תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: אופנוע ספורט תיור 600+

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    אני רוכב על פייזר ליטר. שווה מחשבה. מנוע חזק מאוד עם כוח בכל קשת הסל"ד, רגוע ונשלט עד 6.5 אלף ומשם רק בלגן... המתלים בינוניים במיוחד אם אתה על דור 1 (עד שנתון 05 כולל) תשקול לשדרג אותם. אם אתה שוקל דור 2 שזה מ06 והלאה קח בחשבון שממש מומלץ לצרוב לו ecu חדש כדי לפתור את הבעיה במצערת
    מעבר לזה הכלי די נוח גם בשיוט במהירויות שאתה מחפש והתנועה שפויה, אפשר לעשות עליו הרבה קילומטרים בכיף
    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי Meirson; 01-10-2015 בשעה 16:16.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    41
    ציטוט נכתב במקור על ידי meirson צפיה בהודעה
    אני רוכב על פייזר ליטר. שווה מחשבה. מנוע חזק מאוד עם כוח בכל קשת הסל"ד, רגוע ונשלט עד 6.5 אלף ומשם רק בלגן... המתלים בינוניים במיוחד אם אתה על דור 1 (עד שנתון 05 כולל) תשקול לשדרג אותם. אם אתה שוקל דור 2 שזה מ06 והלאה קח בחשבון שממש מומלץ לצרוב לו ecu חדש כדי לפתור את הבעיה במצערת
    מעבר לזה הכלי די נוח גם בשיוט במהירויות שאתה מחפש והתנועה שפויה, אפשר לעשות עליו הרבה קילומטרים בכיף
    sent from my lg-d802 using tapatalk
    1. על איזו בעייה מדובר? (אני רוכב על פייזר 1000 שנת 2011)

    בעבר היה לי את הבנדיט 1200 וכמו שאמרתי היום אני על פייזר.
    שני האופנועים מגניבים אבל יש בינהם הבדלים משמעותיים.
    בתקציב שלך יכנס בנדיט חדש משנתון חדש יותר מהפייזר.
    אם אתה מחפש יותר כיוון ספורטיבי אז לך על הפייזר אם הכיוון שלך יותר טורינג אז לך על הבנדיט.
    וזה לא שהבנדיט עגלה, הוא פשוט גדול יותר אבל עדיין מספק המון המון פאן.
    מניסיון אני יודע שלא קשה למצוא חלקים לבנדיט בחו"ל במחרירם סבירים. (בפייזר עוד לא יצא לי לבדוק את הנושא)
    צריכת הדלק בבנדיט היא טובה יותר אבל בפייזר הטיפולים הם כל 10k ולא 6.

    זה ממש ממש בגדול, אם יש לך עוד שאלות לגבי שני הכלים את מוזמן לשאול.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי markiz83 צפיה בהודעה
    1. על איזו בעייה מדובר? (אני רוכב על פייזר 1000 שנת 2011)

    בעבר היה לי את הבנדיט 1200 וכמו שאמרתי היום אני על פייזר.
    שני האופנועים מגניבים אבל יש בינהם הבדלים משמעותיים.
    בתקציב שלך יכנס בנדיט חדש משנתון חדש יותר מהפייזר.
    אם אתה מחפש יותר כיוון ספורטיבי אז לך על הפייזר אם הכיוון שלך יותר טורינג אז לך על הבנדיט.
    וזה לא שהבנדיט עגלה, הוא פשוט גדול יותר אבל עדיין מספק המון המון פאן.
    מניסיון אני יודע שלא קשה למצוא חלקים לבנדיט בחו"ל במחרירם סבירים. (בפייזר עוד לא יצא לי לבדוק את הנושא)
    צריכת הדלק בבנדיט היא טובה יותר אבל בפייזר הטיפולים הם כל 10k ולא 6.

    זה ממש ממש בגדול, אם יש לך עוד שאלות לגבי שני הכלים את מוזמן לשאול.
    צודק. שכחתי להזכיר שמ2011 עדכנו את המפה של הecu. הבעיה היא ה"עצבנות" של המצערת בטורים נמוכים

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. אופנוע ספורט-תיור או ספורט
    על ידי eeebbr בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 19-10-2015, 13:19
  2. טיול ארוך עם אופנוע ספורט
    על ידי inonsh בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30-09-2015, 12:57
  3. המלצה לצמיג ספורט תיור z750
    על ידי shaixz בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-06-2015, 12:56
  4. צמיג אחורי, ספורט תיור, vfr800 - המלצות?
    על ידי sweet bamba בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 07:40
  5. מחפש המלצה לצמיג קדמי ספורט-תיור
    על ידי Don yosef בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-05-2015, 20:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO