אם לא מחפש להתגרזן, תשקול אולי בנדיט1200.
אהלן אנשים!
אחרי שנתיים מעולות על ימאהה דיוורז'ן xj6 אני מרגיש שאני מתחיל למצות את הדרך איתו ומעוניין להחליף לכלי חזק יותר. לא חייב להיות יותר מ600 סמ"ק...
השימוש העיקרי הוא התניידות בתוך העיר בעיקר (גר באזור תל אביב) וטיולים בסופי שבוע לרכיבות ספורטיביות. לא כאסח, אבל בכל זאת בקצב מהיר.
דרישות - לא לפי סדר עדיפות:
1) נוחות - אני אוהב לרכב הרבה לכל אזורי הארץ ואני צריך אופנוע שלא ישבור לי את הגוף אחרי יום רכיבה שלם עליו ויתנהג בסדר בעיר. שיהיה גם נוח במהירויות של 150.
2) מחיר - מחפש כלי (משומש כמובן) בסביבות ה45 אלף שקל ומטה.
3) עיצוב
4) כוח וביצועים - 100 כ"ס ומעלה, ושיהיה כיף לרכב איתו בכבישים מפותלים.
לגבי המחיר - אפשרי בכלל למצוא כלי נורמלי בטווח מחירים הזה?
כרגע האופנועים שיש לי בראש הם הונדה vfr, ימאהה פייזר 600/1000.
אשמח לעצות על אופנועי bmw (אם יש איזה דגם שאפשר למצוא במחיר טוב, אני לא ממש בקיא בהם).
אופנוע נוסף שקרץ לי הוא הורנט - אבל אף פעם לא רכבתי על נייקד. איך הוא מבחינת נוחות לנסיעות ארוכות?
אשמח לעצות, תודה!
אני שדרגתי מאותו כלי כמו שלך לפייזר 800, לדגם החצי פירינג עם מגן רוח (אומנם לא גבוה אבל עושה את העבודה).
רוכב איתו בימויום וטיולים כמובן, לתקציב שלך נכנס שנתון 2012, מבחינתי הכלי נראה מצויין, כמו רוב הכלים של יאמהה, המנוע 106 כ"ס, רגוע מאוד עד 6-7 אלף סל"ד ואז מתפוצץ ומוציא את כל מה שיש לו.
הנוחות סבירה+ הכסא מעט דק מדי אבל לא משהו שמפריע בטילים ארוכים, תונחת הרכיבה והגובה טובים (אני כמעט 1.90).
החסרונות בעיר-בעיקר בקיץ, הכלי פולט הרבה חום ובשיא הקיץ זה לא נעים.
סה"כ עדיין מדובר בכלי תקציב אבל הכלי מהנה ועושה את העבודה.
כלים נוספים שהייתי ממליץ: Z 750r , לא יודע אם ה z800 יכנס לך בתקציב, תבדוק גם לגבי gsr, הורננט דור קודם מהשנתונים האחורנים(למרות שהמחירון שלהם גבוה).
הפייזר 1000 אמנם לא כלי קיצוני אבל זאת עדיין קפיצה מכלי של 78 כ"ס לכלי של פי 2- 150 כ"ס, תשקול את זה.
בעניין הנייקד- הXJ6 שלי היה נייקד, ועכשיו עברתי לכלי עם מיגון רוח.
היתורונות לנייקד-הכלים הכי יפים לדעתי, המון פוזה ומבטים ברמזורים, אוורו נעים בקיץ.
חסרונות-טיולים ושיוט בינעירוני, מלחמות עם הרוח וצוואר תפוס, יתרון-יותר קשה לאבד את הרישיון.
בהצלחה!
נערך לאחרונה על ידי Paz; 01-10-2015 בשעה 16:08.
Tracer 900
אני רוכב על פייזר ליטר. שווה מחשבה. מנוע חזק מאוד עם כוח בכל קשת הסל"ד, רגוע ונשלט עד 6.5 אלף ומשם רק בלגן... המתלים בינוניים במיוחד אם אתה על דור 1 (עד שנתון 05 כולל) תשקול לשדרג אותם. אם אתה שוקל דור 2 שזה מ06 והלאה קח בחשבון שממש מומלץ לצרוב לו ecu חדש כדי לפתור את הבעיה במצערת
מעבר לזה הכלי די נוח גם בשיוט במהירויות שאתה מחפש והתנועה שפויה, אפשר לעשות עליו הרבה קילומטרים בכיף
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Meirson; 01-10-2015 בשעה 16:16.
