עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 49

אשכול: קוואסאקי zx6r 2007 - בעיית מערכת קירור

  1. #31
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    אני מאוד מקווה שלא אצטרך לפרק אותו שוב בחיי.
    כרגע הוא מתפקד כהלכה: באזור ה 60 מעלות יש ירידה מוחשית בקצב עליית הטמפ'.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  2. #32
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    מה שגם תפקוד הפקק אינו נפגע. גם לאחר ניקוי הפייה האופנוע התחמם. ככל הנראה זה מה שסותם את הרדיאטור. לא מספיק שאפשר יהיה לראות בבדיקה רגילה באמצעות צינור גינה.
    זה גם הגיוני יותר כיוון שההחמרה במצב הייתה הדרגתית עם הזמן.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  3. #33
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    לא רציתי להזכיר את זה, כי גם לא ציינת שיש עננות שמן בנוזל.. אבל אם יש, אז אוי ואבוי - זה אומר שיש זליגת שמן למע' הקירור מהמעברים במנוע, בדר"כ בעיית ראש מנוע (יתקנו אותי המכאניקס המקצועיים)
    מה זה בדיוק עננות?
    יש משקעים של חומר בצבע חלודה. יש על דפנות של הצנרת.
    בעת ריקון המים - המים האחרונים היו חלודים, כאילו שקעו אל התחתית.

    לא היה שמן נראה מהול בנוזל, רק בתחתית ובדפנות.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  4. #34
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    תמונת המשאבה

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  5. #35
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    עדכון: עד כה הוונטה לא הצליחה לקרר בעמידה, המנוע היה מגיע ל 104 מעלות ונשאר שם. הייתי מוותר ומכבה את האופנוע.
    אתמול הרצתי במערכת חומר לשטיפת רדיאטורים, היום ניקזתי.
    עכשיו הרצתי את האופנוע עם מים מזוקקים. הטמפ' הגיעה ל 102, הוונטה נכנסה לפעולה, החום ירד ל 97. ומחזור נוסף כזה עבר בהצלחה.
    חושב בקול רם: אבל עכשיו ערב וקריר יותר, אך גם אתמול הרצתי אותו באותה השעה בערך....
    מה שמאמת את ההשערה שאחד הנוזלים שהשתמשתי בהם לא היה טוב ככל הנראה וסתם לי את הרדיאטור.
    אני חושד ב ice flow של חברת twin (היה מצויין עליו שהוא ללא סיליקטים, אך היו בו כמו "חלקיקי פרי", ולא היה אזכור לחומר השני שהוזכר פה), שבמקור מיעוד ל ktm ואפנועי שטח. אחד המוסכים המליץ עליו בטענה שמיועד למנועים חמים יותר, ויעשה את העבודה מצויין.
    ברכיבה עוד לא בדקתי...
    כרגע בכל מקרה אמתין עם החזרת הכלי לכביש, גם מחכה לרדיאטור החדש, וגם אטם למשאבה הנוכחי לא ראוי לשימוש.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אל תיסע עם מים מזוקקים.
    הם לא מאוזנים מבחינה כימית, ואת היונים החסרים להם, הם מושכים מהמתכת. זה יוצר תגובה לא טובה באלומיניום ובעצם מפרק את המתכת.
    בשביל שטיפה/בדיקה סבבה, אבל אל תסע עם זה דרך קבע.
    סתם הסבר מקרי מגוגל:
    https://www.hyperlube.com/blog/blog/...ooling-system/

  7. #37
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    לא התכוונתי, זה חלק מהשטיפה של המערכת....

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעלה אדומים
    הודעות
    437
    לדעתי אתה מפספס משהו..ז"א אתה תולה את הבעיה בסוג המים ששמת או לשטיפה וניקוי הרדיאטור מכל מיני חלקיקים.
    אם הרדיאטור לא סתום ומתחמם בצורה אחידה וכן הצנרת המובילה אליו וממנו,חפש את הבעיה במקום אחר,אני אומר זאת כי סוג המים ושטיפת המערכת משאריות חלודה ומשקעים קלים יפגעו לטווח הארוך, ולא הם אלו שגורמים להתחממות המנוע שלך במקרה זה. ישנם עוד הרבה סיבות להתחממות!
    מאוורר שנכנס לפעולה אך לא מאוורר טוב,תרמוסטט תקול משאבה תקולה לגמרי או חלקית ועוד.
    בהצלחה ידידי.

  9. #39
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    ההשערה שלי שהבעלים הקודם של האופנוע הזניח ומילא מי ברז.
    בתמונות של משאבת המים לאורך גומיית האטימה נראה לכלוך וסימני קורוזיה שלא אמורים להיות שם וכן גם סימני אבנית.
    יכול להיות שהאימפלר (משאבת המים) לא מסתובב בחופשיות ולמעשה לא דוחף מספיק מים (ספיקה נמוכה).
    זה מה שהייתי בודק וכמו שאמרו כאן באחת התגובות תפסיק להתרכז בסוג נוזל הקירור. אתה מחפש את הפיתרון הפשוט.

    כנראה שאין מנוס מפירוק האימפלר ובדיקת הציר ומחזירי השמן/מים שלו.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  10. #40
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    דבר נוסף.
    האם חוץ מעניין תצוגת חום המנוע המנוע אכן מתחמם יותר מדי?
    מה עם האפשרות שמד חיישן הטמפ' מזייף?
    לא ממבין בעניין זיוף מד הטמפ' ומעלה זאת למקצוענים שכאן.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  11. #41
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    ההשערה שלי שהבעלים הקודם של האופנוע הזניח ומילא מי ברז.
    בתמונות של משאבת המים לאורך גומיית האטימה נראה לכלוך וסימני קורוזיה שלא אמורים להיות שם וכן גם סימני אבנית.
    יכול להיות שהאימפלר (משאבת המים) לא מסתובב בחופשיות ולמעשה לא דוחף מספיק מים (ספיקה נמוכה).
    זה מה שהייתי בודק וכמו שאמרו כאן באחת התגובות תפסיק להתרכז בסוג נוזל הקירור. אתה מחפש את הפיתרון הפשוט.

    כנראה שאין מנוס מפירוק האימפלר ובדיקת הציר ומחזירי השמן/מים שלו.
    האופנוע בן 12, אחרי כה הרבה זמן תיהיה הצטברות.
    את עניין הבעלים והמי ברז אני פוסל, אני היד השניה של הכלי ויש לי את כל ההיסטוריה - לא נחסך שם.
    אני לא מתרכז רק בנוזל תקראו את כל השירשור בבקשה. כל הצנרת חדשה, הטרמוסט פורק נבדק והוחלף, כרגע הוזמן רדיאטור.
    ושוב ללא המשאבה/ספיקה חלקית/נמוכה - לא הייתי מקבל את עבודה תקינה:
    עד 60 מעלות: טמפ עולה מהר.
    60 ויותר: טרמוסט נפתח - הקצב יורד משמעותית.
    עם משאבה תקולה זה לא היה קורה.

    עניין החיישן - עובד בסדר לטעמי. יש היגיון בתוצאות בהתאם לסיטואציות.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי evgeni; 06-09-2019 בשעה 22:45.

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש לי תחושה שאתה מפספס משהו.
    רדיאטור שמתחמם אחיד לא סתום והחלפה לא תעזור.
    אם אתה בטוח שהתרמוסטט תקין הייתי ממשיך לבדיקת גזים בנוזל קירור בשביל לשלול ראש מנוע.

    מהתמונה המדחף של המשאבה תקין.
    אם הוא לא מחליק על הציר תמשיך לגלגל שיניים או השן שמניעים אותה.
    כשאלה תקינים תמשיך הלאה אין בעיה שם.

  13. #43
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    אני אלך כרגע בכיוון של לבודד חלק חלק, ולראות את השינויים.
    כיצד בודקים גזים במים?
    ראש מנוע ובריחת שמן לכיוון המים, הייתי מבחין גם בשמן במים וגם בירידת המפלס, שניהם לא קיימים במקרה שלי.


    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תאי השרפה מוקפים בתעלות מים ותעלות השמן נמצאות ברדיוס רחוק יותר.
    לכן כשיש פריצה ברמת תא שרפה הגזים יגיעו למים ולא תראה מים בתוך השמן.

    יש ערכות למציאת CO2 בנוזל הקירור כמו זו ועוד.
    https://www.amazon.com/UView-560000-.../dp/B000NPDL76


    אפשר לבדוק אטימה של תאי שרפה בעזרת בדיקת leakage (לחץ הפוך).
    אבל בגלל שהאטימה בתא השרפה תלויה גם ברינגים ובשסתומים הבדיקה עשויה להיות פחות מדויקת.

  15. #45
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    28
    עדכון: הרדיאטור החדש הגיעה, הנוזל קירור טרם קבלתי.
    אז בינתיים ממשיך עם השטיפות עם המים המזוקקים עד שיצאו צלולים.
    עכשיו שבוע אחרי שלא נגעתי בו המים שיצאו היו בצבע מיץ תפוחים/חלודה.
    אמשיך עם השטיפות.

    Sent from my SM-A530F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-11-2018, 12:27
  2. בעיית גיר נוקשה
    על ידי אייל_ש בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 02-01-2018, 22:29
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 23:47
  4. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 21:49
  5. R1 2007/8 בעיית אמינות או שמועות?
    על ידי Yosi289 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-11-2016, 15:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO