תראה לי במה שרשמתי, איפה היחסתי לירידת ערך, עלויות מיגון הם אותם עלויות ולא משנה על מה אתה רוכב, כנ"ל לגבי ביטוח חובה וצד ג', אין שום פונקציה של מחיר האופנוע, לא כל אחד מתקן ומטפל בבית וגם אם הייתי מחליף צמיגים כל 5K-6K ק"מ עדיין האופנוע ממש לא שימש אותי ככלי יום יומי ו 6K זאת הנסועה השנתית שלי, ברור לי שאנחנו לא חושבים אותו הדבר ואני לא אעז לרכב עם קסדה ב 400 ש"ח או מעיל מעליאקספרס שיתפורר בהחלקה במהירות 0, אז כן, לשיטתך אופנוע יכול להיות לא יקר לאחזקה אם אתה מכונאי או אחד שחושב שהוא כזה, אחד שמוכן לרכב עם ציוד בטיחותי בשקל וללא ביטוח.
ואני אמשיך לקנות ציוד איכותי שאולי יוכל להציל את החיים שלי, אמשיך ללכת למוסך ולא לשחק בחוסר אחריות בברקסים שלי בחצר הבית וכמובן ארכב עם ביטוח על מנת לא להיות חסר אחריות כלפי משפחתי והסביבה, אז מה לעשות, האופנוענות שלי עולה כסף והרבה.