
נכתב במקור על ידי
lokimonster
אני רכשתי לא מעט אופנועים ללא בדיקה של מוסך.
לרוב אני יודע לזהות כלי טובים ולקחת בחשבון יישור קו נדרש.
כלים בעלי פיירינג המצב אחר.
לא ניתן לראות נזילות ויותר קשה לזהות תאונות ושאר הפתעות.
הדבר קיבל דגש בgtr שאותו לקחתי לאחד הבודקים הכי מהוללים שאומנם מצהיר שהוא לא בודק קומפרסיה אבל עושה בדיקה וויזואלית.
בפועל הוויזואלי היה בדיחה אחת גדולה.
ןלמעשה הבדיקה אפילו דפקה אותי כי האידיוט בעל השם ראה על הצג התראה של low bat ולא טרח לבדוק את המצבר ורק ציין שהמצבר ישן.
ובכן מצבר היה חדש והחזיק עוד מעל לשנתיים.
ההתראה הייתה של חיישני הלחץ אוויר שבקוואסאקי לא ניתן להחליף את הבטריות ונדרש לרכוש חדשים.
מיותר לציין עלויות גם בחול יקר.
אם האדיוט בעל השם היה טורח לפרק ולשלוף את המצבר הוא היה יכול לזהות שמדובר בריג'קט אחר.
לאחר הבדיקה האופנוע נכנס ליישור קו ונתגלתה גם הזעה מהבולם שהאדיוט בעל השם לא ראה עד פירוק הפלסטיקה והעלאת הכלי על הליפט.
אז שילמתי לאדיוט עבור בדיקה מלאה והבנתי שיש בודקים בעלי שם שעדיף להתרחק מהם או לוודה שההבטחה לבדיקה וויזואלית אכן תעשה ולא עם זכוכית של רופא שיניים דרך פתחי תיעול האוויר של האופנוע.
את הבדיקה שלו יכולתי לערוך בעצמי למעט השילדה.
אין תחליף לפירוק ולבדיקה וויזואלית אמיתית.
אריבדרצ'י.
ובהצלחה
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי