עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 46

אשכול: עלות כניסה לתחום (יוקר המחיה)

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    63
    אני כבר הרבה זמן מחפש "מציאה" ודרך להכנס לתחום בצורה מלאה ולקנות אופנוע, ולא לרכב פה ושם על כלים של אחרים. אבל בנתיים אני לא יכול להרשות לעצמי אפילו כלים של 250 סמ"ק (תקציב של גג 450 ש"ח בחודש על תשלומים על הכלי, על הביטוח ועל הטיפולים*). נשמע לא מציאותי, אבל אני אופטימי...

    *מבחינת דלק וציוד מיגון אני מסודר.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי roNiNinja636 צפיה בהודעה
    אני כבר הרבה זמן מחפש "מציאה" ודרך להכנס לתחום בצורה מלאה ולקנות אופנוע, ולא לרכב פה ושם על כלים של אחרים. אבל בנתיים אני לא יכול להרשות לעצמי אפילו כלים של 250 סמ"ק (תקציב של גג 450 ש"ח בחודש על תשלומים על הכלי, על הביטוח ועל הטיפולים*). נשמע לא מציאותי, אבל אני אופטימי...

    *מבחינת דלק וציוד מיגון אני מסודר.
    תגדיר מציאה?
    500 שקל לחודש זה רק עם אופניים חביבי..

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    תגדיר מציאה?
    500 שקל לחודש זה רק עם אופניים חביבי..
    500*36=18000. CB250 בן 5 זה לא אופניים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    500*36=18000. CB250 בן 5 זה לא אופניים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אתה מחשב רק את מחיר הקניה על פני 3 שנים איפה טיפולים שיעלו כמו האופנוע במהלך ה3 שנים האלה, רק ביטוח 15K עבור ה3 שנים הללו..
    בפחות מאלף שקל לחודש אני לא רואה איך אפשר להחזיק אופנוע

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    אתה מחשב רק את מחיר הקניה על פני 3 שנים איפה טיפולים שיעלו כמו האופנוע במהלך ה3 שנים האלה, רק ביטוח 15K עבור ה3 שנים הללו..
    כי זה מה שבחור הגדיר. 500₪ בחודש עלות כוללת זה חופשי חודשי + קורקינט ואני לא בטוח האם יספיק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    63
    בדיוק. ואני מבין את זה. האופציה היחידה זה אם אני מבטח את עצמי ורוכב רק בחודשי הקיץ.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    עשיתי חישוב גס לשנה:
    ....
    הגיוני החישובים שלי? אם כן זה עצוב פשוט איך שוחטים אותנו בהכל מחירי המיגון, ביטוח, כלי, טיפולים..
    במדינה נורמלית להחזיק אופנוע אמור להיות שליש מהמשכורת כולל הקניה, לא 3/4.
    1. הגזמת בפרעות כמעט בכל סעיף.
    2. רכיבת שטח זה תחביב. כמו צלילה, שגם זה יקר.
    3. אופנועים מודרניים די אמינים, אין צורך לתקן כל שני וחמישי (אלא אם כן אתה רוכב בשטח).
    4. ביטוח מינימלי לא עולה 6K.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מי שצריך כלי זול להתנייד עליו, לא שם 50K בשנה הראשונה.
    וכן, כלי תחבורה פרטי זה יקר יותר מחופשי חודשי או אופניים חשמליות, בייחוד עם זה אופנוע.
    מי שרוצה להתנייד בית-עבודה בזול, קונה XEVO 250 עם מעט ק"מ בעשיריה (או, אם נורא בא לך הילוכים, ק.ט.מ דיוק 200, CBR250, אינזומה וכו'). אם גם תטפל לבד - זא לא יוצא מאוד יקר (בהערכה גסה - פחות משקל לקילומטר בטיפול עצמאי).
    אם גם זה יקר לך, אתה לא מרוויח מספיק בשביל להחזיק אופנוע. סורי, זה מה יש.
    מי שרוצה לרכב על אופנוע 600, מראש הולך על משהו שאינו "בסיסי". יש לזה מחיר כספי.

    עכשיו, אחרי שפרקתי את העצבים שדיבורי "יוקר המחיה" מעוררים בי, אנסה לתת כיוון איך להוזיל עלויות.
    אופנוע צנוע שעושה "הכל מהכל" (ז"א 400 סמ"ק ומעלה) אפשר למצוא באיזור ה-20 במצב טוב.
    אם אתה מחפש כביש - הייתי הולך סדרת ה-500 של הונדה, ק.ט.מ דיוק 390 או סוזוקי גלדיוס. כמובן לבדוק ב-7 עיניים שאתה לא קונה מכונה שחוטה (בעיקר הסיכון קיים עם הדיוק, והמחירים שלהם בשוק בהתאם - אמור להישאר לך עודף מהתקציב שהוגדר). אני לוקח בחשבון שהשוק קשה, ואתה הולך להסתכל על אופנועים שמבקשים עליהם 23-25 כדי לסגור ב-20.
    אם זורם לך דו"ש - DR650, ורסיס 300.
    בכל מקרה, חפש כלי בן כמה שנים (שיצא מאחריות) עם ק"מ נמוך ומיד ראשונה, גג שניה. בעלים רציני ששמר על האופנוע ולא השתולל - מאסט.
    האופנוע יעלה 20K.
    ישור קו יעלה 2K (אם תמצא אופנוע שלא דורש, תוסיף את ה-2000 למחיר האופנוע).
    ביטוח יעלה 6K. חובה+צד ג' + גרירה.
    ציוד יעלה 3K (קסדה פשוטה, מעיל 4 עונות פשוט, מגיני ברכיים, כפפות קיץ וכפפות חורף).
    טיפולים תלוים בק"מ והאם אתה מטפל לבד או לא. הם גם תלויים מאוד בסגנון הרכיבה - רכיבה רגועה חוסכת המון בלאי. בהנחה ותרכב כ-15 אלף בשנה, אתה תתכנס ל-4K טיפולים במוסך השכונתי (פעמיים שמן ופילטר, סט צמיגים או שרשרת/גלגל"ש, ואיזה טיפול גדול יותר שכולל כיוון שסתומים או ברקסים).

    הגענו ל-35K כולל כל ההוצאות. תראה באיזה קלות הורדתי לך 30% מהערכת התקציב שלך לשנה הראשונה... הלוואי והייתי יכול לעשות את זה גם לתקציב המדינה

    עריכה:
    אציין ששיטת החישוב שלך אינה נכונה בעיניי.
    "עלות כניסה לתחום" - זה אופנוע + ציוד.
    כל השאר (טיפולים, ירידת ערך, דלק וביטוחים) - זאת עלות ה"שהייה" בתחום.
    קניית אופנוע זאת לא הוצאה חד-פעמית, אלא פתח להוצאות קבועות (בערך) שאתה משלם על הנוחות והכיף שלך. בדיוק כמו קניית רכב פרטי, או עיסוק בצלילה/צניחה/ג'יפאות.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 23-08-2019 בשעה 16:16.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ...
    אציין ששיטת החישוב שלך אינה נכונה בעיניי.
    "עלות כניסה לתחום" - זה אופנוע + ציוד.
    כל השאר (טיפולים, ירידת ערך, דלק וביטוחים) - זאת עלות ה"שהייה" בתחום.
    קניית אופנוע זאת לא הוצאה חד-פעמית, אלא פתח להוצאות קבועות (בערך) שאתה משלם על הנוחות והכיף שלך. בדיוק כמו קניית רכב פרטי, או עיסוק בצלילה/צניחה/ג'יפאות.
    פעם עשיתי אקסל חסר פשרות.
    יצא שלהחזיק רכב עולה לפחות 4,000 ש"ח בחודש - כולל ירידת ערך, דלק בנסועה ממוצעת, טיפולים, ביטוח ושדרוגים מדי מס' שנים.
    חישוב שכולל את הרכב הראשון והאחרון שאתה מוכר.
    בדיעבר הייתי צריך להוסיף חניות כי מדובר בסכומים שיכולים להגיע גם לאלפי ש"ח לשנה, בוודאי מעל 500 ש"ח.
    שטיפה לאופנוע וגם שימון שרשרת אפשר לעשות בחינם ולבד, בניגוד לרכב.

    אופנוע בנסועה מקבילה יעלה הרבה פחות. לא בדקתי אבל נראה לי שבאזור שליש.
    עבור מי שאוהב את זה, צריך לגרוע 500 ש"ח בחודש כתחביב (כי ברכב לא נוסעים למצוקי דרגות בשביל הפאן)....וקיבלת כלי תחבורה + תחביב לא יקר במיוחד.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    פעם עשיתי אקסל חסר פשרות.
    יצא שלהחזיק רכב עולה לפחות 4,000 ש"ח בחודש - כולל ירידת ערך, דלק בנסועה ממוצעת, טיפולים, ביטוח ושדרוגים מדי מס' שנים.
    זה נכון לרכב משפחתי חדש כמו קורולה למשל. או שאתה נוסע הרבה (מעל 40 אלף בשנה).

    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    בדיעבר הייתי צריך להוסיף חניות כי מדובר בסכומים שיכולים להגיע גם לאלפי ש"ח לשנה, בוודאי מעל 500 ש"ח.
    שטיפה לאופנוע וגם שימון שרשרת אפשר לעשות בחינם ולבד, בניגוד לרכב.
    זה קצת לא פר - אתה הרי לא מוסיף לעלות אופנוע הוצאות על תחבורה ציבורית/מונית למקרים מיוחדים.
    רכב גם אפשר לשטוף לבד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    זה נכון לרכב משפחתי חדש כמו קורולה למשל. או שאתה נוסע הרבה (מעל 40 אלף בשנה).


    זה קצת לא פר - אתה הרי לא מוסיף לעלות אופנוע הוצאות על תחבורה ציבורית/מונית למקרים מיוחדים.
    רכב גם אפשר לשטוף לבד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    נסועה ממוצעת ובד"כ קונה רכבים אחרי ירידת הערך הגדולה ולרוב אירופאיות. חדש לא משנה את ההוצאות בהרבה, רק מעלה את נתח ההפסד מירידת הערך.
    אין לי ניסיון עם מקרים מיוחדים אבל הם תקפים גם לרכב.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    מיקום
    השרון
    הודעות
    14
    מנסיון שלי עם אופנועים פשוטים (ER5 , טרייסר 700 וכו') אבל חדשים ההוצ' על אופנוע של הכל כולל הכל (פחת,דלק,טיפולים,ציוד,טסט) היא בערך 1500 ש"ח לחודש. כולל מקיף. וזה לאופנוע חדש וטוב (למשל טרייסר 700). סה"כ סביר והרבה פחות מרכב כי שם הדלק יפרק לך את הצורה וגם עלות של חניה (אני עובד בת"א, פקקים,חוסר בחניה). זה לא זול אבל יותר זול מרכב משפחתי שם יש פחת גדול בשילוב דלק וחניה. יש לי אקסל מדוייק ברמת שקל של ההוצ' ע"פ הרבה שנים. זה חישוב לפי כ 15-20 א' ק"מ בחודש.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי FlashV5 צפיה בהודעה
    מנסיון שלי עם אופנועים פשוטים (ER5 , טרייסר 700 וכו') אבל חדשים ההוצ' על אופנוע של הכל כולל הכל (פחת,דלק,טיפולים,ציוד,טסט) היא בערך 1500 ש"ח לחודש. כולל מקיף. וזה לאופנוע חדש וטוב (למשל טרייסר 700). סה"כ סביר והרבה פחות מרכב כי שם הדלק יפרק לך את הצורה וגם עלות של חניה (אני עובד בת"א, פקקים,חוסר בחניה). זה לא זול אבל יותר זול מרכב משפחתי שם יש פחת גדול בשילוב דלק וחניה. יש לי אקסל מדוייק ברמת שקל של ההוצ' ע"פ הרבה שנים. זה חישוב לפי כ 15-20 א' ק"מ בחודש.
    20,000 ק"מ בשנה כנראה...בכל מקרה נראה לי סכום סביר. 20 חניות בת"א - פגישות, בילויים וסידורים ונפרדים מאלפיה במקרה הטוב.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2018
    מיקום
    השרון
    הודעות
    14
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    20,000 ק"מ בשנה כנראה...בכל מקרה נראה לי סכום סביר. 20 חניות בת"א - פגישות, בילויים וסידורים ונפרדים מאלפיה במקרה הטוב.
    זה החישוב והוא אמיתי על בסיס הוצ' בפועל. יש לי באקסל 8 שנים של נסיעה יום יומית באופנוע. כולל כל שקל שיצא לטובת הנושא. עם פחת אתה באזור ה 1500 ש"ח, ברור שזה יכול קצת לרדת או לעלות בהתאם למשתנים של רוכב ורוכב. אבל בגדול זה המס' שלאופנוע ביניים ממוצע. למשל באופנוע ספורט זה לפחות כפול! הוצ'.

    רכב זה לדעתי כפול ויותר, כמו שרשמו פה כמה חברים למעלה.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי FlashV5 צפיה בהודעה
    זה החישוב והוא אמיתי על בסיס הוצ' בפועל. יש לי באקסל 8 שנים של נסיעה יום יומית באופנוע. כולל כל שקל שיצא לטובת הנושא. עם פחת אתה באזור ה 1500 ש"ח, ברור שזה יכול קצת לרדת או לעלות בהתאם למשתנים של רוכב ורוכב. אבל בגדול זה המס' שלאופנוע ביניים ממוצע. למשל באופנוע ספורט זה לפחות כפול! הוצ'.

    רכב זה לדעתי כפול ויותר, כמו שרשמו פה כמה חברים למעלה.
    אתה רוכב 15,000 עד 20,000 ק"מ בחודש?

אשכולות דומים

  1. חוזר לתחום - התייעצות על +600
    על ידי סחבק בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-08-2019, 18:36
  2. יעוץ עזרה לגבי כניסה לתחום
    על ידי ידידיה 1 בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-06-2018, 17:21
  3. תגובות: 51
    הודעה אחרונה: 31-10-2017, 16:44
  4. bmw f800 אדוונצ׳ר כאופנוע כניסה לתחום?
    על ידי שאול ה בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 28-05-2016, 20:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO