לא מכיר קיט כזה ומעל לכל שואל את עצמי, למה שמישהו בכלל ירצה לעשות דבר כזה![]()
מישהוא מכיר קיט הגדלת נפח ל790 סמ"ק לDR650?
לא מכיר קיט כזה ומעל לכל שואל את עצמי, למה שמישהו בכלל ירצה לעשות דבר כזה![]()
למה לעלל את זה למנוע בכלל,מה תשיג,עוד 7 כ"ס?
האמינות תיפגע מאוד.
עדיף בכסף הזה לשפר את המיתלים הרכרוכיים בתוצרת טובה יותר.
https://adventurebikeaustralia.com.a...ore-790cc-kit/
https://procycle.us/product/1-big-bore-790cc-kit
דווקא נשמע מלהיב. לטענתם, מקבלים עוד 17.5 כ"ס בגלגל. הם גם טוענים שהאמינות לא נפגעת יותר מדי:
Bottom end durability is another question that many folks want to know about. Again, this is not an issue. The bottom end of the DR650 is real similar to an anvil in durability. The test mule has been running the big bore for several years and well over 30,000 miles. It has done close to 100 dyno runs and is still going strong.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 13-10-2019 בשעה 14:54.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מה זה מלהיב,אז תקבל מנוע חזק ומיתלים על הפנים.
אחרי ההגדלה תהיה חייב לחזק מיתלים.
מנוע מחזקים בסוף. אחרי שביצעת כבר את השיפור במתלים ובבלמים שיעמדו בעומס החדש.
ואם ההגדלה בכוח היא משמעותית אז כמובן לוודא שתיבת ההילוכים וההעברה גם יכולים לעמוד בעומס.
Sent from...
לא הייתי קורא למנוע עם 54 כ"ס בגלגל (כ-60 בקראנק, פלוס-מינוס) "חזק".
בכל מקרה, השאלה האם המתלים מספיקים או לא יותר קשורה לסגנון רכיבה ואופי השימוש מאשר להספק.
ולבסוף, אם מדובר באופנוע פרוייקט (אחרת - למה שתרצה להתעסק בקיט הגדלת נפח), אז הקשחה בסיסית של המתלים היא לא עסק כזה יקר. סט קפיצים קדמיים פרוגרסיביים מותאמים למשקל, קפיץ אחורי, שמן צמיגי יותר - וכבר המצב יהיה משמעותית טוב יותר מהמקור.
תקן אותי אם אני טועה, סביר להניח שאתה מכיר DR-ים יותר טוב ממני.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
36 whp במקסימום
איך הגעת לזה?
יש לי אופנוע דומה משופר,מדוד על דיינומומטר 69 במנוע ו-45 בגלגל.
במקרה הטוב של הגדלת הנפח בלבד למקסימום שאפשר בצילינדר של ה-DR לא תעבור את ה3~4 כוס סוס במנוע.
מדובר במנוע קירור שמן מיושן
לא נראה לי מתאים לקיטים כאלה
יפגע חזק באמינות..
אז תראה שוב את הלינקים...
אני הייתי עוד יותר לארג',מדובר בכוח סוס במנוע,לא בגלגל.
ההפחתה מהמנוע לגלגל עוברת בקלץ',גיר, שרשרת,במתלים ובשלדה...(וזה אפילו לא על רגל אחת...)