עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 35 מ 35

אשכול: הזעקה האחרונה - חוויית שירות - המקרה לשיפוטכם

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני גם לא. וגם היה לנו פעם דיון אישי על מה כדאי להעלות ומה לא (כל אחד ישתף את העולם במה שמתחשק לו).
    אני פשוט אדם שנכווה בעבר מסיפור דומה, ואני יודע שברגע שחברות גדולות לא מעוניינות לשלם הן יעשו הכל, כולל לשכור חוקרים פרטיים, שבין היתר מחפשים גם דברים כאלו. (אולי לא על מקרה של מאות/אלפי שקלים בודדים כמו כאן, אבל כעקרון).

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    עדכון - כרגע זה העדכון אחרון

    אחר כבוד פורקה המערכת ונשארה בבית המטבחיים של חברת הזעקה האחרונה.
    אם מישהו רוצה לתבוע אותי הוא מוזמן - אין שום בעיה עם מה שנכתב, הכל אמת לאמיתה.
    יתרה מזו...החלטת הרוכב כרגע...היא לא להחליט והוא שוקל את צעדיו העתידיים בכובד ראש.
    לאחר כל זה...

    האופנוע חזר לחיים, מגרגר בנעימות, עובר את כל טווח הסל"ד וכל מהירות שנדרשת ממנו.
    לא "חותך" לא "מגמגם" ולא עושה על הרוכב פוזות ומסכן את חייו.

    לסיכום...אין סיכום, המערכת דפקה לאופנוע את המוח! מזל שלא לתמיד.

    שוקלים אם לחזור לזעקה האחרונה, שוקלים אם החוויה הלא נעימה היא גורם מכריע,
    שוקלים גם את עניין ההוצאות ובזבוז הזמן עד הלום.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 23-08-2019 בשעה 21:51.

  3. #33
    חוויה לא נעימה? יכלת למות!

  4. #34
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    עדכון - כרגע זה העדכון אחרון

    אחר כבוד פורקה המערכת ונשארה בבית המטבחיים של חברת הזעקה האחרונה.
    אם מישהו רוצה לתבוע אותי הוא מוזמן - אין שום בעיה עם מה שנכתב, הכל אמת לאמיתה.
    יתרה מזו...החלטת הרוכב כרגע...היא לא להחליט והוא שוקל את צעדיו העתידיים בכובד ראש.
    לאחר כל זה...

    האופנוע חזר לחיים, מגרגר בנעימות, עובר את כל טווח הסל"ד וכל מהירות שנדרשת ממנו.
    לא "חותך" לא "מגמגם" ולא עושה על הרוכב פוזות ומסכן את חייו.

    לסיכום...אין סיכום, המערכת דפקה לאופנוע את המוח! מזל שלא לתמיד.

    שוקלים אם לחזור לזעקה האחרונה, שוקלים אם החוויה הלא נעימה היא גורם מכריע,
    שוקלים גם את עניין ההוצאות ובזבוז הזמן עד הלום.
    אתה בעצם מספר שלאחר פרוקה האופנוע תקין..... לא צריך מחשבון מדעי בשביל להביןף חבל שככה טורטר, לא מבין מה המניעה שלהם לפר מהתחלה לבדיקה טיפול ושימור הלקוח
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    לא מופתע מכל הסיפור, בזמנו היתה לי בעיית פריקת מצבר ב- CB1000R ממש כמה שבועות לפני שנמכר, תוך כמה ימים המצבר היה נגמר ללא סיבה מיוחדת.
    כמובן שלא חשדתי במערכת של הזעקה האחרונה למרות שזה היה מצבר חדש יחסית.

    בסופו של דבר מכרתי את הכלי לאחר קניית מצבר מקורי של הונדה על חשבוני, ולאחר שבוע....המוכר דיבר איתי וציין שהמצבר נגמר והאופנוע לא מניע..
    עשה צעדיו אל הזעקה האחרונה, ציינו שאין בעיה אך הם צריכים על הדרך לעדכן את המערכת לחדשה יותר.

    שוב, אותו סיפור מצוץ, "לשדרג את הרכיבים/לעדכן את המערכת" ועוד כל מיני תירוצים של לא לקחת אחראיות כי המערכת לא תמיד מושלמת ודופקת את האופנוע.
    לא חזרתי להיות לקוח שלהם ולא מתכוון לעשות זאת, לא קיבלתי זיכוי על המצבר למרות שבאופן ברור המערכת צרכה זרם גבוה כל הזמן עקב תקלה.

    בקיצור, יש גם מקרים כאלו.

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול: במיזאנו עם דוקאטי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-07-2018, 21:49
  2. מתלבט לגבי רכישת שירות "הזעקה האחרונה"
    על ידי Asaf472 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 22:05
  3. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  4. תגובות: 101
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:16
  5. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO