עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: קטנוע חדש-התלבטות

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608

    קטנוע חדש-התלבטות

    אני שוקל להחליף את הקטנוע עד סוף השנה.
    אני רוכב היום על 125 שכבר היום לא מספיק ובשנתיים הקרובות אני צפוי להתרחק משמעותית מאזור העבודה שלי לכן אני מחפש קטנוע בנפח גדול (300-400 סמ"ק).
    מדובר על כ-60 ק"מ ביום (בינעירוני ועירוני).
    חשבתי גם על אופנועים אבל אני מעדיף את הנוחות של קטנוע,זקוק למקום אחסון וחלק מהנסיעה של היא עירונית פקוקה.
    אני מייעד את הקטנוע לטווח ארוך ולכן חשובה לי גם אמינות.
    המועמדים שעלו לי:
    אקסמקס 400
    אקסייטינג 400
    הונדה פורצה 300
    בוורלי 350

    ההונדה מאוד קורץ לי, לטעמי הוא יפה מאוד, מאובזר ברמה גבוהה מאוד ועם טווח הטיפולים הגדול ביותר (12,000).
    אבל הוא החלש מבין כל האפשרויות (כ-10 כ"ס פחות מהאקסמקס והאקסייטינג) ואני חושש שבכבישים המהירים הוא "לא יספיק".

    האקסייטינג גם מאובזר ברמה גבוהה אבל פחות מהפורצה, חזק יותר וכנראה נוח יותר אבל טווח טיפולים קצר משמעותית (5,000).

    באקסמקס (לפי מה שהצלחתי למצוא) הטווח הוא כמו באקסייטינג ופחות מאובזר.

    הבוורלי הכי פחות מאובזר ואני פחות מתחבר למראה שלו.

    מבחינת עלויות רכישה הם דומות מאוד (36,000-38,000).

    אפשרויות שפסלתי:
    MP 300/350 - עלויות רכישה וגם העובדה שלפי המבחנים הם כבדים יחסית.
    קרוזים 300- אם אלך על 300 זה יהיה ההונדה.

    דעתכם? הערות? הארות?
    נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 01-08-2019 בשעה 08:36.

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לי יש נסיון מצוין עם האקסמקס ארבע מאות.
    למרות שאני חייב להגיד שה300 יותר מוצלח ממנו.

  3. #3
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    תקרא את המבחן שפורסם על האקסייטינג S לפני כמה ימים. מאוד רלוונטי עבורך.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    תקרא את המבחן שפורסם על האקסייטינג S לפני כמה ימים. מאוד רלוונטי עבורך.
    קראתי את כל המבחנים.
    האקסייטיניג מתאים לי בול, הבעיה זה טווח טיפולים.
    עם 60 ק"מ ביום אני אצטרך לבקר במוסך 3 פעמים בשנה בערך.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    אני עם בברלי כבר 12,000 קילומטר, נוסע יופי, יציב בטירוף וצורת הרכיבה ספורטיבית מאוד יחסית לקטנוע, נסעתי איתו את כל הארץ בלי שום בעיה גם בהרכבה (עד לחרמון וים המלח וכו' מספר פעמים טובות) מנוע חזק, בולמים קצת קשיחים לפעמים על כביש משובש, קל לתמרון בעיר כמו קטנוע 125 סמ"ק אבל צריך קצת ללמוד את הכלי כי הוא יכול להיות קצת מחוספס מבחינת תגובת מצערת וטיפה מווברץ המנוע בסרק.


    חוץ מזה הוא מרגיש איכותי מאוד, מת על המראה שלו, מת על היציבות שלו, מנוע חזק, והוא קומפקטי בעיר שזה אחלה כי רוב הסיכויים שאת רוב הזמן אתה תעביר בסוף בעיר.

    על ההונדה עשיתי נסיעת מבחן, מאוד התרשמתי, הוא לא אמור להרגיש לך חלש כי הוא לא כזה חלש ויש לו מספיק כוח לבינעירוני, הוא איכותי מאוד ונוח, ברקסים מעולים ומנוע חלק מאוד.

    לגבי שני החבר'ה האחרים, לא מכיר, נסעתי על הXMAX 300, ויש דברים שאהבתי ויש דברים שפחות, בגדול יותר התחברתי לבברלי מהXMAX וגם להונדה, אבל הוא כלי טוב מאוד בפני עצמו.

    אם הייתי צריך לנסוע כל יום בינעירוני, הייתי עושה נסיעות מבחן על ההונדה והאקסייטינג החדש ולוקח את מה שמרגיש לי נוח עם בולמים טובים, חשוב לרדת מהכלי ולהרגיש שהגוף רענן ולא מכווץ והגב כואב מהדרך.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    אני עם בברלי כבר 12,000 קילומטר, נוסע יופי, יציב בטירוף וצורת הרכיבה ספורטיבית מאוד יחסית לקטנוע, נסעתי איתו את כל הארץ בלי שום בעיה גם בהרכבה (עד לחרמון וים המלח וכו' מספר פעמים טובות) מנוע חזק, בולמים קצת קשיחים לפעמים על כביש משובש, קל לתמרון בעיר כמו קטנוע 125 סמ"ק אבל צריך קצת ללמוד את הכלי כי הוא יכול להיות קצת מחוספס מבחינת תגובת מצערת וטיפה מווברץ המנוע בסרק.


    חוץ מזה הוא מרגיש איכותי מאוד, מת על המראה שלו, מת על היציבות שלו, מנוע חזק, והוא קומפקטי בעיר שזה אחלה כי רוב הסיכויים שאת רוב הזמן אתה תעביר בסוף בעיר.

    על ההונדה עשיתי נסיעת מבחן, מאוד התרשמתי, הוא לא אמור להרגיש לך חלש כי הוא לא כזה חלש ויש לו מספיק כוח לבינעירוני, הוא איכותי מאוד ונוח, ברקסים מעולים ומנוע חלק מאוד.

    לגבי שני החבר'ה האחרים, לא מכיר, נסעתי על הXMAX 300, ויש דברים שאהבתי ויש דברים שפחות, בגדול יותר התחברתי לבברלי מהXMAX וגם להונדה, אבל הוא כלי טוב מאוד בפני עצמו.

    אם הייתי צריך לנסוע כל יום בינעירוני, הייתי עושה נסיעות מבחן על ההונדה והאקסייטינג החדש ולוקח את מה שמרגיש לי נוח עם בולמים טובים, חשוב לרדת מהכלי ולהרגיש שהגוף רענן ולא מכווץ והגב כואב מהדרך.
    תודה רבה.
    אפשר שתי שאלות:
    מה טווח הטיפולים? ואיך הוא מבחינת אבזור (סתם לדוגמה גם בהונדה וגם באקסייטינג יש משקף מתכוונן)?

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    תודה רבה.
    אפשר שתי שאלות:
    מה טווח הטיפולים? ואיך הוא מבחינת אבזור (סתם לדוגמה גם בהונדה וגם באקסייטינג יש משקף מתכוונן)?
    המרווח טיפולים מעולה, כל 10,000 וגם לא יקרים במיוחד בטוטאל.
    יש משקף קטן יחסית וקבוע שחוסם את רוב הרוח, אם רוצים אפשר לקנות הרחבה קטנה למשקף שתזרוק את הרוח עוד טיפה למעלה...
    מושב די נוח ואיכותי אבל אי אפשר לזרוק רגליים קדימה, יש ABS ובקרת החלקה שזה טוב וחשוב... וזהו בסך הכל, אין פה גימיקים מיוחדים.
    הקטע בקטנוע הזה, זה התנוחה והכידון, הכידון עבה וקצר יחסית והוא בסגנון הקטנועים הקטנים כמו מובי, SH וכו', שאתה מרגיש ממש על הכביש ולא באיזה כסא מנהלים וקצת מרוחק ממה שקורה שם מקדימה, הפנס זז עם הכידון וכו', אני מאוד אוהב את הסגנון הזה וכמעט אין קטנועים גדולים בצורה הזאת לצערי, זה לא "קטנוע מנהלים" (שונא ת'שם הזה).

    כלי עם אופי אחר לגמרי ומבחינת עיצוב לדעתי הוא הכי יפה שיש, אבל אני לא חושב שהאחרים נופלים ממנו, הם פשוט שונים, אני אישית גם מת על הכלים של הונדה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    המרווח טיפולים מעולה, כל 10,000 וגם לא יקרים במיוחד בטוטאל.
    יש משקף קטן יחסית וקבוע שחוסם את רוב הרוח, אם רוצים אפשר לקנות הרחבה קטנה למשקף שתזרוק את הרוח עוד טיפה למעלה...
    מושב די נוח ואיכותי אבל אי אפשר לזרוק רגליים קדימה, יש ABS ובקרת החלקה שזה טוב וחשוב... וזהו בסך הכל, אין פה גימיקים מיוחדים.
    הקטע בקטנוע הזה, זה התנוחה והכידון, הכידון עבה וקצר יחסית והוא בסגנון הקטנועים הקטנים כמו מובי, SH וכו', שאתה מרגיש ממש על הכביש ולא באיזה כסא מנהלים וקצת מרוחק ממה שקורה שם מקדימה, הפנס זז עם הכידון וכו', אני מאוד אוהב את הסגנון הזה וכמעט אין קטנועים גדולים בצורה הזאת לצערי, זה לא "קטנוע מנהלים" (שונא ת'שם הזה).

    כלי עם אופי אחר לגמרי ומבחינת עיצוב לדעתי הוא הכי יפה שיש, אבל אני לא חושב שהאחרים נופלים ממנו, הם פשוט שונים, אני אישית גם מת על הכלים של הונדה.
    תודה רבה, עזרת לי מאוד.

  9. #9
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    קראתי את כל המבחנים.
    האקסייטיניג מתאים לי בול, הבעיה זה טווח טיפולים.
    עם 60 ק"מ ביום אני אצטרך לבקר במוסך 3 פעמים בשנה בערך.
    אם מדובר בנסועה גבוהה יחסית, אולי אופנוע ביניים ישתלם יותר ויגלה עמידות טובה יותר לאורך זמן.
    ארגזי צד מותאמים לאופנוע יכולים לפתור את סוגיית האחסון.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    אם מדובר בנסועה גבוהה יחסית, אולי אופנוע ביניים ישתלם יותר ויגלה עמידות טובה יותר לאורך זמן.
    ארגזי צד מותאמים לאופנוע יכולים לפתור את סוגיית האחסון.
    שקלתי ברצינות אופנוע ביניים אבל אני חייב מקום אחסון וחלק נכבד מהנסועה שלי זה בתור העיר בפקקים.
    אז להוסיף ארגזי צד יהפוך את הנסיעה בעיר ללא נחמדה.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    זו קפיצה מכובדת בתקציב, אבל מה עם X-ADV או NC750X?
    אוטומטי, יש מקום אחסון, יש מספיק כח לכל כביש בארץ, נהדר בפקקים, טיפולים יחסית זולים, צריכת דלק מצחיקה לנפח שלו.
    אתה יכול למצוא אחד משומש מעט והוא בקלות יחזיק לך יותר מעשור והרבה מעבר ל-100 אק"מ.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    זו קפיצה מכובדת בתקציב, אבל מה עם X-ADV או NC750X?
    אוטומטי, יש מקום אחסון, יש מספיק כח לכל כביש בארץ, נהדר בפקקים, טיפולים יחסית זולים, צריכת דלק מצחיקה לנפח שלו.
    אתה יכול למצוא אחד משומש מעט והוא בקלות יחזיק לך יותר מעשור והרבה מעבר ל-100 אק"מ.
    אכן נשקלו ובהחלט מתאימים לי אבל הם הרבה מעבר לתקציב לי.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    מציע להכניס גם את הסוזוקי בורגמן 400 לחישובים ולשיקולים. (טיפול כל 10,000 ק"מ)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    מציע להכניס גם את הסוזוקי בורגמן 400 לחישובים ולשיקולים. (טיפול כל 10,000 ק"מ)
    הוא אכן נשקל.
    אבל העניין שהוא שממבחני דרך שקראתי (גם בעברית וגם באנגלית) נראה שהוא נופל בכל פרמטר (נוחות נסיעה,אבזור,אחסון וכו') מול האקסייטיניג חוץ מהטווחי טיפול.
    ובנוסף לכל זה הבורגמן עולה 9,000₪ שקל יותר ממנו.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    הוא אכן נשקל.
    אבל העניין שהוא שממבחני דרך שקראתי (גם בעברית וגם באנגלית) נראה שהוא נופל בכל פרמטר (נוחות נסיעה,אבזור,אחסון וכו') מול האקסייטיניג חוץ מהטווחי טיפול.
    ובנוסף לכל זה הבורגמן עולה 9,000₪ שקל יותר ממנו.
    מציע שתיקח רכיבת מבחן לפני שתכריע. ולגבי המחיר - הוא נמכר כעת ב-39,900 שח.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. התלבטות בבחירת קטנוע 250 ABS
    על ידי amitroz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-06-2019, 15:56
  2. התלבטות בין קטנוע 125 חדש או 250 יד שניה
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-07-2018, 01:15
  3. התלבטות על קטנוע 300
    על ידי NsFreddie בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 10-09-2017, 00:49
  4. התלבטות האם למכור את הקטנוע
    על ידי Notepad בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-05-2016, 11:59
  5. התלבטות האם להחליף את הקטנוע
    על ידי BATS בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 15:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO