ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
אבל למה אתה לא מוכר *סמיילי בוכה + המון סימני קריאה*.
נבלות לפעמים נמכרות כי מגיע הפג תוקף שלהן מבחינת "שיט צריך עכשיו אישור בלמים ו\או רכב מיושן אז אין לי כוח ועוד מעט אחרי זה יהיה 2 טסטים בשנה אז עדיף למכור עכשיו".
בוא לא נעוף על נוסטלגיה מיופיפת, כן? גם ברזלים מזדקנים. לאט אבל מזדקנים.
(למשל אצלי אלו ההברגות של הפילטר שמן)
אני לא מוכר כי אני לא מוצא תחליף ראוי. אולי ה xt660R.
וכן, אני מוכן לספוג את עלויות השטויות של המדינה עם אישורי בלמים וחארטות. מחוסר ברירה.

ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
בקיצור כל מי שחושב מהארנק טועה אני לא מכיר את נושא האופנוע החשמלי מספיק טוב, השמועות אומרות
ששם ההוצאות פחות גדולות, אבל גם שם יש הוצאות והמון חסרונות,
גם אני לא מכיר את הנושא מספיק טוב. אבל שמועות אומרות שאחרי שנתיים שלוש הסוללות מתות והמחיר שלהן יותר ממחצית מחיר האופנוע.
ומחיר האופנוע - בכלל. אבל בכלל לא זול.
עלויות דלק אפסיות? עלויות טיפולים אפסיות? זה בטל בשישים לעומת תגי המחיר שציינתי.

לסיכום אני מסכים עם איילזו וקטקוב.
dr650 יכול להיות פיתרון מעולה
לכביש מה שקטקוב ציין.

או קורקינט חשמלי ורקבת.

גילוי נאות: כותב שורות אלו מטפל באופנוע לפני שהוא מטפל בשיניים