
נכתב במקור על ידי
Mortar
אני עם בברלי כבר 12,000 קילומטר, נוסע יופי, יציב בטירוף וצורת הרכיבה ספורטיבית מאוד יחסית לקטנוע, נסעתי איתו את כל הארץ בלי שום בעיה גם בהרכבה (עד לחרמון וים המלח וכו' מספר פעמים טובות) מנוע חזק, בולמים קצת קשיחים לפעמים על כביש משובש, קל לתמרון בעיר כמו קטנוע 125 סמ"ק אבל צריך קצת ללמוד את הכלי כי הוא יכול להיות קצת מחוספס מבחינת תגובת מצערת וטיפה מווברץ המנוע בסרק.
חוץ מזה הוא מרגיש איכותי מאוד, מת על המראה שלו, מת על היציבות שלו, מנוע חזק, והוא קומפקטי בעיר שזה אחלה כי רוב הסיכויים שאת רוב הזמן אתה תעביר בסוף בעיר.
על ההונדה עשיתי נסיעת מבחן, מאוד התרשמתי, הוא לא אמור להרגיש לך חלש כי הוא לא כזה חלש ויש לו מספיק כוח לבינעירוני, הוא איכותי מאוד ונוח, ברקסים מעולים ומנוע חלק מאוד.
לגבי שני החבר'ה האחרים, לא מכיר, נסעתי על הXMAX 300, ויש דברים שאהבתי ויש דברים שפחות, בגדול יותר התחברתי לבברלי מהXMAX וגם להונדה, אבל הוא כלי טוב מאוד בפני עצמו.
אם הייתי צריך לנסוע כל יום בינעירוני, הייתי עושה נסיעות מבחן על ההונדה והאקסייטינג החדש ולוקח את מה שמרגיש לי נוח עם בולמים טובים, חשוב לרדת מהכלי ולהרגיש שהגוף רענן ולא מכווץ והגב כואב מהדרך.