזר המקורי), העלות צפויה להיות מעל 500 יורו.
    הבולם האחורי עייף (מתבטא בעיקר בעודף נוקשות וקופצנות), וההחלפה סופר יקרה. גם המשומשים של דגם S (אוהלינס) יקרים בקטע חולה - 400 דולר לבולם משומש! ועוד צריך להביא אותו במזוודה, כי במדינתינו חוקי לנסוע עם בולם שעבר 120 אלף, אבל לא חוקי לייבא בולם שעבר 20...
    יוניט לחץ שמן כנראה בדרך להצטרף לשאר היוניטים שכבר הוחלפו - נורית הלחץ לפעמים לא נדלקת מיד/נכבית כשהאופנוע עם סוויץ' פתוח ומנוע כבוי. ההחלפה פשוטה וזולה.
    יש מצב שמתחילה הזעה מצנרות השמן בחיבור למצנן. דורש בדיקה, כרגע לא קריטי.

    וכן, בהחלט יש מגמה של ריבוי בעיות חשמל קטנות אך מציקות בשנה האחרונה. לגיטימי סה"כ לאופנוע בן 11.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    נזכרתי:
    ב-120 הוחלפו גם כבלי מצערת (מקוריים) וגריפים (מקוריים).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #26
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    אני בשוק.
    למעט תיקונים עקב בלאי סביר, כגון דיסקים קדמיים, רפידות, שרשרת גלגל"שים וסט חוטי הצתה שיוחלפו בהקדם, בעקבות בריחת ניצוץ, לשמחתי לא חוויתי תקלות בשלוש השנים שהאופנוע אצלי, עקב איכות ייצור ירודה.
    Erez Ronen

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    אני בשוק.
    למעט תיקונים עקב בלאי סביר, כגון דיסקים קדמיים, רפידות, שרשרת גלגל"שים וסט חוטי הצתה שיוחלפו בהקדם, בעקבות בריחת ניצוץ, לשמחתי לא חוויתי תקלות בשלוש השנים שהאופנוע אצלי, עקב איכות ייצור ירודה.
    או שיש לך אופנוע שמור ואמין בצורה בלתי רגילה.
    או שאתה לא מודע לבעיות הקטנות שיש. הזעה פה, הזעה שם, כבל גז שמתחיל להיפרם ומקשה קצת על תנועת הידית וכו'.
    מעבר לזה - אני בטוח ב-100% שאם הבולם האחורי שלך לא הוחלף - הוא עייף מאוד.
    משום שמדובר באופנוע 2002, אני די בטוח שהמניפולדים בסוף חייהם.

    אלה לא תקלות ולא "איכות ייצור ירודה". אלה בלאים של גיל ושימוש, שיגיעו בכל אופנוע שלא עומד נעול במחסן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    דווקא לא שמור במיוחד. סטנדרטי...
    אמין, דווקא כן, לפחות עד עכשיו.
    אמנם יש הזעה פה והזעה שם, אבל בכל זאת מדובר באופנוע בן 17. למען האמת, גם קודמו, (suzuki 750 gsx שנת 84), שימש אותי קרוב לשלוש שנים, על בסיס יומיומי ולמעט כבל קלאץ שנקרע באמצע הדרך, לא חוויתי אתו תקלות שחייבו אותי להזמין גרר. אז אולי אני בר מזל (כי נהג זהיר ואיטי אני ממש לא) ואולי פשוט האופנועים היפניים יודעים משהו, שהאירופאים לא יודעים.
    Erez Ronen

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    דווקא לא שמור במיוחד. סטנדרטי...
    אמין, דווקא כן, לפחות עד עכשיו.
    אמנם יש הזעה פה והזעה שם, אבל בכל זאת מדובר באופנוע בן 17. למען האמת, גם קודמו, (suzuki 750 gsx שנת 84), שימש אותי קרוב לשלוש שנים, על בסיס יומיומי ולמעט כבל קלאץ שנקרע באמצע הדרך, לא חוויתי אתו תקלות שחייבו אותי להזמין גרר. אז אולי אני בר מזל (כי נהג זהיר ואיטי אני ממש לא) ואולי פשוט האופנועים היפניים יודעים משהו, שהאירופאים לא יודעים.
    עם הדוקאטי נתקעתי פעם אחת ב-4 שנים ו-80 אלף קילומטר. על ההתחלה, כשהתפוצץ הצינור של הקלאץ'.
    דווקא הבנדיט 1200 שהיה לפניו (במשך 4 שנים ו-100 אלף ק"מ) עשה יותר בעיות - אבל הוא מלכתחילה נקנה במצב לא-משהו כי עוד הייתי צעיר, נאיבי והאמנתי שזה משתלם לקנות בזול ולעשות "יישור קו"...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אצלי הבאנדיט נקנה עם כ60k מודל 2001.
    אצלי עבר כ40k עד שנמכר.
    הבעיות הסתכמו במנורה, איזה מחבר חשמלי ואטם שמן שנפרץ.
    סביב 90 אלף שופצה מערכת הבלימה מלפנים (צנרת החלפת קאליפרים משאבות ןכו').

    זהו בגדול.

    מעולם לא נתקעתי איתו.

    שושני (יש לו נטייה לקפוץ כשאני נזכר בבאנדיט) לפני שאתה קופץ רעשים וכו' זה באנדיט המנוע ידוע כבעל רעשי רקע.


    בפועל אחד האופנועים הכי טובים שהיו לי ועד היום אני מצטער שמכרתי.



    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 03-02-2018, 22:18
  2. רכיבה ראשונה: דוקאטי סופרספורט 939
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 23-08-2017, 23:22
  3. צמיגי סופרספורט וגשם
    על ידי alina בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 18-11-2016, 17:47
  4. מעבר ל 600 סופרספורט - שאלות למומחים
    על ידי DANKAT1990 בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 09-05-2016, 19:23
  5. מחפש סופרספורט 600 סמ"ק
    על ידי DANKAT1990 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-05-2016, 15:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO