הייתי עושה כזה דבר:
1. מתעד את כל השיחות כולל כל מה שקרה לפני ואחרי - בצורה כרונולוגית.
2. מדבר עם KTM העולמית ומציג בפניהם את הבעיה וחוות דעתם בנושא ומבקש עזרה, תוך כדי מציין שבמוסך הראשי אמרו שלא ניתן לחבר את המחשב ל-ECU (משהו, כשלעצמו, מוזר).
3. אחרי שאני מקבל תשובה חדש משמעית מ KTM, סופג את ה-200 שקל ובודק את המשך בעיה בהתאם לתיקון במוסך ושמירת קבלה.
4. מדבר במקביל עם עורך דין ו/או מתכנן תיק לביהמ"ש לתביעות קטנות.
בסופו של דבר אם יוכח שהזעקה אחרונה פגעו בכלי בצורה מסכנת חיים (שמצולמת), אפשר לתבוע אותם בצורה עמוקה.
נ.ב
הבעיה שקיימת היא חשמלית, ישנם כמה אופציות:
1. הזרקת הדלקת לא מקבלת כוח עקב קצר.
2 חיישן מצערת מזייף גם עקב קצר ו/או בעיה בחיישן עצמו.
אם היו מחברים את האופנוע למחשב בדיקה, היו בשנייה יודעים אם זו בעיית חיישנים.
בהצלחה
Sent from my MI 5X using Tapatalk