1. על איזו בעייה מדובר? (אני רוכב על פייזר 1000 שנת 2011)
בעבר היה לי את הבנדיט 1200 וכמו שאמרתי היום אני על פייזר.
שני האופנועים מגניבים אבל יש בינהם הבדלים משמעותיים.
בתקציב שלך יכנס בנדיט חדש משנתון חדש יותר מהפייזר.
אם אתה מחפש יותר כיוון ספורטיבי אז לך על הפייזר אם הכיוון שלך יותר טורינג אז לך על הבנדיט.
וזה לא שהבנדיט עגלה, הוא פשוט גדול יותר אבל עדיין מספק המון המון פאן.
מניסיון אני יודע שלא קשה למצוא חלקים לבנדיט בחו"ל במחרירם סבירים. (בפייזר עוד לא יצא לי לבדוק את הנושא)
צריכת הדלק בבנדיט היא טובה יותר אבל בפייזר הטיפולים הם כל 10k ולא 6.
זה ממש ממש בגדול, אם יש לך עוד שאלות לגבי שני הכלים את מוזמן לשאול.
פותח שרשור תל אביבי. לדעתי עדיף לך נייקד או חצי נייקד ועם כוח בנמוכים... mt09 או פייזר נראים לי מתאימים.
הורנט... פצצה של כלי, ישאר לך עודף. מהנה מאוד
כבעלי הורנט - נראה לי שעונה לדרישות שלך (אך הוא לא היחיד כמובן). אני הוספתי להורנט שלי מגן רוח קטן של puig - משהו ייעודי לדגם הספציפי, והוא עושה עבודה מצוינת בהסטת הרוח. אין שום בעייה לרכב בנוחות מהירות שציינת.
בגלל שהתקציב הוא 45 אלף אני הייתי ממליץ על הz750r בתקציב הזה תוכל למצוא אחד יחסית שמור עם יד נמוכה וקילומטראז' נמוך בשנתון דיי גבוה 2011-2012.
בעניין הנוחות בעיר אמור להיות נוח בגלל התנוחה הזקופה ולנסיעות ארוכות אפשר לרפד את המושב בתוספת משקף נגד רוח ותהיה מסודר.
במוו מעל 100 סוסים לא נכנסים לתקציב שלך אלא אם זה 2005 ומטה.
אתה ממש על הקשקש עם ה 800st שזה בעצם 87 סוסים שנותנים פייט לא רע בכלל לפייזר 800 ודומיו (בגילגול לוקח בכיף, מ 0 ל 100 מפסיד בטיפטיפה).
צריכת דלק טובה מאוד אני מוציא 1 ל 25 -23
נוחות טובה מאוד רוכב לפעמים 1000 ק"מ ביום וסבבה.
המון פינוקים -מחמים ידיים , abs,canbus שקע מצט ,מחשב דרך ועוד המון דברים מסביב
חסרונות בעיר במהירויות נמוכות מחמם את המפשעה מאוד אבל רוב הכלים ככה.
ממליץ גם על ה z750, כלי שהוא פאן פאן פאן.
המנוע חי ובועט בעיקר בין 3.5 - 9 אלף סל״ד, מאוד מהנה בעיר ומחוצה אבל כמו כולם פולט חום.
נוח לרכיבות ארוכות ועם מגן רוח מהירות שיוט נוחה היא 120-150 שזה פלוס מבחינתי כאחד שהרישיון חשוב לו.
אני מרוצה ממנו מאוד, הרבה יותר מהפייזר שהיה לי בעבר.
בתקציב שלך תוכל למצוא אחד טוב וישאר לך לא מעט ליישור קו.
לדעתי לא הכי חסכוני בדלק אבל ראיתי גם 1-16 (נדיר).
מקווה שעזרתי, בהצלחה בקניה.
רכבתי על z750R שנת 2011 כשנה.
הכלי נוח מאוד לא צריך לרפד את המושב והתנוחה הזקופה שלו מעולה.
מאוד נהנתי איתו ברכיבות ארוכות לכל מקום בארץ בערך. בנוסף הR מגיע עם Abs שזה פלוס גדול מבחינתי.