עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: שימון שרשרת בשמן גיר או מנוע משומש

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    מה הבעיה במברשת ברזל? וזה פלדה


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    מה הבעיה במברשת ברזל? וזה פלדה


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בין החוליות של השרשרת יש אטמים מגומי (o-rings) שסוגרים על גריז:
    o-rings-1.jpg
    אתה מקרצף אותם בכח עם ברזל ושוחק אותם. במוקדם או במאוחר זה יגרום לזה שהרינגים האלה יהרסו וזה יקצר לך מאוד את החיים של השרשרת.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    עם איזה מברשת אתם מברישים את השמן על השרשרת?
    מברשת שינים זה טוב?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    מברשת שיניים רכה

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    בד"כ לא מדובר בחוד החנית של השמנים.
    כנראה שלא היית שם אותו בגיר אם היית יכול לעשות את זה.


    אני לא כימאי אבל לא מדובר באותו יעוד.
    בגיר שמופרד מהמנוע יש רק שיבוב ואין זליגת גזים ודלק כמו במנוע.
    רק כשאתם מדברים תבהירו על איזה שמן אתם מדברים. כי נראה שאחד שאל על שמן מנוע משומש, ואחד עונה על שמן גיר.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    רק כשאתם מדברים תבהירו על איזה שמן אתם מדברים. כי נראה שאחד שאל על שמן מנוע משומש, ואחד עונה על שמן גיר.
    צירפת רק את התגובה בלי הציטוט.
    בפסקה הראשונה מדובר בשמן גיר ובשנייה בשוני של שמן גיר מול שמן מנוע.

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ככה ציטט לי.
    אבל שים לב שבמהלך הדיון יש תגובות צולבות (לא שזה משנה. חדש עדיף על משומש בכל מקרה)

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ככה ציטט לי.
    אבל שים לב שבמהלך הדיון יש תגובות צולבות (לא שזה משנה. חדש עדיף על משומש בכל מקרה)
    אני לא חיזקתי או שללתי אף פוסט בדיון מלבד מה שצוטטתי.
    אבל את הקביעות האלה עדיף להשאיר לבדיקות מעבדה ולא לתחושות.
    מה שאתה רושם הוא בגדר לדעתך בלבד.

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    נכון

  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    בין החוליות של השרשרת יש אטמים מגומי (o-rings) שסוגרים על גריז:
    o-rings-1.jpg
    אתה מקרצף אותם בכח עם ברזל ושוחק אותם. במוקדם או במאוחר זה יגרום לזה שהרינגים האלה יהרסו וזה יקצר לך מאוד את החיים של השרשרת.
    בדיוק כדי לשמור על הגומיות הללו, על מנת שהגריז מתוך החוליות לא יעלם ואז תהרס השרשרת יותר מהר, מומלץ להשתמש בתרסיס ייעודי, המכיל תערובת של חומר משמן וגם סיליקון.
    עולה 60 שקלים, וכל 500 ק"מ אני משתמש בו. לא כזה יקר, מספיק להמון זמן.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    בדיוק כדי לשמור על הגומיות הללו, על מנת שהגריז מתוך החוליות לא יעלם ואז תהרס השרשרת יותר מהר, מומלץ להשתמש בתרסיס ייעודי, המכיל תערובת של חומר משמן וגם סיליקון.
    עולה 60 שקלים, וכל 500 ק"מ אני משתמש בו. לא כזה יקר, מספיק להמון זמן.
    זה בדיוק מה שהשמן עושה, רק שהוא עושה את זה הרבה יותר טוב מכל תרסיס יעודי...

  11. #26
    רק שאני אבין כדי שלא אצא אהבל לגמרי - שמן משומש? ספריי יעודי? או שמן גיר? או אולי בכלל לא?

    במוסך שהם לא ידועים באהבתם להוציא כסף סתם מנקים ומשמנים יפה את השרשרת אחרי מתיחה/טיפול. אז כנראה הם לא יודעים מה הם עושים?

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    עזבו שטויות. זה וויכוח עקר לגמרי. העיקר שתשמנו (אם מה שבא לכם) ותנקו כל פעם שצריך, כל השאר בונוס.

  13. #28
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שהשמן עושה, רק שהוא עושה את זה הרבה יותר טוב מכל תרסיס יעודי...
    ממש לא, השמן דואג לחלקי המתכת, הסיליקון דואג לשמור על הגומיות.

    אז השמן המשומש ומהגיר וכל ההנפצות כאן, ממש ממש לא דומה לתרסיס הייעודי, ובטוח לא עושה את אותה העבודה.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לא נפתח על זה דיון כי היו כבר אלף כאלו. התפקיד העיקרי של השמן הוא לשמור על הגומיות. בדיוק כמו הסיליקון רק יותר טוב.

    אצל ערן השרשרת החזיקה 90,000 ק''מ עם שמן מנוע משומש. אני לא מכיר שרשרת שהגיעה לק''מ כזה עם ספרי סיליקון.

    אני מחליף אופנועים מהר יותר אבל בטווח של 30,000 ק''מ שבדקתי בעצמי עד החלפת האופנוע השרשרת נשארת כמו חדשה...

  15. #30
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לא נפתח על זה דיון כי היו כבר אלף כאלו. התפקיד העיקרי של השמן הוא לשמור על הגומיות. בדיוק כמו הסיליקון רק יותר טוב.

    אצל ערן השרשרת החזיקה 90,000 ק''מ עם שמן מנוע משומש. אני לא מכיר שרשרת שהגיעה לק''מ כזה עם ספרי סיליקון.

    אני מחליף אופנועים מהר יותר אבל בטווח של 30,000 ק''מ שבדקתי בעצמי עד החלפת האופנוע השרשרת נשארת כמו חדשה...
    לא נפתח דיון ? דווקא נראה לי שפתחת. או שזה מונולוג ?

    איך אומרים, תהנו ותצליחו, להתחרות עם 90,000 ק"מ לשרשרת, אני לא יכול .....

אשכולות דומים

  1. בועות בשמן מנוע
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 14-09-2017, 13:02
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 07-09-2017, 07:40
  3. שימון שרשרת
    על ידי אורן דרעי בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-01-2017, 02:02
  4. (כע)שימון שרשרת גוירייד 200
    על ידי טל שדה בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 15-01-2017, 00:30
  5. שימון שרשרת אופנוע
    על ידי maor בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-05-2016, 20:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO