
נכתב במקור על ידי
KKatkov
אם אתן לדמיון שלי לרוץ, בגיבוי הניסוי הלא קטן שיש לי עם נבלות (חלקן ספורטיביות) - איך נראה אופנוע סופרספורט ממוצע בן 15 שנה, שעבר 7-8 ידיים?
קופץ לו לפחות הילוך אחד תחת עומס. בד"כ שני, לפעמים שלישי, המוכשרים שוברים את הרביעי.
שרשרת הטיימינג שלו גמורה, כך שהקאמשאפטים סוטים הצידה בחצי שן. ככה זה, כשאוהבים להביא את האופנוע ל-13K סל"ד, אבל לא מחליפים טיימינג כל עוד האופנוע מניע.
הקלאץ' שלו מאוד לא ידידותי. ברור, הסלסלה משוננת למוות מנסיונות להרים ווילי. אצל המוכשרים הקלאץ' מחליק "בקטנה מעל 170" - כי הרפידות אפויות ודיסקית הלחיצה מעוותת מברן-אאוטים.
האופנוע נפל לא פעם ולא פעמיים. אולי במבט ראשון הפלאסטיקה הסינית יושבת טוב, אבל רדיאטור מעוך וג'אנטים זורקים מספרים את הסיפור. לפעמים גם הפלאסטיקה הסינית יושבת לא משהו - כי התושבות על השלדה עקומות בדיוק כמו הידיים שהתקינו את הפלאסטיקה.
אחרי אחת מאותן החלקות, הפרונט עבר יישור "מקצועי" בכפר הקרוב. משמע, הוא עקום רק טיפה.
כמובן שאף אחד לא טרח לבדוק את מצב הבושינגים בפרונט כשהחליפו מחז"שים (שנפרצו אחרי נחיתה מווילי). קצת נקישות בבלימה עוד לא הרגו אף אחד.
איזשהו בורג הולך לצאת עם ההברגה מהבלוק. אולי זה יהיה פלאג, אולי בורג ריקון, אולי שניהם.
מדי פעם, האופנוע לא יניע, יכבה ברמזור, ישתגע לו הלוח שעונים או משהו בסגנון. שאריות של 3 אזעקות שונות, קיט קסנון מאליאקספרסס ותאורת לדים שהבעלים ה-4 (מתוך 7) התקין בזמנו הפכו את מערכת החשמל למבוך של מינוטאור.
בזרוע האחורית יש שפשוף ליד השאריות של הסליידר לשרשרת. לא כולם יודעים למתוח, ובכל מקרה - עוד חודשיים צריך לעשות טיפול, ושם ימתחו לי כבר את השרשרת.
תמונה אפוקליפטית? נכון, אופנוע כזה יראה כמו נבלה, וסביר להניח שלא ימכר לאדם שמבין משהו (אם כי ראיתי גם כאלה, שבונים על "יישור קו". פראיירים לא מתים, רק מתחלפים).
אבל לפחות חלק מבעיות האלה - יהיו כמעט בכל סופרספורט ישן.