[QUOTE=miki;150153]בעקבות הפוסט הזה בחנתי את ההוצאות שהוצאתי על התחביב ... וההוצאות הן עצומות...
זה המחיר לאופנועי קצה שבנוסף הם ישנים או לא ממש נפוצים.
ולהזכירך שאצלך החלפת חלקים לא זולים.
[QUOTE=miki;150153]בעקבות הפוסט הזה בחנתי את ההוצאות שהוצאתי על התחביב ... וההוצאות הן עצומות...
זה המחיר לאופנועי קצה שבנוסף הם ישנים או לא ממש נפוצים.
ולהזכירך שאצלך החלפת חלקים לא זולים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מי שמזדקן רוכב יותר בדר"כ... בכל הטיולים רואים יותר מבוגרים מצעירים (פנויים יותר, בלי ילדים קטנים בבית ועם עוד כמה מרשרשין לכלי סופ"שים וטיולים)
ואין פה עניין של התמדה, יש צורך !!!!![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
הכל יחסי... תחשוב על רכב ספורט אקזוטי, נכון שהוא 4 גלגלים שאפשר לסוע עם כוזינה לידך ובגשם ולא להירטב (אבל מי נוסע בגשם עם פרארי/פורש קררה/למבורגיני..?), אבל הקנייה ההתחלתית עצומה ביחס לדו"ג שנותן את אותן יכולות ויותר הרי.. וזה לפני שמחשבים ביטוח לרכבים האלו וירידת ערך כמו של מניית סטארטאפ קיקיונית.
וכן, להחזיק דו"ג כבר מעל כרבע ליטר בארץ יקר (שוב, בהשוואה לפחית פשוטה), אבל מה נעשה שאנחנו מכורים?![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
[QUOTE=lokimonster;150214] גם אני מכור... אבל הפוסט הזה העלה בי תהיות ולקח לי זמן לענות עליו כי בדקתי קבלות (ולעולם אל תשאלו אותי ליד אשתי מה העלויות כי לא אענה, אני רוצה לחזור הביתה בשלום) ...
להחזיק אופנוע בנפחים גדולים זו מטלה לא קלה. כשסכמתי את כל הקבלות מהשנתיים האחרונות של האופנועים שהחזקתי חטפתי חאררה.
נכון, החזקתי שני אופנועים עצומים במקביל, כאשר ה XV עמד רוב הזמן , ולמען האמת לא היתה שום הצדקה להחזקתו בהיעדר רכיבה עליו...
הבוסית רוצה רק גולדווינג . . . גם אני... אבל אני לא מוכן \ יכול לשלם את המחירים המטורללים שרוצים על משומש... המחירון מדבר על X המוכרים רוצים כמעט פי 2 מהמחירון...
גולד מ 2007 עמד למעלה משנתיים למכירה מחיר התחלתי 130 , ירד ל 125 , אח"כ 105 ... נעלם כרגע מהלוחות .. מנסה לחשוב מי ישלם כאלו סכומים על אופנוע משומש בן 11 ...
לסיכום ... בסופו של יום כל עוד אנחנו בעלי משפחה, הרכיב הכלכלי נכנס למשוואה וכל אחד עושה את השיקול הכלכלי \רגשי אם שווה להחזיק אופנוע לסופ"ש בלבד.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
תרכוש גולווינג אספנות - תעשה ייבוא אישי לאחד 1989 מחו"ל במצב טוב, ההונדות הענקיות האלו אמינות מאוד (לא בדקתי, אבל ה 89' זה כבר 1400/1500 לא.. הדגם היותר טוב), או שתשב על הלוחות ותחכה לאחד שיצוץ ויתייבש עד למחיר סביל מבחינתך. יש לא מעט כאלו בארץ, נכון שהם עפים על עצמם (ראה ערך הארלי) אבל זה רק למראית עין, כי ברגע שהכלי עומד למכירה יותר מחודש/+ שווה להיפגש עם המוכר ותכל'ס על יד האופנוע כשאתה מגיע פיזית ומדבר עם המוכר, יש מצב שייתגמש.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
אצלי הפשרה הייתה רכיבה בשעות שכולם ישנים.
חייב להודות שאני עייף.
אגב אין כמו הקפה של הזקנים שמוגש על ידי סטודנטית צעירה לסיעוד בליווי סלט טונה בלטרון.
החיבה לתחנה בבית גוברין לא מובנת לי קפה מגעיל (אפילו בארה"ב הקפה פחות נורא) עם בורקס דלוח על שולחנות בליווי שתן חתולים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני אתייחס (ברשותך פות"ש), אך ורק לכותרת.
כן,
זה בזבוז נוראי להשתמש רק בסופש.
אז מי שיש לו אופנוע ששוכב כל השבוע, מוזמן ליצור איתי קשר, אני מוכן לרכב עליו במהלך השבוע.
רק להזדרז, כי רק החמישה הראשונים שיצרו איתי קשר יזכו.