לא מקורי אבל אותו ללץ 1.1 באר
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
הפקק החדש מקורי?
אם לא - יכול להיות שהוא נפתח בלחץ נמוך יותר ממה שצריך?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא מקורי אבל אותו ללץ 1.1 באר
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
עריכה: אם הנוזל "מוכן לשימוש" אז אין בעיה. כמו שציינו, תשתמש במי קירור מהולים 50/50 או אפילו 10/90.
ולגבי הפקק, לא מוכרח מקורי של קוואסאקי, אפשר גם מקורי של מכוניות כל עוד הוא בעל אותה צורה ולחץ פתיחה, העיקר שלא יהיה דראק סיני...
פקק של ימאהה מקורי אותו לחץ פתיחה, גם נוזל איכותי.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
תנסה להחליף פקק חדש עניין של 30-40 שקלים, ושים לב שבנוסף ללחץ יש עניין של גובה (פקק נמוך/גבוהה).
1.1 שיתאים יש למאזדה לנטיס, קיא וכו'...
עדכון: פתחתי עכשיו את הפקק, יש הצטברות מאוד גדולה של אבנית באזור הפקק, ממש כמו אלמוגים קטנים בגודל 3-4 מ"מ, עדיין רכים.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
נשמע יותר כמו טחינה,כניסה של שמן למערכת הקירור.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
אכן פירקתי שוב את האופנוע, ברדיאטור יש כמו עצות קטנות - פחות מחצי ס"מ. האלמוגים היום רק באזור הפקק. כנראה שזה סופו. הזמנתי חדש.
מה שיותר מטריד בנוסף לזאת: ישנה הימצאות של חומר בצבע חלודה/שמן.
בינתיים:
מבצע שטיפה כוללת של המערכת עם חומר בעיקר עבור הצנרת והחלקים שלא אפרק.
אחרי השטיפה אפתח את המשאבה ויוריד את הרדיאטור.
ברגע שאפתח את המשאבה אעדכן.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי evgeni; 04-09-2019 בשעה 21:06.
קודם תבצע את השטיפה אין צורך לפרק את המשאבה.
יותר סיכוי שהלכלוך מאט את הזרימה וזה הגורם לבעיה.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
נוזל קירור עכור יכול להזכיר צבע של שמן אבל לא מדובר בבעיה מכנית.
ראש מנוע פרוץ שמעביר מים לשמן גורם לנוזל קירור בצבע שמזכיר קפה או טחינה.
אמולסיה
אם הצטברות החלקיקים פגע בתפקוד השסתום של הפקק,
הם יכולים לפגוע גם בתפקוד התרמוסטט... לכן, הייתי מפרק ומנקה אותו.
יכול להיות שהוכנס למערכת הקירור חומר לסתימת נזילות ?!
אם תוכל לעלות תמונות אולי נבין יותר טוב מה בדיוק מצאת שם.
בנוסף, חשוב לשים לב שעל נוזל הקירור רשום במפורש:
"ללא סיליקטים וללא ניטריטים"
בשלב הראשון הם משייפים אבנית וציפוים ובשלב השני את האלומיניום...
נ.ב.
צבע "חלודה" במים יכול להיות גם מניטריטים.